طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

یک سناریو برای طراحی وب سایت های جعلی وجود دارد: شما یک ایمیل از آن شرکت دریافت می کنید و از شما درخواست می شود تا بر روی آن کلیک کنید. شما بر روی آن کلیک می کنید. در وب سایت از شما خواسته می شود اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.  اما بعد از آن به زودی متوجه خواهید شد که وب سایت جعلی بوده است و شما را فریب داده و اطلاعات شخصی شما را سرقت کرده است. بهترین راه برای اینکه مطمئن شوید کلاهبرداران اینترنتی نتوانند اطلاعات شما را سرقت کنند، استفاده از یک ابزار امنیتی است. ضد هک ها وب سایت های مخرب را مسدود می کنند و در مورد اینجور وب سایت ها و اهداف آنها هشدار می دهند تا شما اطلاعات شخصی خود را وارد نکنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که هرگز مورد هجوم این قبیل حمله ها قرار نمی گیرید.  با این حال، بهتر است که زمانی که یک وب سایت امن نیست، بر روی آن کلیک نکنید.

در اینجا مواردی ذکر شده است که می گوید چه وب سایت هایی امن نیست:

url  درست نیست

وب سایت یک نشان تائید ندارد

وب سایت یک آیکون امن ندارد

این وب سایت ها سیاست حفظ حریم خصوصی ندارد

گواهی نامه  ssl   آن منقضی شده است

چگونه می توانیم بگوئیم که یک وب سایت امن است؟

از دو طریق می توان تشخیص داد یک وب سایت امن است یا خیر؟

  1. به آدرس وب سایت خود در مرورگر نگاه کنید، ببینید که آیا آدرس وب سایت با https آغاز می شود؟
  2. به علامت قفل بسته در مرورگر وب سایت خود نگاه کنید. هنگامی که بر روی آن قفل کلیک کنید، باید نام شرکت را نشان دهد.

طراحی وب سایت دارکوب

 

 

 

  • ۰۰/۰۶/۲۰
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی