طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

اولین قدم برای جبران آسیب های وارده از کرونا برای کسب و کار های مختلف می تواند راه اندازی یک وب سایت باشد. وب سایت شما بیانگر هویت تجاری و حضور آنلاین شما می باشد.
اما از آنجا که خیلی از تجارت ها بی ثبات و بسیاری از کاربران در دوران کووید 19 بی صبر و کم حوصله شده اند، شما به عنوان کسی که حرفه ای دارد بایستی با ارائه ی اطلاعات درست و دقیق در مورد کسب و وضعیت فعلی خود، کاربرانتان را حمایت کنید.
با ارائه ی اطلاعات درست در مورد کسب و کار خود می توانید اعتماد کاربرانتان را جلب کنید.

می توانید ارتباط خود را با مشتریانتان از طریق رسانه های اجتماعی قوی تر کنید

در دوران کووید 19 و فاصله های اجتماعی، بهره بردن از رسانه های اجتماعی می تواند یک راه مناسب برای حفظ ارتباط با کاربران و از بین بردن فاصله ها باشد.
با استفاده از رسانه های اجتماعی سعی کنید جنبه ی انسانی برند خود را بیرون بکشید و با کاربرانتان در ارتباط باشید. رسانه های اجتماعی به منظور مکالمه راه اندازی شده اند. حتماً از این ویژگی استفاده کنید.
به طور مثال، اگر کسب و کار شما، فروش محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد، می توانید از طریق فیسبوک و یا اینستاگرام با نشان دادن ویدئو های آموزش مراقبت از پوست و پرسش نظرات کاربران ارتباط خود را با مشتریانتان حفظ کنید.
علاوه بر حفظ ارتباط از طریق رسانه های اجتماعی شما می توانید کسب درآمد نیز داشته باشید. بسیاری از خرده فروشی ها از طریق رسانه های اجتماعی محصولات خود را ارائه می دهند.
استفاده از رسانه های اجتماعی راهی بسیار عالی برای زنده نگه داشتن نام تجاری خود در ذهن کاربران است. شرکت طراحی وب دارکوب با 18 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید وب سایت می تواند شما را در زمینه طراحی سایت از صفر تا 100 راهنمایی کند.

تا می توانید ارتباط کاربران با خودتان را آسانتر کنید

امروزه کاربران کم حوصله تر از قبل هستند. خیلی از آنها به اندازه ی کافی وقت برای صرف کسب اطلاعات درباره ی موارد گوناگون ندارند. بنابراین تا جاییکه امکان دارد بایستی برای پاسخگویی به سؤالات آنها آماده باشید. خواه این مکالمه به صورت زنده باشد و یا شخصی با شما تماس گرفته باشد، شما بایستی در اسرع وقت به سؤالات کاربران پاسخ دهید.

طراحی سایت دارکوب

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی