طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

چرا آموزش طراحی و توسعه وب سایت

توسعه زیر ساخت های اینترنت و بانکداری الکترونیک بخصوص افزایش کاربران از طریق تلفن های همراه فرصت های جدید و فوق العاده ایی برای شیوه های کسب و کار نوین به وجود آورده است.

نه تنها در این فضا وب سایت ها فرصت های شغلی جدیدی را که پیش از این وجود نداشته برای بازار کار به ارمغان آورده است. بلکه کسب و کار های سنتی نیز این محیط را فرصتی یافته اند برای بهینه سازی فرآیند های خود چه در عرصه فروش، خدمات، بازاریابی و غیره.

امروز یک وب سایت می تواند با سئو و شبکه های اجتماعی مسیر دسترسی مشتریان و مصرف کنندگان را به ارائه دهندگان کالا و خدمات کوتاه و سریع تر کند. یک وب سایت امروز حکم محل فیزیکی یک کسب و کار را در یک گذر پر رفت و آمد و یا بازار را دارد. جایی که مشتریان می توانند نیاز های خود را از آن تهیه کنند. پس سرمایه گذاری در توسعه وب سایت امروز بیش از هر چیزی در بازار ایران رونق دارد و فرصت های شغلی زیادی را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

آموزش برنامه نویسی وب و دیتابیس

توسعه وب سایت نسبت به 10 سال پیش بسیار متفاوت است. در سال های اخیر هر ساله ده ها تکنولوژی جدید کوچک و بزرگ به این صنعت وارد و خارج شده است و این روند همچنان ادامه دارد. هر یک از این تکنولوژی ها کاربرد های خاصی داشته و نیاز های ویژه ایی را پاسخ می دهند. شاید بتوان گفت توسعه این تکنولوژی ها کار توسعه وب سایت را آسان تر و سریع تر نموده است. اما از سوی دیگر توسعه وب سایت نیز با نیازمندی های جدید و مسائل امنیتی و بزرگ شدن سیستم ها دشوار تر شده است.

از میان تکنولوژی های توسعه وب سایت یادگیری HTML، JavaScripts و CSS تقریبا برای هر شخصی که بخواهد وارد فعالیتی حتی محدود در زمینه وب سایت شود، واجب است. بعد می توان به سراغ سایر زبان های برنامه نویسی مانند PHP، ASP و غیره  رفت. یادگیری دیتابیس ها مانند MySQL، SQL Server و غیره نیز برای یک توسعه دهنده Back-end وب سایت لازم است.

شرکت دارکوب سال ها ست که در زمینه طراحی وب سایت و سئو شناخته شده و فعالیت دارد. برای همین ما تصمیم گرفتیم که در کنار توسعه وب و سئو، فرصتی را برای علاقه مندان به یادگیری طراحی وب را در قالب آموزشگاه طراحی وب دارکوب فراهم آوریم. تا با این کار علاوه بر انتقال دانش و فراهم آوردن فرصت های شغلی در یک محیط حرفه ایی برای هموطنان مان، در بعضی موارد بتوانیم از نیروهای با انگیزه و با استعداد دعوت به همکاری نماییم.

  • ۰۰/۰۶/۱۶
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی