طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

این سؤال یکی از سختترین سؤال ها برای جواب دادن میباشد. قبل از اینکه بر سازگارترین سیستم عامل برای وب هاست جواب بدهیم ما نیاز داریم اصلا بدانیم سیستم عامل چیست و چرا این قدر مهم میباشد.

سیستم عامل چیست؟

برنامه کاربردی که شما بر روی کامپیوتر خود استفاده می کنید و چت های اینترنتی و گشت و گذار در اینترنت بوسیله مرورگر همه چیز با کمک سیستم عامل ممکن می شود. سیستم عامل ستون فقرات کامپیوتر میباشد و به شما در اتمام کارهای خود با سهولت زیاد کمک می کند.

بسیاری از کامپیوترها از سیستم عامل ویندوز مانند NT , XP و ME و چندین نوع دیگر استفاده می کنند. این برنامه ها سیستم عامل میباشد. این سیستم عامل برای عملکرد سرور هم حیاتی میباشد. هم اکنون انواع سیستم عامل و قابلیت هر یک از آنها را برای شما بیان می کنم.

سیستم عامل ویندوز:

ویندوز یک محصول از مایکروسافت که برای اجرای وب سرور طراحی شده است. زیبایی ویندوز یکپارچه سازی منحصر بفرد از محصولات مختلف مایکروسافت, و تسهیل وب سایت خود برای اجرای صفحات سرویس دهنده فعال, همچنین  به شما اجازه استفاده از پایگاه داده SQL را هم می دهد.

تنها ضرر سیستم عامل ویندوز گرانی قیمت آن میباشد. همچنین اگر شما تجربه لازم برای حفظ ویندوز را نداشته باشید می تواند این کار بسیار خسته کننده و وقت گیر برای شما باشد.

سیستم عامل لینوکس:

لینوکس نسخه دوم توسط برخی افراد که از پیشگامان طراحی سیستم عامل لینوکس بخش اصلی میباشند ایجاد شده است. مقدمات بعضی از بخش ها منجر به طراحی سیستم عامل برای مصارف خاصی شد. یکی از مزایای استفاده از سیستم عامل لینوکس PHP میباشد و بزرگ ترین مزیت آن این است که لینوکس به صورت مجانی در دسترس میباشد. و همچنین این سیستم بسیار پایدار و امن میباشد. بسیاری از شرکت ها مانند Red Hat و Debian در بازاریابی لینوکس درگیر میباشند.

سیستم عامل یونیکس:

این نسخه سوم از سیستم عامل است که تا حدودی شبیه به لینوکس میباشد. یونیکس دارای 2 سیستم عامل میباشد یکی OpenBSD و دیگری FreeBSD میباشد. یک نکته قابل ذکر در یونیکس هنگامی که شما سیستم عامل یونیکس را نصب کردید سیستم عامل یونیکس بسیار قوی میباشد و شما هیچ مشکلی در آن نخواهید داشت. اما مشکل نهفته در بخش نصب کردن آن نصب کردن این سیستم بسیار دشوار میباشد. OpenBSD در میان سیستم عامل های یونیکس بیشتر ترجیح داده می شود. هر دو این سیستم عامل به صورت مجانی در دسترس میباشد.

طراحی وب سایت دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی، خدمات دامنه و هاست آغاز نموده و در این سال ها در تلاش بوده است تا بهترین خدمات هاستینگ را به مشتریان خود ارائه نماید و با استفاده از تجربیات قبلی خود توانسته است قویترین هاستینگ ها را بدون مشکلات سئو و ایمیل به مشتریان خود ارائه نماید.

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی