وب سایت افراد رو از خدمات یا محصولاتی که ارائه می کنید و ضرورت ارتباط با شما آگاه می کنه. داشتن وب سایت به بیشتر شدن مشتری و کاربر های شما کمک می کنه ٬ فرصتی برای تبلیغات به شما می ده ٬ اعتماد مشتری های بالقوه رو جلب می کنید و می تونید در سطح جهانی حضور پیدا کنید.
وب سایت ها کسب و کار شما رو برای کاربرهاتون تمام روزهای سال و به صورت 24 ساعته قابل دسترسی می کنن ٬ درست مثل کارمندی که بدون استراحت حتی روزهای تعطیل به کارش ادامه می ده. استراحت برای وب سایت ها معنی نداره.
وب سایت باعث بیشتر دیده شدن شما می شه چه در داخل کشور و چه در خارج از اون.با توجه به اینکه تعداد استفاده کننده های اینترنت هر روز و هر لحظه در حال افزایشه پس بهترین راه دیده شدن ، حضور در این دهکده گسترده و معرفی خودتون هست.من تضمین می کنم که این راه هم راحت تر و کم دردسر تر و هم کم هزینه تر از داشتن کارت ویزیت یا کاتالوگ می باشد.
تا امروز با روش های سنتی و قدیمی مشتری هاتون رو به دست آوردین ٬ حالا اگر وارد دنیایی بشید که در روز حدود 40 میلیون کاربر واردش می شه به تعداد این مشتری ها بدون اینکه اهمیتی داشته باشه که چه خدماتی می دین یا چه محصولی دارین اضافه می شه.
پشتیبانی 24 ساعته و جوابگویی سریع و ارائه خدمات به صورت آنلاین باعث رضایت مشتری هاتون می شه ٬ این ارتباط مستمر و مداوم برای شما امتیاز بزرگیه و باعث اعتماد و وابستگی بیشتر به شما می شه.
ارائه خدمات و فروش آنلاین محصولات ٬ دسترسی گسترده تر کاربرها به اطلاعات محصولات و خدمات شما باعث افزایش درآمد شما به صورت آنلاین و رد هر زمان می شه.
بزرگی می گه اگر یک دلار برای راه اندازی یک تجارت داری ٬ 99 سنت رو برای تبلیغات هزینه کن و 1 سنت برای چیزهای دیگه. تبلیغ در کسب و کار مهم ترین بخش و موثرترین راه کسب درآمده ؛ داشتن وب سایت به تبلیغات ما کمک بزرگی می کنه در حالی که خیلی خیلی ارزان تر و تاثیرگذارتر از راه های دیگه ست.
با استفاده از این ابزار می تونیم از نظرات کاربران و مشتریان خود با خبر بشیم و با توجه به نظرسنجی ها و آمار بازدید افراد از وب سایت برنامه های آینده منظم تری خواهیم داشت. مثلا می تونیم در باره یک ایده یا محصولی که در نظر داریم از کاربرها سوال کنیم یا اینکه به عنوان یک سورپرایز از اون صحبت کنیم
با اینکه استفاده از اینترنت این روزها خیلی باب شده اما هنوز هم در ایران بازار بکری داره مخصوصا برای کسب و کارهایی که سنتی هستن و هنوز استفاده از این ابزار رو ضروری نمی دونن ؛ پس با بهره گیری از وب سایت یک قدم از بسیاری از رقبای خود جلوترین.
اینکه چه کسانی از وب سایت شما استفاده می کنند خیلی مهمه ، مثلا اگر شرکت طراحی داخلی ساختمان دارید باید وب سایت شما هم از بهترین طراحی برخوردار باشه تا افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنن به شما اعتماد کنن.
اگر کسب و کار شما فاقد لوگو و نام تجاری ست ، شرکت طراح سایت شما باید این دو شاخص اصلی و مهم رو برای شما تولید کنه و در وب سایتتون قرار بده. نام تجاری مناسب باعث اعتماد و اطمینان مشتری شما می شه و اگر درست انتخاب شده باشه همیشه در ذهن افراد می مونه. لوگو هم شناسه شماست ٬ اگر در تمامی المان های موجود از این لوگو استفاده کنید مثل سر برگ ، یونیفرم کارمندان ، آگهی و تیزر ها و … کم کم شناخته می شید و این احساس شناخت در افراد باعث اعتماد کردن اونها می شه.
از شرکت های متخصص در این زمینه کمک بگیرید و به هر حرفی اعتماد نکنید چون ممکنه با وعده وعید های دروغ باعث بشن که سایت شما حتی در 10 صفحه آخر هم نباشه
اینکه یک وب سایتی باشد که فقط زیبا و خوب باشد کافی نیست محتوا گذاری و اینکه چطور به روزرسانی شود هم مهمه اگر زمان ندارید می توانید از یه شخص کمک گیرید اگر تهران هستید دنبال شرکت معتبرید از شرکت طراحی سایت دارکوب کمک بگیرید