طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

۱۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

توسعه سایت یکی از پردرآمدترین مشاغل در کل دنیا بوده و روزانه افراد زیادی برای یادگیری هرچه بهتر این حرفه تلاش می نمایند. از طرفی آموزش های زیادی در فضای مجازی موجود بوده که از طریق آنها می توانید به سادگی به یادگیری طراحی سایت در خانه مشغول شوید.

اما قبل از اینکه به شروع یادگیری مفاهیم اصلی و تکنیکال آموزش طراحی وب در منزل بپردازید نیاز است تا یک نقشه راه در این حوزه داشته باشید. نقشه راه به شما کمک می کند تا بدانید در راه یادگیری و آموزش طراحی وب در کجا قرار داشته و از این پس باید در چه مسیری حرکت نمایید.

در این مقاله از دارکوب بطور کلی به مراحل آموزش طراحی سایت پرداخته شده تا بتوانید هرچه راحت تر به یادگیری طراحی سایت در خانه بپردازید.

وب سایت ها چگونه کار می کنند؟

تمامی وب سایت های موجود در اینترنت، در حالت کلی تنها فایل هایی بوده که در سرورها ذخیره هستند. این سرور نیز به اینترنت متصل است. از این رو از طریق یک مرورگر می توانید وب سایت مورد نظر خود را در فضای اینترنت بارگیری نمایید.

هر زمان که از طریق اینترنت به جستجو می پردازید، در حقیقت داده هایی از سرور دریافت و یا ارسال می نمایید. دقت داشته باشید که تمامی آپشن ها، گزینه ها و امکانات موجود در یک وب سایت، توسط یک توسعه دهنده وب طراحی شده که شما نیز با یادگیری طراحی سایت در خانه می توانید آنها را بیاموزید.

تفاوت بین front-end و back-end چیست؟

front-end، back-end و full stack اصطلاحاتی بوده که با توجه به کاری که یک توسعه دهنده انجام می دهد، به وی نصب داده می شود.

front-end طراحی قسمتی از وب سایت ها بوده که کاربران آن را دیده و با این قسمت بیشتر تعامل دارند. این در حالی است که back-end به طراحی ناحیه ای سایت گفته می شود که از دید کاربران پنهان است اما برای اجرایی شدن یک وب سایت و برقراری آن در اینترنت لازم و ضروری است.

در نهایت full stack نیز شخصی بوده که بر طراحی هر دو قسمت وب سایت ها توانا بوده و می تواند به تنهایی یک وب سایت را راه اندازی نماید.

آموزشگاه طراحی سایت و سئو دارکوب

آموزشگاه طراحی وب سایت و سئو دارکوب دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. آموزش دوره ها در آموزشگاه دارکوب توسط تیم طراحی و برنامه نویسی سایت و سئو شرکت دارکوب برگزار می گردد که اعضای این مجموعه از سال 1381 در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت و سئو فعالیت دارند و دارکوب جزو معتبرترین شرکت های فعال در این حوزه می باشد.

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

در این مطلب در مورد برخی از عواملی که می تواند باعث افت ناگهانی رتبه وب سایت ها در موتورهای جستجو شود صحبت کنیم. در صورتی که این مشکل برای وب سایت شما رخ داده است، کافیست با متخصصان بخش دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی وب سایت دارکوب مشاوره کرده و راه حل رفع این دسته از مشکلات سئویی را در اسرع وقت دریافت کنید.

بررسی الگوریتم های گوگل برای افت رتبه سایت

اگر موضوع افت سرعت مربوط به تغییرات الگوریتم های گوگل باشد، با یک بررسی کوچک و چک کردن موقعیت رقبایی که در صفحات نتایج گوگل در نزدیکی شما حضور داشتند، تا حدودی می توانید از بابت این موضوع مطمئن شوید که افت رتبه گوگل یک اتفاق سراسری بوده است. در این صورت لازم نیست نگران باشید و یا تغییری در روند کاری خود ایجاد کنید چرا که معمولا شرایط به حالت قبل باز می گردد.

چه عواملی بر روی رتبه سئو سایت شما تاثیر می گذارد ؟

اگر منابع سرور سایت شما پاسخگوی نیازهای موجود نبوده و بیشتر از باری که توانایی دارد از آن درخواست شود، امکان دارد که سایت شما به شدت کند شده و یا حتی برای مدت قابل توجهی از کار بیوفتد. حل مشکلات سروری می بایست در اولویت اول قرار داده شوند و برای اینکار می توانید به تاریخچه عملکرد سرور مراجعه کرده و بررسی کنید که چه مشکلاتی در فایل لاگ آن به ثبت رسیده است.

معمولا برای حل مشکلات سنگین بودن بار سرور می توان از پلن های با منابع قوی تر و یا از تکنیک های کش کردن صفحات استفاده نمود. کش کردن صفحات باعث می شود که در هر بازدید، حجم کم تری از منابع سرور استفاده شود. این ترفند تاثیر بسزایی در سرعت لودینگ صفحات وب سایت نیز می گذارد.

سرعت بارگذاری صفحات سایت پایین است

به مرور زمان فایل های تصویری، صوتی و ویدیویی بیشتری به سایت شما افزوده می شود. علاوه بر فایل های رسانه ای، فایل های اصلی وب سایت شما مثل فایل های حاوی کد های CSS ، جاوا اسکریپت و HTML همگی جزو مواردی هستند که می بایست هنگام ورود کاربر بر روی مرورگر او بارگذاری شوند. هر چه حجم این فایل ها بیشتر بوده و در صورت بهینه نبودن می توانند باعث کند شدن شدید سرعت بارگذاری سایت شوند.

عدم استفاده صحیح از ریدارکت ها

معمولا هنگام ایجاد تغییرات مهم در سایت ها مثل تغییر پوسته یا تغییر سرور سایت، مشکلاتی در ساختار لینکدهی سایت شما به وجود می آید که حتما می بایست از ریدارکت کردن و جایگزین سازی لینک های جدید به جای لینک های از کار افتاده استفاده کنید.

استفاده اشتباه از کلمات کلیدی

بررسی کنید که کلمات کلیدی را درست انتخاب کرده و به درستی در سایت قرار داده باشید. هنگام انتخاب کلمات کلیدی حتما باید هدف کاربر را در نظر گرفته و خود را جای او قرار داده باشید. حتی اگر کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب کرده باشید، گوگل بعد از مدتی براساس الگوی جستجو کاربران خود می تواند ارزش کم تری را برای کلمات کلیدی منتخب شما قائل شود.

 

شرکت طراحی وب سایت دارکوب با بیش از 19 سال تجربه در امر طراحی وب سایت ها و کمک به استارت آپ های نو پا، مناسب ترین راهکارها برای بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، سئو کلاه سفید، جلوگیری از سئو کلاه سیاه، الگوریتم های گوگل و به روز رسانی سایت را پیش پای شما قرار خواهد داد.

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

یک سناریو برای طراحی وب سایت های جعلی وجود دارد: شما یک ایمیل از آن شرکت دریافت می کنید و از شما درخواست می شود تا بر روی آن کلیک کنید. شما بر روی آن کلیک می کنید. در وب سایت از شما خواسته می شود اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.  اما بعد از آن به زودی متوجه خواهید شد که وب سایت جعلی بوده است و شما را فریب داده و اطلاعات شخصی شما را سرقت کرده است. بهترین راه برای اینکه مطمئن شوید کلاهبرداران اینترنتی نتوانند اطلاعات شما را سرقت کنند، استفاده از یک ابزار امنیتی است. ضد هک ها وب سایت های مخرب را مسدود می کنند و در مورد اینجور وب سایت ها و اهداف آنها هشدار می دهند تا شما اطلاعات شخصی خود را وارد نکنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که هرگز مورد هجوم این قبیل حمله ها قرار نمی گیرید.  با این حال، بهتر است که زمانی که یک وب سایت امن نیست، بر روی آن کلیک نکنید.

در اینجا مواردی ذکر شده است که می گوید چه وب سایت هایی امن نیست:

url  درست نیست

وب سایت یک نشان تائید ندارد

وب سایت یک آیکون امن ندارد

این وب سایت ها سیاست حفظ حریم خصوصی ندارد

گواهی نامه  ssl   آن منقضی شده است

چگونه می توانیم بگوئیم که یک وب سایت امن است؟

از دو طریق می توان تشخیص داد یک وب سایت امن است یا خیر؟

  1. به آدرس وب سایت خود در مرورگر نگاه کنید، ببینید که آیا آدرس وب سایت با https آغاز می شود؟
  2. به علامت قفل بسته در مرورگر وب سایت خود نگاه کنید. هنگامی که بر روی آن قفل کلیک کنید، باید نام شرکت را نشان دهد.

طراحی وب سایت دارکوب

 

 

 

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

چرا آموزش طراحی و توسعه وب سایت

توسعه زیر ساخت های اینترنت و بانکداری الکترونیک بخصوص افزایش کاربران از طریق تلفن های همراه فرصت های جدید و فوق العاده ایی برای شیوه های کسب و کار نوین به وجود آورده است.

نه تنها در این فضا وب سایت ها فرصت های شغلی جدیدی را که پیش از این وجود نداشته برای بازار کار به ارمغان آورده است. بلکه کسب و کار های سنتی نیز این محیط را فرصتی یافته اند برای بهینه سازی فرآیند های خود چه در عرصه فروش، خدمات، بازاریابی و غیره.

امروز یک وب سایت می تواند با سئو و شبکه های اجتماعی مسیر دسترسی مشتریان و مصرف کنندگان را به ارائه دهندگان کالا و خدمات کوتاه و سریع تر کند. یک وب سایت امروز حکم محل فیزیکی یک کسب و کار را در یک گذر پر رفت و آمد و یا بازار را دارد. جایی که مشتریان می توانند نیاز های خود را از آن تهیه کنند. پس سرمایه گذاری در توسعه وب سایت امروز بیش از هر چیزی در بازار ایران رونق دارد و فرصت های شغلی زیادی را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

آموزش برنامه نویسی وب و دیتابیس

توسعه وب سایت نسبت به 10 سال پیش بسیار متفاوت است. در سال های اخیر هر ساله ده ها تکنولوژی جدید کوچک و بزرگ به این صنعت وارد و خارج شده است و این روند همچنان ادامه دارد. هر یک از این تکنولوژی ها کاربرد های خاصی داشته و نیاز های ویژه ایی را پاسخ می دهند. شاید بتوان گفت توسعه این تکنولوژی ها کار توسعه وب سایت را آسان تر و سریع تر نموده است. اما از سوی دیگر توسعه وب سایت نیز با نیازمندی های جدید و مسائل امنیتی و بزرگ شدن سیستم ها دشوار تر شده است.

از میان تکنولوژی های توسعه وب سایت یادگیری HTML، JavaScripts و CSS تقریبا برای هر شخصی که بخواهد وارد فعالیتی حتی محدود در زمینه وب سایت شود، واجب است. بعد می توان به سراغ سایر زبان های برنامه نویسی مانند PHP، ASP و غیره  رفت. یادگیری دیتابیس ها مانند MySQL، SQL Server و غیره نیز برای یک توسعه دهنده Back-end وب سایت لازم است.

شرکت دارکوب سال ها ست که در زمینه طراحی وب سایت و سئو شناخته شده و فعالیت دارد. برای همین ما تصمیم گرفتیم که در کنار توسعه وب و سئو، فرصتی را برای علاقه مندان به یادگیری طراحی وب را در قالب آموزشگاه طراحی وب دارکوب فراهم آوریم. تا با این کار علاوه بر انتقال دانش و فراهم آوردن فرصت های شغلی در یک محیط حرفه ایی برای هموطنان مان، در بعضی موارد بتوانیم از نیروهای با انگیزه و با استعداد دعوت به همکاری نماییم.

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

دارکوب به دلیل مشکلات قالب های آماده نظیر ایمنی ضعیف، سرعت پایین و عدم قابلیت توسعه به هیچ وجه از این نوع قالب ها استفاده نمی نماید و قالب های وب سایت از پایه توسط تیم دارکوب توسط HTML و CSS پیاده سازی می گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا و ... برای راه اندازی وب سایت استفاده نماید، قالب ها را از پایه اجرا می نماید تا بتواند ایمنی و کارکرد وب سایت را تضمین نماید و در صورت نیاز کارفرما در آینده، قابلیت های وب سایت را توسعه دهد.

قالب های این بخش توسط تیم طراحی و توسعه وب سایت دارکوب تولید شده اند و بنابراین امکان توسعه و پشتیبانی این قالب های وب سایت برای مجموعه دارکوب مقدور است. این لیست شامل قالب وردپرس می باشد.

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

سایت ثبت آگهی رایگان (sellfree.ir)

به عنوان اولین سایت ارائه دهنده خدمات آگهی رایگان به سایت sellfree اشاره می کنیم. با مراجعه به این سایت امکان ثبت آگهی رایگان در 5 دسته بندی همچون خدمات، کالا، وسایل نقیه، استخدام، املاک برای شما ممکن خواهد بود.

ویژگی های وب سایت sellfree :


1: نوسازی آگهی که این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت رایگان اقدام به تازه سازی تبلیغات رایگان منتشر شده خود کنید.

2:ویژه نمودن آگهی که با پرداخت 5 هزارتومان به شما این امکان را می دهد تا در متن آگهی خود از لینک استفاده کرده و همچنین آگهی خود را در موقعیت مناسب تری از سایت به نمایش بگذارید.

3: فیلتر مکان در این وب سایت، به شما امکان محدود کردن محل جغرافیایی آگهی های ثبت شده را تا محدوده محله ممکن می کند.

4: امکان عرضه کالای دسته دوم در دسته بندی ویژه ای که منجر به این می شود تا نیازمندان این کالاها به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

از آنجایی که طراحی وب به تنهایی زمینه ای تخصصی و پیچیده در مسیر توسعه سایت بوده، بسیاری از طراحان به جای یادگیری و آموزش مهارت های جدید نظیر کدنویسی که به رشته اصیل آنها ارتباطی ندارد، سعی می کنند که مهارت های تخصصی تر خود را مانند افزایش خلاقیت، کار با UX و غیره افزایش داده تا وب سایتی شکیل تر با کارایی بالاتر طراحی نمایند.

کد نویسی وب سایت اگرچه در ظاهر ارتباطی به طراحان وب نداشته و لزومی ندارد که این افراد به کدهای نوشته شده وب سایت مورد نظر دسترسی داشته باشند، اما هنگامی که دقیق تر به این موضوع می نگریم در می یابیم که مهارت توسعه و کدنویسی برای طراحان می تواند یک مهارت حیاتی بوده که دانش آن می تواند تا حد زیادی مفید واقع شود.  

به این ترتیب با اطلاع از دانش کدنویسی می توانید به یک طراح حرفه ای تبدیل شده که قادر به رقابت در این عرصه است. در ادامه به دلایل یادگیری کد نویسی برای طراحان وب پرداخته شده است.

1.  برقراری ارتباطی بهتر با تیم فناوری و توسعه دهندگان وب

2.  ساده سازی فرایندها

3.  حل انواع مشکلات

4.  ایجاد فرصت های جدید و رقابت با سایر طراحان وب

5.  ایجاد فرصت های تازه

6.  هیجان انگیز بودن توسعه وب

آموزشگاه طراحی سایت دارکوب

حال که با دلایل یادگیری کد نویسی برای طراحان آشنا شدید، وقت آن رسیده که وارد این عرصه شده و بر مهارت های خود بیفزایید. برای اینکه کد نویسی وب سایت را به درستی و بر اساس اصول شروع کرده تا مفاهیم به طور کامل به شما منتقل شده و نیازی به منابع دیگر نداشته باشید، باید از یک منبع غنی و معتبر استفاده نمایید.

آموزشگاه طراحی سایت دارکوب با سالها تجربه در زمینه آموزش طراحی سایت و سئو ، یکی از برترین آموزشگاه های داخل کشور بوده که آموزش های آن به عنوان منبعی معتبر و جامع در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

این آموزش ها از 3 طریق ویدیو ضبط شده، کلاس های آنلاین و کلاس های حضوری قابل استفاده است. 

 

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

این سؤال یکی از سختترین سؤال ها برای جواب دادن میباشد. قبل از اینکه بر سازگارترین سیستم عامل برای وب هاست جواب بدهیم ما نیاز داریم اصلا بدانیم سیستم عامل چیست و چرا این قدر مهم میباشد.

سیستم عامل چیست؟

برنامه کاربردی که شما بر روی کامپیوتر خود استفاده می کنید و چت های اینترنتی و گشت و گذار در اینترنت بوسیله مرورگر همه چیز با کمک سیستم عامل ممکن می شود. سیستم عامل ستون فقرات کامپیوتر میباشد و به شما در اتمام کارهای خود با سهولت زیاد کمک می کند.

بسیاری از کامپیوترها از سیستم عامل ویندوز مانند NT , XP و ME و چندین نوع دیگر استفاده می کنند. این برنامه ها سیستم عامل میباشد. این سیستم عامل برای عملکرد سرور هم حیاتی میباشد. هم اکنون انواع سیستم عامل و قابلیت هر یک از آنها را برای شما بیان می کنم.

سیستم عامل ویندوز:

ویندوز یک محصول از مایکروسافت که برای اجرای وب سرور طراحی شده است. زیبایی ویندوز یکپارچه سازی منحصر بفرد از محصولات مختلف مایکروسافت, و تسهیل وب سایت خود برای اجرای صفحات سرویس دهنده فعال, همچنین  به شما اجازه استفاده از پایگاه داده SQL را هم می دهد.

تنها ضرر سیستم عامل ویندوز گرانی قیمت آن میباشد. همچنین اگر شما تجربه لازم برای حفظ ویندوز را نداشته باشید می تواند این کار بسیار خسته کننده و وقت گیر برای شما باشد.

سیستم عامل لینوکس:

لینوکس نسخه دوم توسط برخی افراد که از پیشگامان طراحی سیستم عامل لینوکس بخش اصلی میباشند ایجاد شده است. مقدمات بعضی از بخش ها منجر به طراحی سیستم عامل برای مصارف خاصی شد. یکی از مزایای استفاده از سیستم عامل لینوکس PHP میباشد و بزرگ ترین مزیت آن این است که لینوکس به صورت مجانی در دسترس میباشد. و همچنین این سیستم بسیار پایدار و امن میباشد. بسیاری از شرکت ها مانند Red Hat و Debian در بازاریابی لینوکس درگیر میباشند.

سیستم عامل یونیکس:

این نسخه سوم از سیستم عامل است که تا حدودی شبیه به لینوکس میباشد. یونیکس دارای 2 سیستم عامل میباشد یکی OpenBSD و دیگری FreeBSD میباشد. یک نکته قابل ذکر در یونیکس هنگامی که شما سیستم عامل یونیکس را نصب کردید سیستم عامل یونیکس بسیار قوی میباشد و شما هیچ مشکلی در آن نخواهید داشت. اما مشکل نهفته در بخش نصب کردن آن نصب کردن این سیستم بسیار دشوار میباشد. OpenBSD در میان سیستم عامل های یونیکس بیشتر ترجیح داده می شود. هر دو این سیستم عامل به صورت مجانی در دسترس میباشد.

طراحی وب سایت دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی، خدمات دامنه و هاست آغاز نموده و در این سال ها در تلاش بوده است تا بهترین خدمات هاستینگ را به مشتریان خود ارائه نماید و با استفاده از تجربیات قبلی خود توانسته است قویترین هاستینگ ها را بدون مشکلات سئو و ایمیل به مشتریان خود ارائه نماید.

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

اولین قدم برای جبران آسیب های وارده از کرونا برای کسب و کار های مختلف می تواند راه اندازی یک وب سایت باشد. وب سایت شما بیانگر هویت تجاری و حضور آنلاین شما می باشد.
اما از آنجا که خیلی از تجارت ها بی ثبات و بسیاری از کاربران در دوران کووید 19 بی صبر و کم حوصله شده اند، شما به عنوان کسی که حرفه ای دارد بایستی با ارائه ی اطلاعات درست و دقیق در مورد کسب و وضعیت فعلی خود، کاربرانتان را حمایت کنید.
با ارائه ی اطلاعات درست در مورد کسب و کار خود می توانید اعتماد کاربرانتان را جلب کنید.

می توانید ارتباط خود را با مشتریانتان از طریق رسانه های اجتماعی قوی تر کنید

در دوران کووید 19 و فاصله های اجتماعی، بهره بردن از رسانه های اجتماعی می تواند یک راه مناسب برای حفظ ارتباط با کاربران و از بین بردن فاصله ها باشد.
با استفاده از رسانه های اجتماعی سعی کنید جنبه ی انسانی برند خود را بیرون بکشید و با کاربرانتان در ارتباط باشید. رسانه های اجتماعی به منظور مکالمه راه اندازی شده اند. حتماً از این ویژگی استفاده کنید.
به طور مثال، اگر کسب و کار شما، فروش محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد، می توانید از طریق فیسبوک و یا اینستاگرام با نشان دادن ویدئو های آموزش مراقبت از پوست و پرسش نظرات کاربران ارتباط خود را با مشتریانتان حفظ کنید.
علاوه بر حفظ ارتباط از طریق رسانه های اجتماعی شما می توانید کسب درآمد نیز داشته باشید. بسیاری از خرده فروشی ها از طریق رسانه های اجتماعی محصولات خود را ارائه می دهند.
استفاده از رسانه های اجتماعی راهی بسیار عالی برای زنده نگه داشتن نام تجاری خود در ذهن کاربران است. شرکت طراحی وب دارکوب با 18 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید وب سایت می تواند شما را در زمینه طراحی سایت از صفر تا 100 راهنمایی کند.

تا می توانید ارتباط کاربران با خودتان را آسانتر کنید

امروزه کاربران کم حوصله تر از قبل هستند. خیلی از آنها به اندازه ی کافی وقت برای صرف کسب اطلاعات درباره ی موارد گوناگون ندارند. بنابراین تا جاییکه امکان دارد بایستی برای پاسخگویی به سؤالات آنها آماده باشید. خواه این مکالمه به صورت زنده باشد و یا شخصی با شما تماس گرفته باشد، شما بایستی در اسرع وقت به سؤالات کاربران پاسخ دهید.

طراحی سایت دارکوب

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

برای یک لحظه کافیست نگاهی به دور و اطرافتان بیندازید، قطعا افرادی را خواهید دید که مشغول کار با گوشی یا تبلت هایشان هستند و در طول روز، زمان قابل توجهی را در شبکه های اجتماعی و یا به وبگردی می پردازند.

این واقعیت که فضای مجازی، وب سایت های شناخته شده، اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی در این چند سال اخیر به جزئی از زندگی ما تبدیل شده شکی نیست. حتی به جایی رسیده ایم که تصور زندگی بدون این امکانات مهم برایمان دشوار و کسل کننده است.

اما ابعاد سرگرم کننده بودن این ابزارهای ارتباطی و اطلاع رسانی را که کنار بگذاریم، گوشی های هوشمند و تبلت های کاربران از دید مشاغل و کسب و کارهای موفق چیزی شبیه به یک ماشین پخش تبلیغات و آگاهی رسانی درباره محصولات و خدماتی است که تلاش می کنند آنها را به معرض فروش برسانند. درهم آمیخته شدن زندگی ما با این فضا، فرصتی را فراهم کرده که مفهومی به نام دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال که فرصت اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق این مسیر را محقق کرده بوجود آورده است.

مزایای بازاریابی آنلاین

امکان تحلیل رفتار کاربران

دسترسی راحت

هزینه پایین

نقش سئو در دیجیتال مارکتینگ

سئو یا SEO که در اختصار به معنی Search Engine Optimization یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد، امروزه به عرصه یک رقابت جدی تبدیل شده که در آن افراد یا مشاغل کوچک و بزرگ، می کوشند تا وب سایت خود را در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل قرار دهند

گوگل و سایر موتورهای جستجو براساس الگوهای خاصی به رتبه بندی و ارزیابی وب سایت ها می پردازند. اصطلاح SERP یا Search Engine Result Pages در یک کلام، جایگاه وب سایت ها در هنگام جستجو شدن و نمایش به کاربر را تعیین می کند.. البته نباید فراموش کرد که الگوریتم های گوگل براساس هوش مصنوعی و با دقت بالا و به طور مداوم در حال ارزیابی وب سایت ها می باشد و مجموعه قوانینی که خود این موتور جستجو برای بهینه سازی وب سایت ها اعلام می کند نیز به طور مداوم و سالانه، دستخوش تغییرات مهمی می شود.

برای همین دانش سئو امری است که مدام در حال تحول بوده و افراد فعال در این زمینه می بایست به طور مستمر پیگیر تازه ترین قوانین و تکنیک های موثر در این بازار باشند.

در این مقاله اول با دیجیتال مارکتینگ و سپس عنصر اصلی آن یعنی سئو بیشتر آشنا شدید. با تغییر سبک زندگی انسان در چند سال اخیر، کاربران تمایل پیدا کرده اند تا محصولات خود را به صورت آنلاین سفارش دهند و این یعنی بهینه سازی وب سایت و استفاده از تکنیک های سئو از همیشه مهم تر و جدی تر شده است. بازارهای آنلاین را از دست ندهید و اگر می خواهید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می کنیم با یک تماس ساده با کارشناسان بخش دیجیتال مارکتینگ شرکت دارکوب، پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

 

  • طراحی سایت دارکوب