طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

۱۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وب سایت افراد رو از خدمات یا محصولاتی که ارائه می کنید و ضرورت ارتباط با شما آگاه می کنه. داشتن وب سایت به بیشتر شدن مشتری و کاربر های شما کمک می کنه ٬ فرصتی برای تبلیغات به شما می ده ٬ اعتماد مشتری های بالقوه رو جلب می کنید و می تونید در سطح جهانی حضور پیدا کنید.


وب سایت ها کسب و کار شما رو برای کاربرهاتون تمام روزهای سال و به صورت 24 ساعته قابل دسترسی می کنن ٬ درست مثل کارمندی که بدون استراحت حتی روزهای تعطیل به کارش ادامه می ده. استراحت برای وب سایت ها معنی نداره. 

وب سایت باعث بیشتر دیده شدن شما می شه چه در داخل کشور و چه در خارج از اون.با توجه به اینکه تعداد استفاده کننده های اینترنت هر روز و هر لحظه در حال افزایشه پس بهترین راه دیده شدن ، حضور در این دهکده گسترده و معرفی خودتون هست.من تضمین می کنم که این راه هم راحت تر و کم دردسر تر و هم کم هزینه تر از داشتن کارت ویزیت یا کاتالوگ می باشد.


تا امروز با روش های سنتی و قدیمی مشتری هاتون رو به دست آوردین ٬ حالا اگر وارد دنیایی بشید که در روز حدود 40 میلیون کاربر واردش می شه به تعداد این مشتری ها بدون اینکه اهمیتی داشته باشه که چه خدماتی می دین یا چه محصولی دارین اضافه می شه.


 پشتیبانی 24 ساعته و جوابگویی سریع و ارائه خدمات به صورت آنلاین باعث رضایت مشتری هاتون می شه ٬ این ارتباط مستمر و مداوم برای شما امتیاز بزرگیه و باعث اعتماد و وابستگی بیشتر به شما می شه.

ارائه خدمات و فروش آنلاین محصولات ٬ دسترسی گسترده تر کاربرها به اطلاعات محصولات و خدمات شما باعث افزایش درآمد شما به صورت آنلاین و رد هر زمان می شه. 


بزرگی می گه اگر یک دلار برای راه اندازی یک تجارت داری ٬ 99 سنت رو برای تبلیغات هزینه کن و 1 سنت برای چیزهای دیگه. تبلیغ در کسب و کار مهم ترین بخش و موثرترین راه کسب درآمده ؛ داشتن وب سایت به تبلیغات ما کمک بزرگی می کنه در حالی که  خیلی خیلی ارزان تر و تاثیرگذارتر از راه های دیگه ست.


با استفاده از این ابزار می تونیم از نظرات کاربران و مشتریان خود با خبر بشیم و با توجه به نظرسنجی ها و آمار بازدید افراد از وب سایت برنامه های آینده منظم تری خواهیم داشت. مثلا می تونیم در باره یک ایده یا محصولی که در نظر داریم از کاربرها سوال کنیم یا اینکه به عنوان یک سورپرایز از اون صحبت کنیم 


با اینکه استفاده از اینترنت این روزها خیلی باب شده اما هنوز هم در ایران بازار بکری داره مخصوصا برای کسب و کارهایی که سنتی هستن و هنوز استفاده از این ابزار رو ضروری نمی دونن ؛ پس با بهره گیری از وب سایت یک قدم از بسیاری از رقبای خود جلوترین.

اینکه چه کسانی از وب سایت شما استفاده می کنند خیلی مهمه ، مثلا اگر شرکت طراحی داخلی ساختمان دارید باید وب سایت شما هم از بهترین طراحی برخوردار باشه تا افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنن به شما اعتماد کنن. 


اگر کسب و کار شما فاقد لوگو و نام تجاری ست ، شرکت طراح سایت شما باید این دو شاخص اصلی و مهم رو برای شما تولید کنه و در وب سایتتون قرار بده. نام تجاری مناسب باعث اعتماد و اطمینان مشتری شما می شه و اگر درست انتخاب شده باشه همیشه در ذهن افراد می مونه. لوگو هم شناسه شماست ٬ اگر در تمامی المان های موجود از این لوگو استفاده کنید مثل سر برگ ، یونیفرم کارمندان ، آگهی و تیزر ها و … کم کم شناخته می شید و این احساس شناخت در افراد باعث اعتماد کردن اونها می شه.


 از شرکت های متخصص در این زمینه کمک بگیرید و به هر حرفی اعتماد نکنید چون ممکنه با وعده وعید های دروغ باعث بشن که سایت شما حتی در 10 صفحه آخر هم نباشه

اینکه یک وب سایتی باشد که فقط زیبا و خوب باشد کافی نیست محتوا گذاری و اینکه چطور به روزرسانی شود هم مهمه اگر زمان ندارید می توانید از یه شخص کمک گیرید اگر تهران هستید دنبال شرکت معتبرید از شرکت طراحی سایت دارکوب کمک بگیرید

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

وقتی سایت را دوباره طراحی کنید رتبه قبل خود را از دست می دهد بارها شده که سایت مجدد طراحی شده و کاربران نتوانستند سایت را پیدا کنند در مقاله ای که طراحی سایت می خوانیم روش هایی را توضیح داده است 


زمانی که سایت خود را طراحی مجدد می نمایید، آدرس دهی صفحات ممکن است تغییر یابد. زمانی که آدرس دهی صفحات عوض شود، می بایست به موتورهای جستجو اطلاع دهید صفحات جدید به چه آدرسی منتقل شده اند. در صورتی که این کار را انجام ندهید، ممکن است رنک سایت خود را از دست بدهید 


و زمانی که این اتفاق بیفتد، رنک سایت شما از بین می رود، ترافیکی که از نتیجه های جستجو به سایت شما منتهی می شود را از دست خواهید داد، فروش خود را از دست خواهید داد و شرکت شما دچار درآمد خود را از اینترنت از دست خواهد داد. 


لینک از سایت های دیگر به سایت شما نقش بسیار مهمی در سئو سایت دارند. و در صورتی که آدرس یک صفحه را تغییر دهید اثر رنکی که لینک آن سایت به سایت شما می دهد را از دست خواهید داد


این مورد ستون طراحی مجدد سایت سئو شما می باشد. اگر چیزی را در مرحله طراحی مجدد سایت می بایست انجام دهید آن این مورد است. بطوری که قبلا توضیح داده شده، می بایست مطمئن شوید تمامی صفحات قدیمی سایت شما با انتقال 301 به نسخه جدید خود منتقل شده اند. 301 رنک صفحه قبلی را به صفحه جدید منتقل می نماید، و به شما این امکان را می دهد که رنک قبلی خود را از دست ندهید. در صورتی که این مرحله را به خوبی انجام ندهید، عملیات طراحی سایت مجدد سئو شما با موفقیت انجام نخواهد گردید


قبل از آنکه سایت را طراحی مجدد نمایید مشکلات سئو سایت فعلی را بررسی نموده و راه حل هایی جهت رفع آنها می بایست اتخاذ گردد. شما در طراحی جدید خود می توانید کلیه مشکلات قبلی را برطرف نموده و سایت را برای موتورهای جستجو به صورت 100% بهینه سازی نمایید


قبل از طراحی سایت مجدد می بایست صفحات فعلی سایت خود را بررسی نمایید و ببینید این صفحات چه بازدیدی دارند. مهترین صفحات خود را بشناسید و از آنها در طراحی مجدد سایت خود استفاده نمایید


هینه سازی ها برای سایت فعلی و صفحات آن را انجام دهید. نقاط ضعف آن را در طراحی جدید خود اعمال نمایید. شما می توانید مطالبی را که قبلا با کیفیت پایین تر نوشته شده اند را بهینه سازی نمایید. هیچ وقت آنالیز کلمات کلیدی را فراموش ننمایید


سیستم های مدیریت محتوا این امکان را به شما می دهند که سایت خود را به طور مدارم به روز رسانی نماید و همچنین اشتباهات معمول سئو موجود در سایت ها معمولا در این سیستم های مدیریت محتوا برطرف شده و می توانید به راحتی بر توسعه سایت تمرکز نمایید. این سیستم های مدیریت محتوا همچنین معمولا آموزش انتقال از سایت قبلی را به مدیریت محتوای جدید دارند و با انجام آن موارد می توانید مطمئن شوید که سایت شما از نظر سئو دچار مشکل نمی شود


همیشه داشتن یک سایت با طراحی بسیار عالی و برنامه نویسی قوی به معنای سایت سئونیست. استفاده از آخرین تکنولوژی ها در طراحی سایت به معنای سایت سئو نیست و چیزه است که اکثر افراد دچار آن می شوند. همیشه باید متخصص سئو بر انجام کار طراحی وب نظارت کامل نماید. یک طراح و برنامه نویس قوی همیشه یک متخصص سئو نیست.

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

خیلی برای ما پیش میاد که وقتی وارد سایتی می شویم از روی سایت می خواهیم به آدرس آن شرکت برسیم در این مقاله سعی دارند به شما نحوه عملکرد را آموزش دهند . 


در هر وب سایتی حتما باید اطلاعاتی راجع به تماس با آن شرکت وجود داشته باشد در تمامی وب سایت حتما باید یک صفحه تماس با ما جود داشته باشد . فرقی نمی کند که موضوع یک سایت چه باشد . صفحه تماس با ما تنها راه ارتباطی مشتری با سایت می باشد. به وسیله صفحه تماس با مشتری می تواند با شما ارتباط داشته باشد ، اگر انتقادهای سازنده ای داشته باشد از طریق صفحه تماس با ما به اطلاع شما می رساند . اما طراحی این صفحه باید چگونه باشد ؟ اهمیت صفحه تماس با ما  هنوز هم برای بسیاری از سایت ها روشن نشده است و آن را یک صفحه معمولی می بینند .


جایگاهی که این صفحه دارد دراکثرا آخر صفحه هستند  پس حتما در این دو مکان اطلاعات خود را قرار دهید .


محتویات صفحه تماس با ما : در صفحه تماس با ما بهتر است یک فرم قرار دهید تا کاربر بتواند از آن طریق به شما ایمیل ارسال کند . می توانید در این فرم وارد کردن برخی از اطلاعات را الزامی کنید . 


نکته بعدی آدرس شرکت و کسب و کار شما می باشد؛ اگر کسب و کار شما امکان مراجعه حضوری ندارد . فقط کافیست نام شهر و منطقه را در آن درج نمایید . همچنین اگر چند شعبه و آدرس دارید می توانید فقط آدرس شعب مرکزی را درج کنید و برای شعب دیگر هر کدام صفحات جدا قرار دهید


حتما نقشه و لوکیشن را هم می توانید در صفحه تماس با ما بزارید نوبت به شماره تماس می رسد که وجود آن در هر سایتی حیاتی می باشد . درج شماره تماس باید همراه با کد شهر باشد همچنین لازم است شماره تماس در بالای سایت سمت راست یا چپ و همچنین در Footer قرار بگیرد . جدا از این ها حتما در صفحه تماس با ما نیز درج نمایید .


لینک شبکه های اجتماعی ؛ این روز ها کاربران شبکه های اجتماعی افزایش یافته است همچنین این شبکه ها باعث ارتباط افراد مختلف شده است تا جایی که کمتر از SMS و تماس تلفنی استفاده می کنند با استفاده از پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی می توان فایل های چند رسانه ای نیز ارسال نمود. گذاشتن لینک شبکه های اجتماعی در سایت بعنوان راه ارتباطی با مشتری می تواند به تعامل بیشتر با مشتری بی انجامد زیرا این کار بسیار ساده تر می باشد .


برای درج تمامی موارد بهتر است از تگ های HTML  استفاده نمایید زیرا اینگونه صفحات شما زودتر توسط گوگل شناسایی می شود . یکی از راه های اینکه سریع تر صفحه شما توسط گوگل سریع تر شناخته شود ثبت آدرس در گوگل است .


برای این کار لازم است تا در گوگل حساب کاربری داشته باشید منظور از حساب کاربری همان Gmail می باشد . در Gmail حساب کاربری ایجاد نمایید و اگر حساب کاربری دارید فقط کافیست در آن Log in نمایید.


بعد از اینکه قسمت های مربوطه را پر کردید باید دکمه submit را بزنید ممکن کمی طول بکشد اما تا یکی دو روز انجام می شود  زیرا تنها راه ارتباطی مشتری با شما از این صفحه انجام خواهد گرفت پس با توجه به نوع سایت راه های ارتباطی را برای مخاطبان در صفحه تماس با ما قرار دهید شرکت دارکوب تمامی این مراحل را انجام میدهد

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

شاید از سوالات من تعجب کرده اید. اما باید بگویم همه اینها به هم و به موضوع برندسازی با سئو مرتبط است. در هر جایی که فروش بهتری صورت می گیرد، مطمئن باشید اول به محل ارائه آن بستگی دارد. محصولی که دم دست است بهتر دیده شده فروش می رود. مغازه ایی که در سر راه است بیشتر فروش می کند. و جایی که فاصله تبلیغات یا قصد مشتری تا محل خرید زیاد است احتمال فراموشی و عدم انجام خرید بیشتر است. اینجاست که سئو برتری فوق العاده ایی دارد.

 درست نزدیک به جایی که مشتری قصد اقدام به خرید یا تعامل را دارد. برای همین سئو نسبت به سایر روش های بازاریابی و تبلیغات موفقیت بیشتری دارد. شما با بازاریابی اینترنتی، سئو و خرید آنلاین مسیر مشتری را تا صندوق پرداخت را هموار و کوتاه می کنید.


این قدرت سئو در بازاریابی و فروش است. شما با سئو می توانید به شکل فوق العاده موفقی در مدت زمان کمتری با مشتری هدف خود ارتباط بر قرار کرده و خود را از طریق وب سایت و سایر روش ها الکترونیک معرفی کنید.


مردم هرگز بر اساس حقایق غیر شخصی تصمیم نمی گیرند. آنها بر اساس زاویه دید و روش فکری، باور های خود وضعیت ها را تعبیر می کنند. آنها به شکل کاملا مشخصی احساسات خود را با داده ها ترکیب می کنند و همه اینها بر روی سئو تاثیر می گذارد.


این چیزی است که SEO را از قلمرو تنظیم کد، تگ و کار های مشابه تعمیر وب سایت جدا می کند و آن را به یک عرصه انحصاری از فعالیت های کسب و کار استراتژیک می برد.


اکثر مشاوران سئو و بازاریابان صرفا بر روی ظرافت های فنی برای رتبه بندی بهتر وب سایت های مشتری خود تمرکز می کنند. آنها اهداف بسیار بزرگتر و تاثیر گذار بیشتری از رشد کسب و کار را شامل می شوند، از جمله تامین مالی، یافتن سرمایه گذاران و یا افزایش ارزش سهام که همه آنها اهداف نهایی تبلیغات برندسازی خوب است.


وقتی از طریق سئو برند سازی کنید هم کسب و کاری است که به وسیله آن وارد بازار کسب و کار می شوید در چشم بسیاری رتبه بندی بالا به معنای کیفیت بالا است. هر روز بیشتر و بیشتر، مصرف کنندگان قبل از خرید خود تحقیقات خود را آنلاین انجام می دهند و تصمیم گیری های خریدشان نه تنها از رتبه بندی بالا بلکه بر اساس آنچه که در صفحه می خوانند، چگونگی بر آورده شدن نیازهایشان و آنچه دیگران در مورد شما و کسب و کار یا محصول می گویند، تاثیر گرفته است.


عدم کنترل برندسازی با سئو می تواند یک اشتباه پر هزینه باشد. و استفاده درست از آن می تواند بسیار سودآور باشد. بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز همچنان در حال رشد است.


مشتریان رضایتمند، کار را به صورت رایگان با به اشتراک گذاری لینک های خود را با صدها نفر از دوستان، پیام خود را به هزاران نفر انتقال می دهند، بدون آنکه هزینه تبلیغات گسترش می یابد. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که به آنها ابزار مناسب (متون، کلمات کلیدی و پیام) بدهید و از سر راه آنها بیرون بیایید.


سئو با نام تجاری از طریق ترکیبی از جستجوگرها و تبلیغات صفحه نمایش می تواند برنده مسابقه عمده بر روی معادل برابر موثر از آگهی های تبلیغاتی به دلیل تفاوت های قابل توجهی – تبلیغات آنلاین در زمان مناسب مشاهده می شود!


اگر شما یک رویکرد غیر استراتژیک از خرید تبلیغات آنلاین در یک منبع یا سایت پر ترافیکی را دنبال کنید، مانند خرید یک بیلبورد آگهی در یک بزرگراه عمل کرده اید. علیرغم پرداخت هزینه بالا مشتری هدف شاید این تبلیغ مورد توجه اش قرار نگیرد. اما اگر این تلاش برندسازی را با سئو ترکیب کنید و مطمئنا این تبلیغات در برقرار ارتباط با مشتری موثرتر خواهد بود.


آگهی هدایت شده توسط سئو شما، برای مدت محدودی نمایش داده نمی شود تا زمانی که بودجه شما تمام شود. بلکه سال ها کار تدریجی و به طور جزئی انجام می شود تا به بهترین نتیجه یعنی جایگاه اول برسید. این تنها زمانی اتفاق می افتد که شما به طور کامل اهمیت رتبه بندی جستجو را در تحقیق و چرخه خرید را درک کنید.


سئو مدرن نیز همین طور است. هر کمپین تجاری یا تبلیغاتی که نقش حیاتی سئو را نادیده می گیرد، در نهایت شکست می خورد و یا حداقل به طور جدی با کمی رشد حداکثری مواجه است. انجام کمپین برند سازی بدون استراتژی خوب سئو مانند رانندگی در یک بزرگ راه تنها با دنده دو اتومبیل است.


شاید در نهایت به مقصد خود برسید اما سوخت بیشتری را مصرف می کنید، مدت زمان بیشتری را صرف می کنید، و احتمالا اتومبیل شما قبل از رسیدن به آنجا، از بین می رود. و این فقط مقرون به صرفه و کارآمد نیست. اگر شش دنده دارید، از آنها استفاده کنید!


تلاش های سئو شما مانند یک تور ماهیگیری است پس انتظار می رود آن را در مسیر مشتری هدف خود قرار دهید.


مشتری های احتمالی که علاقه مند به آنچه شما پیشنهاد می دهید، به دنبال یافتن راه حل هایی برای مشکلات هستند که شما می توانید کمک کنید آنها را حل کنید، و از طریق انگیزه هایی که شما عمیقا آنها را درک می کنید، صحبت می کنید و با متن صفحه فرود خود بیان می نمایید. اینطور است که شما می توانید مخاطب ایده آل خود را مانند یک آهنربا جذب کنید و تقریبا به طور خودکار آنها را به مشتریان، و طرفداران مشتاق تبدیل کنید.


مهم این است که به یاد داشته باشید که این موضوع به کسب و کارهای بزرگ با جیب های عمیق محدود نمی شود. حتی کوچکترین شرکت ها می توانند از برندسازی سئو سود ببرند. شما می توانید از بی برنامگی برای سئو برخی برندها استفاده کنید و جایی خود را به جستجوگران کالا و خدمات معرفی کنید.

متاسفانه، این تمایز مصنوعی منجر به نتایج کمتر برای مشتریان می شود. سئو و برندسازی می توانند با هم همکاری کنند تا یکدیگر را تقویت کنند، ایجاد یک هماهنگی قوی تر از هر دو بهتر است. تاثیر برندسازی سئو می تواند طولانی مدت، قابل اندازه گیری و هدف دار باشد.

با این حال متاسفانشرکت  سئو طراحی سایت و برندسازی اغلب به طور کامل یا نا هماهنگ هستند و میوه در دسترس نچیده باقی می ماند. یکی از روش های افزایش فروش و رشد یک کسب و کار است. نکته مهمی است که صاحبان کسب و کار باید بدانند، کسانی که می خواهند به قدرت استثنایی بهینه سازی موتورهای جستجو دست پیدا کنند.

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰
مراحل طراحی سایت مختلف است اولین اثری که روی کاربر می زاره کیفیت طراحی وب سایت است ظاهر مشخص می کند که کاربر تحت تاپیر سایت است یا خیر 
به همین دلیل مرحله طراحی یکی از مهمترین مراحل پروژه وب سایت محسوب میشه. 
طراحی سایت وقت و صبر زیادی لازم داره. علاوه بر اینها برنامه ریزی و کلی کارهای فنی لازمه. با توجه رقابتی که تو دنیای طراحی سایت وجود داره، ساخت سایتی که از نظر بصری جذابیت داشته باشه، قابل درک و فهم باشه و نسبت به سایتهای رقیب برتری داشته باشه از وظایف دشوار طراحان سایته. هرچند برای طراحانی که خلاق باشند و عاشق طراحی سایت باشن، براحتی با تقسیم این مرحله به مراحل کوچیکتر قابل انجامه. حالا این مراحل و فرایند رو هر طراحی به شیوه خودش میتونه انجام بده، اما هسته اصلی کار طراحیِ همه طراحان با تجربه یکسانه.

در طراحی سایت موفق اطلاعات خیلی مهم است که به چه صورت جمع آوری شود این کار نیاز دارد که شرکت و اهداف آن و نیاز های مخاطب درک شود 
این یکی از مراحل مهم طراحی سایته. بعد از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، باید طراح ایده های خلاقانه برای پروژه ارائه بده.
طراح باید یه سری طرح های ساده اولیه آماده کنه و بعد از بینشون چند تا از بهترین ها رو انتخاب کنه. این طرح ها باید براش مشتری فرستاده بشن تا نظر مشتری هم لحاظ بشه. این مرحله بیشتر یه چرخه بازبینی طرح ها، ایراد گرفتن و حل مشکلات و تأیید طراحیه تا جایی که هر دو طرف – هم مشتری و هم طراح – از طرح اولیه سایت رضایت داشته باشن.
باید کاربر (بازدیدکننده سایت) موقع طراحی اولیه مد نظر قرار گرفته بشه.
تو برنامه کاری، طراحی باید برای هر قسمتی که قراره رو سایت قرار بگیره یه فهرست درست کنه. حتی باید یه اطلاعات مختصری در مورد نوع محتوایی که قراره رو هر صفحه نمایش داده بشه هم نوشته بشه. طراح باید قبل از رفتن به مرحله بعد دوباره از مشتری تأییدیه بگیریه.

وایرفریم سایت یعنی یه صفحه شماتیک راهنمای بصری اسکلت سایت را نمایش می دهد جای عناصر مختلف طراحی را تعیین می کند نوع محتوا را تعیین می کند ویژگی دارد که دکمه ورود یا عضویت در خبرنامه تصمیم گیری می کند 
وایرفریمهای های-فیدلیتی کم و بیش شبیه محصول نهایی هستن. ویژگی ها، عملکرد و جزئیات مخصوص طراحی هر عنصر رو برای مشتری مشخص میکنن. این وایرفریم نشون میدن که سایت چطور قراره کاربرپسند باشه. موقعیت دقیق و فضایی رو که محتواهای مختلف روی هر صفحه وب سایت اشغال میکنند رو مشخص میکنه. 

وقتی محصول در حال توسعه است، طراح برای اینکه بتونه یه ماکت دقیق از سایت به مشتری نشون بده از ماک-آپ های بصری رابط کاربری استفاده میکنه. در این مرحله دیگه ظاهر بصری سایت شکل میگیره. ماک-آپ ها معمولا ظاهر سایت رو نشون میدن. طراح های وب برای ساخت یک وب سایت مؤثر باید با مفهوم ساخت ماک-آپ کاملا آشنا باشن. طراح های وب برای توسعه قالب کلی سایت از نرم افزار کمک میگیرن تا بتونن رنگ نسبتا دقیق، اندازه فونت و موقعیت دقیق همه محتوا، عناصر و جهتیابی روی سایت رو مشخص کنند.
اینکه با چه دقتی مراحل را دنبال کنید بستگی به پروژه دارد طراح ممکن است بعضی از این مراحل را حذف کند 
اگر می خواهید طراحی سایت کنید باید تمام این مراحل را بدانید پس با خواندن این مقاله به شما کمک میشه چیکار باید کنید 
  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

محتوا که سود دارد یعنی واسه کاربرام موثر باشد و به آن احتیاج دارند موضوع به شرایط بستگی دارد که و کار فرما به آن نیاز دارد  متن سودمند به متنی می گویند که اکثرا کاربران موبایل شما به آن احتیاج دارند و الیته برای کاربران کامپیوترهای معمولی مناسب باشد.


این اطلاعات را جلوی دید بگذارید:


شماره تلفن

منوها

ساعات کاری

مواردی که مشتریان شما نیاز دارند در مورد شما بدانند

لینک به فرم سفارش

فرد میاد و اینترنت سوال دارد باید ببینید آیا توانایی پاسخ به سوالش را دارید وقتی مشتری سمت شما می آید یعنی شما توانستید به او جواب دهید 

چیزی که باعث جذب مشتریان جدید می شود مواردی است که باعث آسان تر شدن زندگی شان می شود. مطالبی است که سایر کاربران آن را دوست دارند و به اشتراک می گذارند.


این زمانی است که محتوای سودمند نقش خود را بازی می نماید. محتوایی که مشکلات کاربران و مشتریان را حل می نماید و در ازای آن هیچ انتظاری ندارد. به عنوان مثال برای شما چند مثال از محتوای سودمند می آورم:


یک ویدئو در مورد نگهداری از گل ارکیده

یک مطلب در مورد آماده سازی خانه برای زمستان

یک محاسبه گر و مبدل رهن خانه

و این موارد محتوای سودمند نیستند:


یک تبلیغ برای نگهداری از ارکیده

تبلیغ عایق سازی لوله ها در تلویزیون

ارسال پیغام گروهی به کاربران در LinkedIn در مورد پایین بودن نرخ ها

در مورد تماس هایی که روزانه دارید فکر نمایید و یا ایمیل هایی که روزانه به آن پاسخ می دهید. چه سوالاتی معمولا توسط مشتریان شما پرسیده می شود؟ آیا می توانید پاسخ به سوالات آنان را در قالب یک ویدئو و یا مطلب در سایت قرار دهید. محتوای سودمند موردی است که شما را از موارد آزار دهنده متمایز می سازد. و باعث می شود شما به عنوان منبعی شناخته شوید که مشتریان شما آن را به اشتراک می گذارند.


  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

با توجه به اینکه تلفن ها تحولی بزرگ در فناوری بودند با پیشرفته شدن موبایل ها اپلیکیشن های زیادی به وجود آمدند  برنامه هایی که باعث تغییر شیوه زندگی اغلب افراد شده است .این روز ها مردم بسیاری از کارهای خود را به صورت آنلاین توسط تلفن های همراه خود انجام می دهند که این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه آنها می شود .


تلفن های همراه به دلیل قابلیت حمل آسان و کاربرد های متنوع ، به جز جدا نشدنی از زندگی مردم تبدیل شده است . بر اساس تحقیقات به دست آمده از زمان پیدایش اسمارت فون ها و افزایش کاربران آنها ، استفاده از کامپیوتر های رو میزی کاهش یافته است . کاربران ترجیح می دهند بسیاری از کارهای اینترنتی خود را از طریق تلفن همراه که همیشه در دسترس شان است انجام دهند . در سال های اخیر شبکه های اجتماعی مختلفی به وجود آمده است که با پیدایش اسمارت فون ها به این دستگاه ها نقل مکان کرده اند . همانطور که می دانید امروزه شبکه های اجتماعی تحت قالب اپلیکیشن و پیام رسان در تلفن های همراه به وجود آمده است در همین راستا کاربران شبکه های اجتماعی نیز افزایش چشم گیری یافته اند .


موتور های جست و جو با توجه به افزایش کاربران موبایلی خود، قوانین و ضوابط جدیدی را به وب مستران اعلام نموده اند . همانطور که می دانید در سال های اخیر ریسپانسیو بودن سایت یکی از فاکتور های بهینه سازی و سئو سایت بوده است . گوگل امروزه سازگاری سایت برای تلفن های همراه را یک فاکتور ضروری برای سایت ها می داند به طوری که در سال 2015 میلادی اعلام کرد ؛ ریسپانسیو بودن سایت ها یکی از عوامل مهم سئو می باشد 


قبل از پیدایش تلفن های همراه هوشمند تا قبل از سال 2015 مبنای رتبه دهی و قرار گرفتن سایت ها در صفحه اول گوگل نسخه دسکتاپ سایت ها بود . یعنی اگر سایت ها در نمایش کامپیوتر های رومیزی بهینه بودند در صفحه اول گوگل قرار می گرفتند و به طور کلی معیار امتیاز دهی به سایت ها نسخه های دسکتاپ بود . اما امروزه با افزایش کاربران موبایلی بازدید کننده از سایت ها ، گوگل و دیگر موتور های جست و جو شیوه ارزیابی سایت ها را تغییر داده اند ، شیوه ارزیابی و رتبه دهی سایت ها بر اساس نسخه های موبایلی نیز انجام می گیرد .سایت هایی که ریسپانسیو باشند معیار رتبه بندی آنها بر اساس نسخه های موبایلی است و سایت هایی که ریسپانسیو نیستند بر اساس نسخه دسکتاپ رتبه بندی می شوند 


گفته های بالا بدان معنا نیست که نسخه دسکتاپ دیگر اهمیت ندارد . به طور کلی می توان گفت هر دو نسخه باید بهینه باشند تا شما نتیجه بهتری در مدت زمان کمتری بگیرید .  اما بعد ها به طور حتم نسخه موبایلی سایت ها اصلی ترین معیار امتیاز دهی خواهد شد .


در سال 2015 گوگل از یک ابزار خود در ارتباط با بهینه سازی سایت برای موبایل رونمایی کرد ، فریم ورک AMP ابزاری است که گوگل آن را برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت ها در تلفن های همراه معرفی نموده . این ابزار یک فریم ورک متن باز است که با کمک آن می توان صفحات HTML سایت را با حجم کمتری ایجاد کرد . در نتیجه سرعت بارگذاری سایت در تلفن های همراه افزایش می یابد . 


استفاده از فریم ورک AMP  تنها یک راه برای افزایش سرعت سایت در تلفن های همراه می باشد . راه های دیگری نیز وجود دارد که بر اساس آنها می توانید سرعت سایت را افزایش دهید .


کاهش حجم تصاویر و بهینه سازی آنها

فعال کردن کش مرورگر

حذف کد های اضافه و پر حجم که البته این کار توسط AMP  صورت می گیرد .

در شرکت طراحی سایت دارکوب می خوانیم که:


محتوا هم در موبایل تاثیر دارد  به صورت دوره ای محتوای خود را به روز نمایید و مطالب قدیمی و منسوخ شده را حذف نمایید . همچنین به یاد داشته باشید از مطالب کپی و تکراری استفاده نکنید .

در بهینه سازی نسخه موبایل خیلی از کار ها هم مثل نسخه دسکتاپ است در نسخه موبایل پاپ استفاده نکنید البته ایندکس موبایل هم زیاد تایید نشده اما در آینده نه چندان دور این اتفاق می افتد پس زودتر اقدام به بهینه سازی موبایلی وب سایت خود کنید برای این کار به سایت دارکوب مراجعه کنید 

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

روش جدیدی برای طراحی سایت است باعث ایجاد هماهنگی در طراحی می شود به عنوان آخرین تغییرات سایت ریسپانسیو معرفی شد تمرکز روی ریسپانسیو شد ویژگی مثبت طراحی سایت ذاتی این است که به طراحان این امکان را می دهد که با محتوا تعامل و واکنش به روش های جدید داشته باشند و هک های کمتر و جستار های رسانه ای کمتر ایجاد شود. با استفاده از ابزارهای جدید و قدرتمندی مانند CSS Grid و Flexbox می توانید طرح بندی ها را بر اساس اندازه های ذاتی ایجاد  کنید به جای اینکه مجبور باشید ستون ها را به صورت دقیق تطبیق دهید.


به عنوان مثال، اکنون می توانید تصاویر را به صورت عمودی و یا افقی بدون ایجاد اختلال در ابعاد، تغییراندازه دهید. علاوه بر این css grid همچنین انعطاف پذیری بیشتری به ویژه در مورد اضافه کردن سطرها  وستون ها  و ایجاد طرح بندی محتوا و پوسته ها، دارد. طراحی IWD  (داخلی)همچنین اجازه می دهد تا عناصر داخل صفحه بهتر با هم ارتباط برقرار کنند و این کار را از طریق نوعی سیستم ریسپانسیو چندگانه انجام می دهد.


با استفاده از یک سری ماژول ها است  شرکت کنندگان در کنفرانس 2018 سیاتل اعلام کردند که او در مورد ارائه این نظریه خاص، بسیار تفکر کرد. مطمئنا او موضوع بسیار جسورانه و حساس برای ارائه دادن داشت. او می دانست که این می تواند نقطه جدیدی برای طراحی سایت در سال های آینده باشد.


به جای استفاده از قوانین و ابزارهایی که در گذشته استفاده می کردیم، می توانیم از iwd  استفاده کنیم . IWD  از طراحان می خواهند که مطالب مهمتر را اول در نظر بگیرند و آنها را به بهترین روش در سایت نمایش دهند.


وجود سیستم ناوبری کاربرپسند که بازدیدکنندگان را جذب کند باعث موفقیت بیشتر هر سایت می شود. ناوبری زیبا وقابل فهم به عنوان یک عنصر مهم در طراحی سایت، می باشد که کاربران به راحتی بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. اگر نوار منو نامناسب و ناخوشایند باشد، باعث می شود که کاربران سایت را ترک کنند.  جای تعجب نیست که چنین تجربه ی تاسف باری به بازدیدکنندگان سایت آسیب می رساند.


آنچه که در نوار منو نمایش داده می شود باید کاملا قابل فهم باشد تا کاربر بتواند آن را به درستی درک کند و نباید از اصطلاحات و لغات شکسته استفاده شود. ممکن است که شما به اندازه کافی در استفاده از واژگان هنرمند باشید ولی کاربران نتوانند به درستی آن را درک کنند.  سعی کنید از زبان ساده استفاده کنید و از کلمات غیر ضروری استفاده نکنید. توسعه کامل و زیبای وب به معنای ایجاد یک وب سایت کاربرپسند است.


امکان استفاده از اپلیکیشن فلش در بخش خاصی از توسعه وب بسیار هیجان انگیز است. اما باید مواظب باشید، استفاده بی جا از آن ممکن است باعث ناراحتی برخی از کاربران شود. خوشبختانه، طراحان این جایگزین فوق العاده را در طرح های CSS پیدا کرده اند. ترکیب گاه گاه فلش خوب است.


در ابتدا فقط محتوا وجود داشت. هیچ گونه افکت در css و یا جاوا اسکریپت وجود نداشت. فقط محتوا به صورت خطی بود. سپس ساختارهای مبتنی بر جدول بندی ساخته شد که به  طراحان اجازه داد تا بتوانند در کنار آن ستون ها و جداول را نیز طراحی کنند. در نهایت، لایه بندی های انعطاف پذیر ارائه شد که با استفاده از آن، اندازه محتوا با توجه به اندازه طول و عرض مرورگر تغییر سایز می دهد.


امروزه محتوا می تواند با روش های جدید تری با الگوریتم های طرح بندی جدید و واحد اندازه گیری مناسب تری ارائه شود.  فضاهای بزرگتر محتوا می توانند با توجه به نیاز خود اندازه هایشان را افزایش دهند. محتواهای کمتر، فضاهای کوچکتری را در بر می گیرند. محتوای ثابت همیشه می تواند مقدار مشخصی از فضا داشته باشد و می تواند هر اندازه محتوا را طوری تنظیم کند تا هر فضایی را پوشش دهد. تمام این عناصر متفاوت با هم هستند که می توانند با کدهای بسیار کمتری نسبت به قبل در کنار هم باشند .


همانطور که گفتیم در طول 8 سال گذشته طراحی سایت ریسپانسیو (rwd)،  بسیار مورد استقبال طراحان در کل جهان قرار گرفته است. اما امروز خانم جین سیمونز، مفهوم جدیدی را در طراحی سایت معرفی کرده است. مفهومی که او ارائه داده است همان طراحی سایت داخلی است. او می گوید: "من فکر نمی کنم که طراحی سایت داخلی، مفهوم جدیدی در صنعت وب باشد. 


ما بسیاری از ابزار های جدیدی را در اختیار داریم که با css های جدید می توانیم طرح های مختلف ، متفاوت و جدید در وب ایجاد کنیم که تا چند سال پیش امکان پذیر نبود. از این رو، همه این ها راه های مختلف جریان محتوا، روش های مختلف طراحی، تفاوت بین طراحی سایت ریسپانسیو و طراحی سایت داخلی، در واقع پلی است بین آنچه که طراحان می خواهند و آنچه که به صورت سنتی در وب وجود دارد. بنابراین ، امروزه همه این ها در حال نزدیک شدن به هم هستند و ما توانایی چندین نوع جدید از طراحی در وب را داریم که این واقعا هیجان انگیز است.


  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

رنگ بندی در سایت

رنگ انقدر وسیع است که می تواند موضوعی باشد برای کتاب نوشتن . هر تیره از رنگ یک مجموعه مخالف دارد- یک رنگ “دوست مخالف” (Arch-Nemesis) که کنتراست آن بسیار بیشتر از هر رنگ دیگری است. برای مثال در رنگ آبی، رنگ سرمه ایی و آبی آسمانی با یکدیگر بیشترین کنتراست را دارند


رنگ ها مخالف نیستند مکمل آنها به یکدیگر می تواند جلوه بیشتری داشته باشد هر رنگ خلق و خوی خاصی از خود نمایش می دهد: رنگ های گرم روشن تر (قرمز، نارنجی، زرد) تمایل دارند که کاربر را تهییج کنند و یا هشدار بیشتری دهند. در حالی که رنگ های سرد تیره تر (سبز، آبی، بنفش) تمایل بیشتری به آرامش و سکون دارند.تئوری رنگ در طراحی وب بیشتر از یک آرایش بصری است، رنگ می تواند اثرات تعیین دهنده ایی در بازی کسب و کار شما داشته باشد. 


هیچ شکی درباره ارتباطی بین احساسات و رنگ وجود ندارد: در حقیقت، نژاد بشر از زمان قرون وسطی اثرات روانی رنگ را به اثبات رسانده است. به طور طبیعی، از آنجا که رنگ ها فضای مناسب و حال و هوایی خاص را برای سایت شما ایجاد می کنند


در فرهنگ های غربی (شمال امریکا و اروپا) قرمز رنگ شور و هیجان است. این رنگ هم ارتباطات مثبت و هم منفی دارد – خطر، عشق و هیجان، و زمانیکه در ارتباط با بلوک سابق شرق مورد استفاده قرار می گرفت، و نشان دهنده کمونیسم است. قرمز نیز با قدرت همراه است و دارای برخی از المان های مذهبی نیز می باشد و زمانی که قرمز با سبز به کار می رود یاد آور کریسمس است.


در فرهنگ های غربی (آمریکای شمالی و اروپا) نارنجی رنگ برداشت محصول و پاییز است. به عنوان مثال، در ایالات متحده نارنجی نشان دهنده شروع فصل پاییز، و حتی تا آخر نوامبر نشان جشن برداشت، هالووین و شکرگزاری نیز می باشد. همچنین با گرما و مرکبات همراه است. در هلند، که در آن نارنجی رنگ ملی می باشد، استفاده رایج از این رنگ نشانه اشرافیت است.


در فرهنگ های شرقی و آسیایی نارنجی به ویژه زعفرانی در فرهنگ های هند مقدس است. و در ژاپن رنگ نارنجی نماد شجاعت و عشق است.


در فرهنگ های غربی (آمریکای شمالی و اروپا) ماهیت شاداب زرد، معنای غالب در اکثر کشورهای غربی است. این رنگ با گرما (خورشید)، تابستان و مهمان نوازی همراه است. در ایالات متحده، به طور خاص، این رنگ با حمل و نقل مرتبط است – تاکسی ها، اتوبوس های مدرسه و بسیاری از انواع نشانه های خیابانی زرد هستند. برای مثال، چای لیپتون از زرد در بازارهای سراسر جهان استفاده می کند


در فرهنگ های غربی (آمریکای شمالی و اروپا) رنگ آبی محبوب ترین برای آرم بانک ها و بیمه می باشد، زیرا نشان دهنده اعتماد و قدرت است. این رنگ نیز مردانه است و برای نشان دادن تولد یک پسر استفاده می شود. آبی نیز آرامش، آرامش بخش و صلح آمیز در نظر گرفته می شود، اگر چه آن را می توان با افسردگی و یا غم و اندوه نیز همراه دانست.


در فرهنگ های شرقی و آسیایی رنگ آبی با جاودانگی و معنای همیشه پایدار در ارتباط است. در فرهنگ هندی آبی رنگ کریشنا است (شکل مرکزی هندوئیسم و یکی از خدایان محبوب هندو). بسیاری از تیم های ورزشی هند از این رنگ به عنوان نماد قدرت استفاده می کنند. بر خلاف ایالات متحده، جایی که آبی با مردان مرتبط است، رنگ آبی در چین با زنان در ارتباط است.


در فرهنگ های غربی (آمریکای شمالی و اروپا) صورتی رنگ زنانه و به معنای تولد یک دختر است. همچنین نشان دهنده شیرینی (اغلب صورتی برای مغازه های کیک و آب نبات استفاده می شود)، دوران کودکی، شادی و سرگرمی است.


در فرهنگ شرقی و آسیایی صورتی همچنین رنگ زنان و نیز ازدواج در نظر گرفته می شود. با این حال، در کره، این رنگ بیشتر با اعتماد ارتباط دارد. برای سال های بسیاری، چینی ها رنگ صورتی را به رسمیت نمی شناختند؛ و در نهایت به علت افزایش نفوذ غرب این رنگ به فرهنگ چین وارد شد.


همانطور که توضیح دادم، رنگها با وزن بسیار زیادی همراه هستند که بعضی اوقات ما متوجه آن نیستیم. هر رنگی را که انتخاب می کنید، قطعا تأثیر مشخصی بر طراحی به عنوان یک کل دارد: از برقراری ارتباط یا تشابه، تا تحریک احساسات و افزایش دقت. ما همیشه در شرکت طراحی وب دارکوب سعی داریم بهترین کیفیت را ارائه دهیم.


فرهنگ های شرقی و آسیایی سفید همچنین رنگ مرگ است. سفید در مراسم خاکسپاری مورد استفاده قرار می گیرد و نشان دهنده ناپایداری، عزاداری، ناراحتی و بدبختی است.


در آمریکای لاتین سفید مشابه آمریکای شمالی به خلوص و صلح متصل است.


در خاورمیانه با خلوص و عزاداری در ارتباط است. در ایران، به عنوان مثال، این تعریف گسترش می یابد که شامل تقدس و صلح است و در مصر پوشیدن سفید نماد وضعیت عالی رتبه فرد است.

در شرکت طراحی سایت دارکوب همه موارد رعایت می شود و با توجه به دانش نسبت به کاربر طرح گرافیکی انتخاب می شود 

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

برند سازی در سئو

همه چی به برند سازی سئو مربوط می شود وقتی جایی فروش بهتری دارد بستگی دارد به محل ارائه آن هر محصولی که بهتر معرفی شود فروش بهتری دارد جایی که فاصله تبلیغات یا قصد مشتری تا محل خرید زیاد است احتمال فراموشی و عدم انجام خرید بیشتر است. اینجاست که سئو برتری فوق العاده ایی دارد.

وقتی کاربر داره کلمه کلیدی یا درخواست خودش را جستجو میکند می رسد به سایت شما یا سایتی که می خواهد  شما با بازاریابی اینترنتی، سئو و خرید آنلاین مسیر مشتری را تا صندوق پرداخت را هموار و کوتاه می کنید.

این قدرت سئو در بازاریابی و فروش است. شما با سئو می توانید به شکل فوق العاده موفقی در مدت زمان کمتری با مشتری هدف خود ارتباط بر قرار کرده و خود را از طریق وب سایت و سایر روش ها الکترونیک معرفی کنید.

مردم هرگز بر اساس حقایق غیر شخصی تصمیم نمی گیرند. آنها بر اساس زاویه دید و روش فکری، باور های خود وضعیت ها را تعبیر می کنند. آنها به شکل کاملا مشخصی احساسات خود را با داده ها ترکیب می کنند و همه اینها بر روی سئو تاثیر می گذارد.

این چیزی است که SEO را از قلمرو تنظیم کد، تگ و کار های مشابه تعمیر وب سایت جدا می کند و آن را به یک عرصه انحصاری از فعالیت های کسب و کار استراتژیک می برد.

اکثر مشاوران سئو و بازاریابان صرفا بر روی ظرافت های فنی برای رتبه بندی بهتر وب سایت های مشتری خود تمرکز می کنند. آنها اهداف بسیار بزرگتر و تاثیر گذار بیشتری از رشد کسب و کار را شامل می شوند، از جمله تامین مالی، یافتن سرمایه گذاران و یا افزایش ارزش سهام که همه آنها اهداف نهایی تبلیغات برندسازی خوب است.

دارکوب می تواند شما را در یافتن و انتخاب کلمات کلیدی مناسب، و درک قصد استفاده کاربر از آنها کمک کند، به طوری که صفحات فرود مناسب با توجه به اهداف کسب و کار شما بیشترین بازده را برای شما به ارمغان می آورد.

در چشم بسیاری رتبه بندی بالا به معنای کیفیت بالا است. هر روز بیشتر و بیشتر، مصرف کنندگان قبل از خرید خود تحقیقات خود را آنلاین انجام می دهند و تصمیم گیری های خریدشان نه تنها از رتبه بندی بالا بلکه بر اساس آنچه که در صفحه می خوانند، چگونگی بر آورده شدن نیازهایشان و آنچه دیگران در مورد شما و کسب و کار یا محصول می گویند، تاثیر گرفته است.

عدم کنترل برندسازی با سئو می تواند یک اشتباه پر هزینه باشد. و استفاده درست از آن می تواند بسیار سودآور باشد. بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز همچنان در حال رشد است.

مشتریان رضایتمند، کار را به صورت رایگان با به اشتراک گذاری لینک های خود را با صدها نفر از دوستان، پیام خود را به هزاران نفر انتقال می دهند، بدون آنکه هزینه تبلیغات گسترش می یابد. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که به آنها ابزار مناسب (متون، کلمات کلیدی و پیام) بدهید و از سر راه آنها بیرون بیایید.

نمایش تبلیغات یک جایگاه یا محل کوتاه مدت برای یک برند، محصول یا کسب و کار است. در جهان مجازی اینترنت، مشاوران آگاه باید معادل دیجیتالی برند را در کمپین های خود به کار ببرند.

سئو با نام تجاری از طریق ترکیبی از جستجوگرها و تبلیغات صفحه نمایش می تواند برنده مسابقه عمده بر روی معادل برابر موثر از آگهی های تبلیغاتی به دلیل تفاوت های قابل توجهی – تبلیغات آنلاین در زمان مناسب مشاهده می شود!

اگر شما یک رویکرد غیر استراتژیک از خرید تبلیغات آنلاین در یک منبع یا سایت پر ترافیکی را دنبال کنید، مانند خرید یک بیلبورد آگهی در یک بزرگراه عمل کرده اید. علیرغم پرداخت هزینه بالا مشتری هدف شاید این تبلیغ مورد توجه اش قرار نگیرد. اما اگر این تلاش برندسازی را با سئو ترکیب کنید و مطمئنا این تبلیغات در برقرار ارتباط با مشتری موثرتر خواهد بود.

سئو مدرن نیز همین طور است. هر کمپین تجاری یا تبلیغاتی که نقش حیاتی سئو را نادیده می گیرد، در نهایت شکست می خورد و یا حداقل به طور جدی با کمی رشد حداکثری مواجه است. انجام کمپین برند سازی بدون استراتژی خوب سئو مانند رانندگی در یک بزرگ راه تنها با دنده دو اتومبیل است.

شاید در نهایت به مقصد خود برسید اما سوخت بیشتری را مصرف می کنید، مدت زمان بیشتری را صرف می کنید، و احتمالا اتومبیل شما قبل از رسیدن به آنجا، از بین می رود. و این فقط مقرون به صرفه و کارآمد نیست. اگر شش دنده دارید، از آنها استفاده کنید!

تلاش های سئو شما مانند یک تور ماهیگیری است پس انتظار می رود آن را در مسیر مشتری هدف خود قرار دهید.

مشتری های احتمالی که علاقه مند به آنچه شما پیشنهاد می دهید، به دنبال یافتن راه حل هایی برای مشکلات هستند که شما می توانید کمک کنید آنها را حل کنید، و از طریق انگیزه هایی که شما عمیقا آنها را درک می کنید، صحبت می کنید و با متن صفحه فرود خود بیان می نمایید. اینطور است که شما می توانید مخاطب ایده آل خود را مانند یک آهنربا جذب کنید و تقریبا به طور خودکار آنها را به مشتریان، و طرفداران مشتاق تبدیل کنید.

اغلب شما بحث های مربوط به سئو و علامت تجاری را باعطر و بوی “سیاه و سفید” می بینید. پس بهتر است ببینیم که کارشناسان در این باره چه می گویند.

متاسفانه، این تمایز مصنوعی منجر به نتایج کمتر برای مشتریان می شود. سئو و برندسازی می توانند با هم همکاری کنند تا یکدیگر را تقویت کنند، ایجاد یک هماهنگی قوی تر از هر دو بهتر است. تاثیر برندسازی سئو می تواند طولانی مدت، قابل اندازه گیری و هدف دار باشد.


  • طراحی سایت دارکوب