طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روشهای تحقیق از طراحی لوگو

قبل از اینکه قلم بدست بشید و کار طراحی رو شروع کنید، باید تحقیق انجام بدید. تو این مرحله 5 نکته در مورد این پروسه رو ذکر میکنیم:

1- رقباتونو بشناسید

قبل از اینکه کار طراحی لوگو رو شروع کنید باید به طور کامل و جامع در مورد بازار هدف تحقیق کرده باشید. برای شروع باید در مورد رقیب­هاتون اطلاعات جمع کنید. 
همه لوگوهای رقباتونو با هم مقایسه کنید. به این ترتیب میتونید از یه سری مرسومات برندسازیِ بازار کار خودتون هم مطلع بشید و هر از گاهی با بازی کردن با این جلوه های بصری آشنا بتونید به خودتون کمک کنید.
اما یادتون باشه که خیلی از لوگوهای شناخته شده جهان به این دلیل مشهور شدند که رسومات و عادت ها رو کنار گذاشتند و متفاوت فکر کردند.

2- سوالات مناسب بپرسید

داشتن استراتژی داره به بخش مهمی از پروسه برندسازی تبدیل میشه. در عمل یعنی ما باید بیشتر به مقیاس پروژه تکیه کنید و شروعِ این کار پرسیدن سوالات مناسبه. 
کتاب هایی در مورد برندسازی نوشته شدند که بعضی هاشون، مثل کتاب "پنج و نیم مرحله" نوشته مایکل جانسون، فرمول استراتژی برندسازی رو با جزئیات کامل شرح دادند و میتونید ازشون استفاده کنید.
تو کتاب پنج و نیم مرحله، نویسنده پیشنهاد کرده در شروع کار این 6 سوال رو بپرسید: چرا ما اینجاییم؟ چی کار میکنیم و چطوری این کارو انجام میدیم؟ وجه تمایز ما از سایرین چیه؟ برای کی این خدمات رو ارائه میدیم؟ بیشتر از همه به چه چیزهایی اهمیت میدیم؟ و در نهایت اینکه چه شخصیتی داریم؟

3- در طول انجام کار انعطاف پذیر باشید

بعد از اینکه برای روش کارتون فرمول نوشتید، نباید این فرمول تبدیل به آیه خدا بشه. اون نیم مرحله اضافی کتاب هم بخاطر همین گذاشته شده؛ یعنی مرحله 2/5 یه منطقه خاکستریه بین استراتژی و طراحی. 
تو این کتاب نوشته بعضی از مفاهیم و ایده هایی که در تئوری به نظر باید جواب بدن، در عمل میبینیم برعکسه. بنابراین میتونیم وقتی وارد میدان عمل شدیم گاهی هم به مرحله دو برگردیم و روش کار رو گسترش بدیم.

 http://sitedar.com

طراحی سایت دارکوب

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

بک لینک سازی در سئو

اگر در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو یا همون سئو چیزی خوندید یا مطالعه کردید، حداقل یک بار با اصطلاح  Backlink برخورد کردید. بک لینک یا "لینک ورودی" زمانی ایجاد می شه که یک وب سایت به سایتی دیگر پیوند دارد پس لینک بین دو وب سایت و مجموعه ای از صفحات و دامنه هایی که به یک وب سایت لینک می شن ، backlink است. این مقوله برای سئو بسیار ارزشمنده چون این بک لینک ها نماینده اعتماد به نفس یک سایت برای سایتی دیگه ست. به طور اساسی، بک لینک ها برای وب سایت شما مثل یه سیگنال یا علامت که تاییدی بر محتوای شماست برای موتورهای جستجو عمل می کنن. اگر تعداد زیادی از وب سایت ها به یک سایت مشابه لینک داشته باشن، موتورهای جستجو نتیجه می گیرن که محتوا ارزش این پیوندها رو داره و سایت مورد نظر رو در لیست SERP قرار میده. بنابراین، به دست آوردن این بک لینک ها می تونه تاثیر مثبتی بر موقعیت رتبه بندی سایت و یا قابلیت جستجو داشته باشه. به دست آوردن بک لینک برای سئو خارج از سایت یک جزء ضروری و حیاتیه، به فرآیند به دست آوردن این بک لینک ها link earning یا link building میگن.

بعضی از بک لینک ها ذاتاً از بقیه ارزشمند تر و مهم ترن، پیوند های بک لینک از سایتهای قابل اعتماد، محبوب و معتبر، مطلوب ترین لینک هایی هستن که برای کسب درآمد، در نظر گرفته می شن. حتی فقط ذکر اسم شما در وب سایت های با کیفیت بالا، نام تجاری شما را افزایش میده. همونطور که برخی بک لینک ها به سایت شما ارزش بیشتری میده، لینک هایی که برای پیوند به سایت های دیگه هم می زنید ارزش های متفاوتی داره. وقتی صحبت از لینک سازی میشه سخته که بدونیم از کجا شروع کنیم و اینجائه که تحقیقاتی در زمینه بازخورد رقابتی انجام می شه.

طراحی سایت دارکوبhttp://sitedar.com

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

گوگل به عنوان پربازدید ترین سایت موجود یکی از بهترین سایت هایی می باشد که می توانید توسط آن تبلیغات وب سایت خود را انجام دهید که در این روش تبلیغات وب سایت شما برای کلمات جستجو شده و مربوط به زمینه فعالیت شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. وب سایت شما به دو صورت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود که روش اول به پرداخت هزینه می باشد و گوگل این روش را نتایج جستجوی پرداخت شده (paid search results) می نامد که همان طور که در تصویر بالا آمده است شما به گوگل هزینه پرداخت می نماید تا تبلیغ شما در نتیجه جستجوها نمایش داده شود که همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نماید این تبلیغات در بالا و سمت راست نتایج اصلی نمایش داده می شود و این روش Adwords نامیده می شود. در روش دوم وب سایت شما بر روی وب سایت شما عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت انجام می گردد تا وب سایت شما برای کلمات کلیدی مربوط به سایت شما صفحه اول گوگل باشد که گوگل وب سایت هایی را که در نتایج اصلی آن نمایش داده می شود نتایج طبیعی جستجو (organic search results) می نامد و به این عملیات سئو گفته می شود. پس تبلیغ در گوگل را می توان به دو روش ادوردز (Adwords) و سئو (SEO) انجام داد

طراحی سایت دارکوب http://sitedar.com


  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

خدمت جدید از دارکوب. بررسی مشکلات سئو و بهینه سازی وب سایت شما به صورت رایگان توسط دارکوب. برای بررسی کافی است در ساعات کاری آدرس وب سایت خود را از طریق سیستم چت آنلاین دارکوب اعلام نمایید تا کارشناس مربوطه دارکوب به لحظه مشکلات سئو وب سایت شما را اعلام نماید. بررسی سئو وب سایت از دو جنبه رعایت اصول سئو در وب سایت و همچنین رعایت اصول سئو در خارج از وب سایت می باشد که در دو فاز مختلف صورت می گیرد که در بخش زیر توضیحات آن به صورت کامل خدمت شما اعلام می گردد. بخش اول بررسی اصول سئو یعنی بررسی اصول سئودر وب سایت توسط دارکوب به صورت رایگان انجام می گردد و برای بررسی مشکلات سئو در خارج از وب سایت شما می بایست هزینه مربوط به آن پرداخت گردد. دارکوب سیزده سال سابقه در زمینه طراحی سایت،سئو و بهینه سازی وب سایت دارد و تا کنون 2500 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است و هم اکنون 500 وب سایت صفحه اول گوگل دارد و برای کلیه کلمات کلیدی مربوط به طراحی وب سایت سایت های دارکوب صفحه اول گوگل می باشد.

طراحی سایت دارکوبhttp://sitedar.com

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

از نظر قیمت

PHP بر پایه سیستم عامل لینوکسبوده و ASP.NET بر پایه سیستم عامل ویندوز و همانطور که می دانید لینوکس به صورت کاملا رایگان عرضه می گردد حال آنکه برای استفاده از ویندوز هزینه مربوط به فعال سازی می بایست پرداخت گردد. هاستینگ های لینوکس معمولا نسبت به هاست های ویندوز ارزان تر بوده و معمولا با قیمت پایین تری ارائه می گرددند. در کنار مسئله سیستم عامل، PHP به صورت کد باز عرضه می گردد و اسکریپت ها و کدهای رایگان بسیار بیشتری نسبت به ASP.NET برای آن وجود دارد و در صورتی که قصد طراحی سایت خاصی را داشته باشید معمولا اسکریپت های آماده و رایگان بیشتری برای استفاده نسبت به ASP.NET وجود دارند و همین مورد باعث قیمت پایین تر هزینه طراحی سایت PHP نسبت به ASP.NET می باشد.

سرعت

با توجه به وجو کدهای آماده و رایگان بیشتر برای PHP معمولا سیکل طراحی سایت با PHP به مراتب سریعتر از ASP.NET می باشد و همچنین کد زنی در PHP بسیار ساده تر می باشد و وجود سیستم های مدیریت محتوای رایگان و محبوبی نظیر جوملا و وردپرس کار طراحی وب سایت را بسیار ساده و سریع می سازد. البته .NET نیز سیستم های مدیریت محتوای رایگان خود نظیر DotNetNuke و Kentico را دارد.

آسانی در یادگیری

PHP بسیار ساده تر از ASP.NET در یادگیری می باشد زیرا کدهای آن و روتین برنامه نویسی بسیار ساده ای برای آن در نظر گرفته شده است حال آنکه برای کار با ASP.NET می بایست از زبان برنامه نویسی C# و یا VB.NET استفاده نمایید که زبان های پیچیره تری هستند.

محبوبیت

PHP به عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی تحت وب می باشد که آن نیز به دلیل رایگان و متن باز بودن آن می باشد امروزه جامعه متن باز یا Open source هر روز در حال گسترش و توسعه می باشد و به سرعت بر تعداد استفاده کنندگان آن افزوده می گردد.

نتیجه گیری

به توجه به موارد ذکر شده در بالا مشخص است که سرعت طراحی سایت های PHP بالاتر نسبت به ASP.NET می باشد و همچنین هزینه تمام شده آن نیز پایین تر می باشد ولی در کنار این دو موردی به نام تجربه و کیفیت وجود دارد و آن هم این می باشد ممکن است شرکتی با توجه به تجربه و خط مشی خود وب سایت را توسط ASP.net با هزینه به نسبت پایین تر نسبت به PHP طراحی نماید و بلعکس. به نظر دارکوب مهم این نیست که سایت با چه زبان برنامه نویسی پیاده سازی گردد در نهایت ساخت وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه ممکن است تا کارفرما از نتیجه کار احساس رضایت داشته باشد. دارکوب برای این مهم زبان برنامه نویسی PHP را به عنوان زبان پایه خود انتخاب نموده است.

http://sitedar.com

طراحی سایت دارکوب 


  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

دارکوب به توجه به پیشنهاد دپارتمان ثبت دامنه و هاستینگ خود خدمات ثبت یک دامنه به همراه هاستینگ 100 مگابایتی را برای کلیه پکیج های طراحی سایت به صورت رایگان انجام می دهد. انجام این تصمیم به منظور رفاه حال مشتریان و رقابت با سایر شرکت های طراحی وب بوده است. دارکوب سعی دارد خدمات طراحی وب سایت خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه ممکن ارائه نمایید تا از این طریق ضمن جلب رضایت مشتریان و رونق کسب و کار خود تاثیر مثبتی در دیجیتالی شدن کسب و کار شرکت ها در ایران عزیز داشته باشد که در نهایت منجر به رونق بیشتر اقتصادی کشور می گردد.

 

خدمات طراحی سایت دارکوب در سه پکیج پیش فرض اولیه ، استاندارد و پیشرفته ارائه می گردد که در پکیج اولیه ثبت دامنه و هاستینگ انجام می گردد و یک سایت بدون درج اطلاعات و همراه با آموزش پنل کاربری، امن سازی وب سایت و یک سال پشتیبانی ارائه می گردد که در این پکیج کارفرما با توجه به آموزشی که در دفتر دارکوب می بیند قادر خواهد بود مطالب و تصاویر وب سایت خود را بارگذاری نمایید. در کنترل پانل مدیریت قابلیت تغییر منوها و زیرمنوهای وب سایت نیز وجود دارد. در پکیج استاندارد کارفرما مطالب وب سایت خود را به صورت تایپ و ترجمه شده در اختیار دارکوب قرار می دهد و دارکوب مطالب داخل وب سایت را بارگذاری می نماید. در پکیج پیشرفته علاوه بر درج مطالب وب سایت عملیات سئو و بهینه سازی بر روی وب سایت انجام می گردد و سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شرکت صفحه اول گوگل نمایش داده می شود. طراحی سایت به صورت اولیه یک هفته و به صورت استاندارد معمولا به صورت دو هفته زمان خواهد برد. نمایش وب سایت صفحه اول گوگل ممکن است در حدود 60 روز کاری زمان ببرد.

اینکه ثبت دامنه و هاستینگ و همچنین طراحی وب سایت را در یک مجموعه انجام دهید باعث هماهنگی بهتر در نتیجه وب سایت شما می گردد و بهانه ای بابت مشکلات وب سایت از بابت طراحی سایت و هاستینگ نخواهید داشت و همچنین شرکت طراح وب سایت با توجه به پیش نیازهای برنامه خود سرور وب هاستینگ با مشخصات مورد نیاز و مناسب خود را تهیه می نماید.

دارکوب دامنه های بین المللی خود را در دو ثبت کننده tucows و Onlinenic و دامنه های ایران را به صورت مستقیم از nic تهیه می نماید و بنابراین در صورت نیاز به راحتی خواهید توانست به راحتی دامنه خود را از سایر شرکت ها به دارکوب و بلعکس منتقل نمایید.

دارکوب خدمات هاستینگ خود را از بهترین برندهای هاستینگ تهیه می نماید و تنظیمات این سرورها به صورت استاندارد می باشد و Cpanel بر روی این سرورها نصب می باشد. دارکوب فقط ارائه کننده هاستینگ لینوکس می باشد و هاست های ویندوز را به صورت سفارشی تهیه می نماید.

کیفیت وب سایت طراحی شده و پشتیبانی آن بسیار مهم می باشد و بنابراین بهتر است در انتخاب شرکت طراحی وب سایت غیر از قیمت به نمونه ها کارهای طراحی شده و سابقه شرکت نیز نگاهی بیندازید و آن را نیز با سایر شرکت ها مقایسه نمایید. دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده است و در طی این سال ها در حدود 2500 وب سایت را طراحی و برنامه نویسی نموده است و برای رویت لیست نمونه کارها می توانید بر روی این لینک کلیک نمایید. تخصص دارکوب برنامه نویسی PHP می باشد و با اکثر سیستم های مدیریت محتوای این زبان نظیر جوملا و وردپرس آشنایی کامل دارد. دارکوب مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران دارد و خدمات خود را در چهار چوب قیمت های ارائه شده این سازمان ارائه می نماید.

طراحی سایت دارکوب 

http://sitedar.com

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

تعرفه ثبت دامنه

تعرفه ثبت دامنه های ir در حدود 20 هزار تومان سالیانه و تعرفه ثبت دامنه های دیگر نظیر com و co در حدود 50 هزار تومان می باشد. البته دامنه هایی با مبالغ بالاتر به عنوان مثال دامنه های tv وجود دارند که هزینه ثبت آنها بالاتری از دامنه های معمولی دارند.

تعرفه هاستینگ

تعرفه هاست شما بسته به میزان فضایی که احتیاج دارید می باشد. پلان اولیه هاستینگ وب سایت از 100 مگابایت فضا شروع می شود که هزینه آن در حدود 60 هزار تومان سالیانه می باشد. نکته ای که لازم است به آن توجه نمایید آن است هاستینگ قابل ارتقاء می باشد و می توانید با توجه به نیاز وب سایت ارتقاء داده شود. به عنوان مثال برای ارتقاء هاست از 100 مگابایت به 500 مگابایت هزینه 40 هزار تومان می باشد. در نتیجه لازم نیست از ابتدای پروژه هزینه زیادی بابت هاست پرداخت نمایید و هاست با کمترین ظرفیت نیز برای راه اندازی هاست کافی است.

هزینه طراحی قالب

هزینه طراحی قالب های سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس در حدود 200 هزار تومان می باشد که این هزینه برای طراحی قالب از بخش فروشگاه قالب دارکوب و یا هر قالب انتخابی دیگری می باشد. این قالب ها به صورت دایو بیس طراحی می گردند و اصول اولیه سئو نظیر دایو بیس بودن و آدرس دهی بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و همچنین استاندارد w3c لحاظ می گردد.

هزینه در نظر گرفتن گرافیست

در صورت که نظر کارفرما بر آن بوده که سایت بر پایه قالب های از پیش طراحی شده طراحی نگردد هزینه در نظر گرفتن طراح برای پیاده سازی قالب وب سایت در حدود 500 هزار تومان می باشد و روال اجرای کار به این صورت می باشد که جلسه ای برگزار می گردد و در آن جلسه کارفرما نیازهای گرافیکی خود را اعلام می نماید و طراح بر اساس احساس نیازهای اعلام شده کارفرما قالب را پیاده سازی می نماید و کارفرما می تواند پس از طراحی قالب آن را ویرایش نماید تا قالب مورد نظر مطابق با سلایقش باشد.

امن سازی سایت

سایت پس از اتمام طراحی حتما می بایست امن سازی گردد و در صورت عدم انجام این مورد به سرعت دچار مشکلات امنیتی خواهد گردید. هزینه امن سازی سایت در حدود 50 هزار تومان می باشد. البته این هزینه برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.

آموزش پنل کاربری سایت

پس از اتمام پروژه سیستم مدیریت محتوای وب سایت می بایست به کارفرما آموزش داده شود. هزینه آموزش پنل کاربری در حدود 50 هزار تومان می باشد. پس از آموزش پنل کاربری کارفرما قادر خواهد بود مطالب، منوها و تصاویر سایت را مدیریت نماید.

پشتیبانی یکساله سایت

سایت پس از ساخت نیاز به پشتیبانی یکساله دارد تا چنانچه برای سایت مشکلی به وجود آمد و یا سوالی برای کارفرما مطرح شد بتواند موارد را از تیم پشتیبانی وب سایت پیگیری نماید. هزینه پشتیبانی یکساله وب سایت در حدود 100 هزار تومان می باشد.

درج مطالب وب سایت(در صورت نیاز)

درج مطالب وب سایت کار فنی و پیچیده ای نیست و کارفرما می تواند با آموزشی که می بیند این کار را به راحتی انجام دهد. در صورتی که کارفرما این وظیفه را به دارکوب محول نمایید هزینه درج مطالب وب سایت در حدود 500 هزار تومان می باشد. البته هزینه درج مطالب وب سایت با توجه به میزان اطلاعات متغیر بوده و هزینه اعلام شده برای درج مطالب پیش فرض شرکتی می باشد.

اضافه نمودن زبان جدید به سایت(در صورت نیاز)

هزینه اضافه نمودن زبان جدید به وب سایت در حدود 30 درصد از عدد کل می باشد. به عنوان مثال در صورتی که عدد کل طراحی سایت در حدود 500 هزار تومان باشد هزینه اضافه نمودن زبان جدید به سایت در حدود 200 هزار تومان می باشد. البته این درصد در پروژه های مختلف بسته به نوع پروژه متفاوت است و می بایست موردی مشخص گردد.

راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت(در صورت نیاز)

سازگاری سایت با دستگاه های مختلف نظیر موبایل و تبلت با توجه به آنکه 50 درصد از کاربران وب از موبایل و تبلت برای مرور وب استفاده می نمایند به امری مهم برای سایت ها تبدیل شده است. هزینه پیاده سازی نسخه موبایلی در حدود 500 هزار تومان می باشد که البته این هزینه نیز برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت(در صورت نیاز)

سایت به طور پیش فرض به صورت سئو طراحی می گردد و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای سئو سایت نیست. دارکوب برای نمایش سایت در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط به سایت هزینه دریافت می نماید. هزینه نمایش سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به سایت در حدود 1 میلیون تومان می باشد که این قیمت برای کلمات های پر رقیب بالاتر می باشد. برای مشخص شدن تعرفه دقیق نمایش وب سایت در صفحه اول گوگل خود با دارکوب تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت دارکوبhttp://sitedar.com

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

رعایت اصول و قواعد سئو در کد نویسی وب سایت


برای آنکه وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه مناسبی داشته باشد می بایست اصول و قواعد طراحی و سئو را در پیاده سازی آن رعایت شده باشد در زیر چند اصل اولیه مهم را برای شما بیان می نمایم:


کد نویسی HTML وب سایت می بایست بر پایه تگ DIV پیاده سازی شده باشد و از تگ TABLE برای صفحه بندی استفاده نگردد. تگ TABLE فقط می بایست برای داده های جدولی مورد استفاده قرار بگیرد.

آدرس دهی صفحات می بایست بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEF) باشد. در این نوع آدرس دهی برای هر دسته بندی یک فلدر در نظر گرفته می شود و نام صفحات بر اساس عنوان صفحه در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال برای آنکه نام صفحه شبیه به index.php?id=10 داشته باشیم از نام صفحه page-title.html استفاده می نماییم. استفاده از نام صفحه فارسی تاثیر بهتری در ایندکس صفحات وب سایت در موتور جستجو خواهد داشت.

کد نویسی وب سایت می بایست استاندارد w3c باشد و پس از اتمام طراح وب سایت حتما وب سایت را می بایست در W3c Validator بررسی نموده و خطاهای سایت را بر طرف نمایید. در صورتی که خطاهای وب سایت رفع گردد این وب سایت پیغام تبریکی را به شما نمایش می دهد. نکته: این وب سایت صفحات وب سایت را به صورت جداگانه اعتبارسنجی می نمایید بنابراین کار تست می بایست بر روی تک تک صفحات وب سایت انجام گردد.

در نظر گرفتن عنوان برای صفحات وب سایت و استفاده از تگ های H1,H2,H3 و .. در سایت

در کنار رعایت اصول اولیه و مقدماتی، اصول و موارد پیشرفته تری وجود دارند دارند که رعایت آنها در کد نویسی صفحات باعث بالا رفتن رنک وب سایت در موتورهای جستجو می گردد که در زیر اصول را برای شما بیان می نمایم:


ایجاد نسخه موبایلی وب سایت تاثیر بسیار متبتی بر رنک وب سایت در موتورهای جستجو خواهد داشت، زیرا که کاربران بسیاری از موبایل و تبلت برای جستجوی وب استفاده می نمایند و نمایش درست و مناسب سایت در موبایل و تبلت باعث می شود تا کاربر با ابزارهای موبایلی مدت زمان بیشتری در سایت بماند و همین مسئله تاثیر بسیار مثبتی در رنک سایت خواهد داشت

استفاده از اسنیپت ها (rich snippets and structured data) باعث بالا رفتن خوانایی سایت در موتورهای جستجو می گردد. در صورتی که از rich snippets و structured data استفاده نموده اید می توانید آن را در Google Structured Data Testing Tool - Google Help بررسی نمایید، فقط کافی است آدرس صفحه مورد نظر خود را در این سایت وارد نموده تا اسنیپت های بکار رفته در این صفحه را به شما نمایش دهد.

انتخاب عنوان مناسب برای صفحه


عنوان صفحه که در بالای مرورگر نمایش داده می شود مهترین آیتمی است که موتورهای جستجو توسط آن متوجه موضوع صفحه می شوند. برای آنکه بهترین عنوان را برای صفحات وب سایت خود برگزینید به نکات زیر توجه نمایید:


عنوان صفحه را برای کار وب سایت طراحی کنید و نه برای موتورهای جستجو. عنوان می بایست برای کاربر جذابیت داشته باشد

از کلمه کلیدی حتی المکان یک بار در عنوان استفاده گردد کافی است

از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده ننمایید و سعی نمایید هر صفحه و مقاله شما بر روی یک کلمه کلیدی تمرکز داشته باشد

در انتهای عنوان نام برند خود را حتما ذکر نمایید

لازم نیست مترادف ها را در عنوان بیاورید، کافی است مترادف های کلمه کلیدی را در بدنه مقاله خود استفاده نمایید

مهترین صفحه وب سایت صفحه اصلی سایت می باشد. در انتخاب کلمه کلیدی برای این صفحه بسیار دقت نمایید. کافی است مهترین 

طراحی سایت دارکوبhttp://sitedar.com

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

لینکهای بد یا خراب را پیدا و حذف کنید

تا حالا شده دنبال یه چیزی بگردید و روی صفحه خطای HTTP 404 – Page Not Found فرود بیایید؟ حتما شده. حسش هم یادتون هست، چقدر آدم ناراحت میشه؟
گوگل هم درکتون میکنه.
وقتی صفحه ای منتقل شده باشه و لینکهاش بروز نشن، لینکهای بد یا خراب ایجاد میشن. اگه میخواهید همچین مسئله ای برای سایتتون پیش نیاد، میتونید از برنامه هایی که لینکهای خراب رو چک میکنند استفاده کنید یا خودتون وقت بذارید و لینکهای سایتتونو خودتون چک کنید. یا اگر هم اکانت Google webmaster tools دارید (بهش کنسول سرچ هم میگن)، میتونید ازش استفاده کنید تا سایتتونو بخزنه و خطاها رو پیدا کنه.
باید یادآوری کنم که این خطا گاهی بخاطر مشکلات دیگه ای بوجود میاد و ربطی به جابجایی یا پاک شدن صفحات نداره. اگه فکر میکنید علت مشکل شما هم همینه، باید وبمستر یا طراح سایتتون بهش رسیدگی کنه. اگه مشکلات سایتتونو ردیابی و اصلاح کنید، گوگل هم بخاطرش بهتون پاداش میده.

از محتوای چند رسانه ای استفاده کنید

اگه میخواهید رتبه موتور جستجوی سایتتون تقویت بشه، داشتن محتوای عالی از ضروریاته، اما مشتریها و کاربرها فقط با محتوای نوشتاری راضی نمیشن.
گوگل با یه متن خوب و بازاریابی محتوا میتونه نوع کار و حرفه شما رو بفهمه، اما کاربرها ترجیح میدن تنوعی از رسانه ها رو براشون تدارک ببینید. گوگل هم اینو میدونه و بخاطر همین اگه محتوای چندرسانه ای داشته باشید رتبه سایتتونو بالا میبره. 
محتوای چند رسانه ای شامل فیلم و عکس، انیمیشن، اینفوگرافی، اسلاید، پادکست و سایر محتوای صوتی میشه. حتی عکسهای خوب هم میتونن تو تقویت رتبه سایتتون کمک کننده باشند. 
محتوای چند رسانه ای که بکار میبرید باید به حوزه کاری خودتون ربط داشته باشه و اطلاعات مفیدی به بازدیدکننده های سایت منتقل کنه، باید جدولها، نمودارها، عکسها و فیلمها رو برای سئو بهینه کنید.
زیادی نگران حرفه بودن فیلمها و پادکستهاتون نباشید. درسته که عکسهای صفحات اصلی سایتتون باید حرفه ای باشند، اما بازدیدکننده ها از دیدن فیلمها و چیزهایی که شما و کارمندهاتونو توصیف کنه یا محصولاتتونو نمایش بده و اطلاعات مرتبط با شرکت خودتونو به تصویر بکشه بیشتر لذت میبرند.

طراحی سایت دارکوبhttp://sitedar.com

  • طراحی سایت دارکوب
  • ۰
  • ۰

 بازاریابی دیجیتال یا digital marketing نوعی از تبلیغات است که به علت ارزانی، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی رو در بین بازاریابان باز کرده است.

شبانه‌روزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات در همه ی مواقع باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکت‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلاتی مواجه هستند کاملا پر رنگ‌تر شود.

بازاریابی دیجیتال یک واژه ی کلی برای همه ی تلاش های بازاریابی دیجیتال شما است. شرکت ها با استفاده از کانال های دیجیتالی مانند جستجوی گوگل، شبکه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده ی خود استفاده می کنن.

واقعیت اینه که امروزه مردم به نسبت سالهای پیش دو برابر وقت خود رو به صورت آنلاین صرف میکنن و همینطور که می بینید نحوه ی خرید مردم واقعا تغییر کرده است، به این معنا که بازاریابی آفلاین به اون اندازه که باید باشه موثر نیست.

بازاریابی همیشه ارتباط با مخاطبان شما در جای مناسب و در زمان مناسب بوده است. امروز، این جمله بدین معنیه که شما باید آنها رو در جایی که در حال وقت گذروندن هستند، ببینید. آره، کاملا مشخصه کجا! در اینترنت!

طراحی سایت دارکوب

http://sitedar.com

  • طراحی سایت دارکوب