طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

برای یک لحظه کافیست نگاهی به دور و اطرافتان بیندازید، قطعا افرادی را خواهید دید که مشغول کار با گوشی یا تبلت هایشان هستند و در طول روز، زمان قابل توجهی را در شبکه های اجتماعی و یا به وبگردی می پردازند.

این واقعیت که فضای مجازی، وب سایت های شناخته شده، اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی در این چند سال اخیر به جزئی از زندگی ما تبدیل شده شکی نیست. حتی به جایی رسیده ایم که تصور زندگی بدون این امکانات مهم برایمان دشوار و کسل کننده است.

اما ابعاد سرگرم کننده بودن این ابزارهای ارتباطی و اطلاع رسانی را که کنار بگذاریم، گوشی های هوشمند و تبلت های کاربران از دید مشاغل و کسب و کارهای موفق چیزی شبیه به یک ماشین پخش تبلیغات و آگاهی رسانی درباره محصولات و خدماتی است که تلاش می کنند آنها را به معرض فروش برسانند. درهم آمیخته شدن زندگی ما با این فضا، فرصتی را فراهم کرده که مفهومی به نام دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال که فرصت اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق این مسیر را محقق کرده بوجود آورده است.

مزایای بازاریابی آنلاین

امکان تحلیل رفتار کاربران

دسترسی راحت

هزینه پایین

نقش سئو در دیجیتال مارکتینگ

سئو یا SEO که در اختصار به معنی Search Engine Optimization یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد، امروزه به عرصه یک رقابت جدی تبدیل شده که در آن افراد یا مشاغل کوچک و بزرگ، می کوشند تا وب سایت خود را در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل قرار دهند

گوگل و سایر موتورهای جستجو براساس الگوهای خاصی به رتبه بندی و ارزیابی وب سایت ها می پردازند. اصطلاح SERP یا Search Engine Result Pages در یک کلام، جایگاه وب سایت ها در هنگام جستجو شدن و نمایش به کاربر را تعیین می کند.. البته نباید فراموش کرد که الگوریتم های گوگل براساس هوش مصنوعی و با دقت بالا و به طور مداوم در حال ارزیابی وب سایت ها می باشد و مجموعه قوانینی که خود این موتور جستجو برای بهینه سازی وب سایت ها اعلام می کند نیز به طور مداوم و سالانه، دستخوش تغییرات مهمی می شود.

برای همین دانش سئو امری است که مدام در حال تحول بوده و افراد فعال در این زمینه می بایست به طور مستمر پیگیر تازه ترین قوانین و تکنیک های موثر در این بازار باشند.

در این مقاله اول با دیجیتال مارکتینگ و سپس عنصر اصلی آن یعنی سئو بیشتر آشنا شدید. با تغییر سبک زندگی انسان در چند سال اخیر، کاربران تمایل پیدا کرده اند تا محصولات خود را به صورت آنلاین سفارش دهند و این یعنی بهینه سازی وب سایت و استفاده از تکنیک های سئو از همیشه مهم تر و جدی تر شده است. بازارهای آنلاین را از دست ندهید و اگر می خواهید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می کنیم با یک تماس ساده با کارشناسان بخش دیجیتال مارکتینگ شرکت دارکوب، پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

 

  • ۰۰/۰۶/۰۳
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی