طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

از آنجایی که طراحی وب به تنهایی زمینه ای تخصصی و پیچیده در مسیر توسعه سایت بوده، بسیاری از طراحان به جای یادگیری و آموزش مهارت های جدید نظیر کدنویسی که به رشته اصیل آنها ارتباطی ندارد، سعی می کنند که مهارت های تخصصی تر خود را مانند افزایش خلاقیت، کار با UX و غیره افزایش داده تا وب سایتی شکیل تر با کارایی بالاتر طراحی نمایند.

کد نویسی وب سایت اگرچه در ظاهر ارتباطی به طراحان وب نداشته و لزومی ندارد که این افراد به کدهای نوشته شده وب سایت مورد نظر دسترسی داشته باشند، اما هنگامی که دقیق تر به این موضوع می نگریم در می یابیم که مهارت توسعه و کدنویسی برای طراحان می تواند یک مهارت حیاتی بوده که دانش آن می تواند تا حد زیادی مفید واقع شود.  

به این ترتیب با اطلاع از دانش کدنویسی می توانید به یک طراح حرفه ای تبدیل شده که قادر به رقابت در این عرصه است. در ادامه به دلایل یادگیری کد نویسی برای طراحان وب پرداخته شده است.

1.  برقراری ارتباطی بهتر با تیم فناوری و توسعه دهندگان وب

2.  ساده سازی فرایندها

3.  حل انواع مشکلات

4.  ایجاد فرصت های جدید و رقابت با سایر طراحان وب

5.  ایجاد فرصت های تازه

6.  هیجان انگیز بودن توسعه وب

آموزشگاه طراحی سایت دارکوب

حال که با دلایل یادگیری کد نویسی برای طراحان آشنا شدید، وقت آن رسیده که وارد این عرصه شده و بر مهارت های خود بیفزایید. برای اینکه کد نویسی وب سایت را به درستی و بر اساس اصول شروع کرده تا مفاهیم به طور کامل به شما منتقل شده و نیازی به منابع دیگر نداشته باشید، باید از یک منبع غنی و معتبر استفاده نمایید.

آموزشگاه طراحی سایت دارکوب با سالها تجربه در زمینه آموزش طراحی سایت و سئو ، یکی از برترین آموزشگاه های داخل کشور بوده که آموزش های آن به عنوان منبعی معتبر و جامع در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

این آموزش ها از 3 طریق ویدیو ضبط شده، کلاس های آنلاین و کلاس های حضوری قابل استفاده است. 

 

  • ۰۰/۰۶/۱۰
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی