طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

توسعه سایت یکی از پردرآمدترین مشاغل در کل دنیا بوده و روزانه افراد زیادی برای یادگیری هرچه بهتر این حرفه تلاش می نمایند. از طرفی آموزش های زیادی در فضای مجازی موجود بوده که از طریق آنها می توانید به سادگی به یادگیری طراحی سایت در خانه مشغول شوید.

اما قبل از اینکه به شروع یادگیری مفاهیم اصلی و تکنیکال آموزش طراحی وب در منزل بپردازید نیاز است تا یک نقشه راه در این حوزه داشته باشید. نقشه راه به شما کمک می کند تا بدانید در راه یادگیری و آموزش طراحی وب در کجا قرار داشته و از این پس باید در چه مسیری حرکت نمایید.

در این مقاله از دارکوب بطور کلی به مراحل آموزش طراحی سایت پرداخته شده تا بتوانید هرچه راحت تر به یادگیری طراحی سایت در خانه بپردازید.

وب سایت ها چگونه کار می کنند؟

تمامی وب سایت های موجود در اینترنت، در حالت کلی تنها فایل هایی بوده که در سرورها ذخیره هستند. این سرور نیز به اینترنت متصل است. از این رو از طریق یک مرورگر می توانید وب سایت مورد نظر خود را در فضای اینترنت بارگیری نمایید.

هر زمان که از طریق اینترنت به جستجو می پردازید، در حقیقت داده هایی از سرور دریافت و یا ارسال می نمایید. دقت داشته باشید که تمامی آپشن ها، گزینه ها و امکانات موجود در یک وب سایت، توسط یک توسعه دهنده وب طراحی شده که شما نیز با یادگیری طراحی سایت در خانه می توانید آنها را بیاموزید.

تفاوت بین front-end و back-end چیست؟

front-end، back-end و full stack اصطلاحاتی بوده که با توجه به کاری که یک توسعه دهنده انجام می دهد، به وی نصب داده می شود.

front-end طراحی قسمتی از وب سایت ها بوده که کاربران آن را دیده و با این قسمت بیشتر تعامل دارند. این در حالی است که back-end به طراحی ناحیه ای سایت گفته می شود که از دید کاربران پنهان است اما برای اجرایی شدن یک وب سایت و برقراری آن در اینترنت لازم و ضروری است.

در نهایت full stack نیز شخصی بوده که بر طراحی هر دو قسمت وب سایت ها توانا بوده و می تواند به تنهایی یک وب سایت را راه اندازی نماید.

آموزشگاه طراحی سایت و سئو دارکوب

آموزشگاه طراحی وب سایت و سئو دارکوب دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. آموزش دوره ها در آموزشگاه دارکوب توسط تیم طراحی و برنامه نویسی سایت و سئو شرکت دارکوب برگزار می گردد که اعضای این مجموعه از سال 1381 در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت و سئو فعالیت دارند و دارکوب جزو معتبرترین شرکت های فعال در این حوزه می باشد.

  • ۰۰/۰۶/۲۹
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی