طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

برای ساخت سایت مسافری باید یه سری موارد را بدانید مهم ترین عامل ابزار مناسب است این ابزار شما را یاری می کنند طراح های سایتهای مسافرتی ما، سیستمی رو برای سایتهای مسافرتی راه میندازن که مدیران این سایتها بتونن انبار خودشونو آپلود کنند و اگه بخوان با شرکت دیگه ای شراکت کنند و به صورت بسته تعطیلات روی سایت به فروش برسونن. علاوه براین برای مشتریها گزارشهای مالی و میزان فروش هم ارائه خواهند داد. دارکوب این خدمات را ارائه می دهد 


مردم برای دسترسی به اینترنت از دستگاه های مختلفی استفاده میکنند، از کامپیوتر، تبلت، گوشی. شما باید کاری کنید که کاربرهای سایتتون از هر وسیله ای که استفاده میکنند احساس رضایت داشته باشند.


 با استفاده از این نوع طراحی فقط یه سایت دارید و باید از یه سایت نگهدارید کنید، اما همین یک سایت برای دستگاه های مختلف بکار میاد. طراحی واکنشگرا به شدت مؤثره، نگهداریش ساده است و مقرون به صرفه تر و راحتتره.


سیستم های مدیریت محتوا کنترل بهتری روی سایت بهتون میده، یعنی میتونید خودتون به روزش کنید، تغییرش بدید و بدون کمک طراح امکانات بهش اضافه کنید.

به خصوص وقتی که پیشنهاد ویژه ای دارید که میخواهید فوری روی سایت منتشرش کنید یا وقتی میخواهید امکانات جدیدی مثل فرم تماس به سایتتون اضافه کنید، این سیستمها خیلی به دردتون میخورن.


باید سایتتون از سایتهای دیگه متمایز باشه، بنابراین حتما طراحی انتخاب کنید که براتون چیز خاصی بسازه. یه طراح باتجربه میدونه یه سایت مسافرتی چطوری میتونه برجسته باشه و میدونه سایتی طراحی کنه که کاربر روش تجربه کاربری خیلی خوبی داشته باشه.

ساخت سایت

سایتهای مسافرتی برای جذب بازدیدکننده و ارتقای سئوی سایتشون نیاز به محتوای عالی دارند. اگه از پلتفرمی مثل وردپرس استفاده میکنید، میتونید براحتی خودتون محتوا منتشر کنید و محتواهای قبلی رو ویرایش کنید. این محتوا میتونه عکس باشه، میتونه متن باشه و یا هر چیز دیگه ای.


با این کار میتونید با خیال راحت طراحتونو انتخاب کنید و مطمئن باشید که سراغ طراح خوبی رفتید و بعد سایتتونو راه بندازید. اگه تمایل داشته باشید میتونید با دارکوب تماس بگیرید. 

  • ۹۷/۰۴/۰۵
  • طراحی سایت دارکوب

طراحی وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی