طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰
مراحل طراحی سایت مختلف است اولین اثری که روی کاربر می زاره کیفیت طراحی وب سایت است ظاهر مشخص می کند که کاربر تحت تاپیر سایت است یا خیر 
به همین دلیل مرحله طراحی یکی از مهمترین مراحل پروژه وب سایت محسوب میشه. 
طراحی سایت وقت و صبر زیادی لازم داره. علاوه بر اینها برنامه ریزی و کلی کارهای فنی لازمه. با توجه رقابتی که تو دنیای طراحی سایت وجود داره، ساخت سایتی که از نظر بصری جذابیت داشته باشه، قابل درک و فهم باشه و نسبت به سایتهای رقیب برتری داشته باشه از وظایف دشوار طراحان سایته. هرچند برای طراحانی که خلاق باشند و عاشق طراحی سایت باشن، براحتی با تقسیم این مرحله به مراحل کوچیکتر قابل انجامه. حالا این مراحل و فرایند رو هر طراحی به شیوه خودش میتونه انجام بده، اما هسته اصلی کار طراحیِ همه طراحان با تجربه یکسانه.

در طراحی سایت موفق اطلاعات خیلی مهم است که به چه صورت جمع آوری شود این کار نیاز دارد که شرکت و اهداف آن و نیاز های مخاطب درک شود 
این یکی از مراحل مهم طراحی سایته. بعد از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، باید طراح ایده های خلاقانه برای پروژه ارائه بده.
طراح باید یه سری طرح های ساده اولیه آماده کنه و بعد از بینشون چند تا از بهترین ها رو انتخاب کنه. این طرح ها باید براش مشتری فرستاده بشن تا نظر مشتری هم لحاظ بشه. این مرحله بیشتر یه چرخه بازبینی طرح ها، ایراد گرفتن و حل مشکلات و تأیید طراحیه تا جایی که هر دو طرف – هم مشتری و هم طراح – از طرح اولیه سایت رضایت داشته باشن.
باید کاربر (بازدیدکننده سایت) موقع طراحی اولیه مد نظر قرار گرفته بشه.
تو برنامه کاری، طراحی باید برای هر قسمتی که قراره رو سایت قرار بگیره یه فهرست درست کنه. حتی باید یه اطلاعات مختصری در مورد نوع محتوایی که قراره رو هر صفحه نمایش داده بشه هم نوشته بشه. طراح باید قبل از رفتن به مرحله بعد دوباره از مشتری تأییدیه بگیریه.

وایرفریم سایت یعنی یه صفحه شماتیک راهنمای بصری اسکلت سایت را نمایش می دهد جای عناصر مختلف طراحی را تعیین می کند نوع محتوا را تعیین می کند ویژگی دارد که دکمه ورود یا عضویت در خبرنامه تصمیم گیری می کند 
وایرفریمهای های-فیدلیتی کم و بیش شبیه محصول نهایی هستن. ویژگی ها، عملکرد و جزئیات مخصوص طراحی هر عنصر رو برای مشتری مشخص میکنن. این وایرفریم نشون میدن که سایت چطور قراره کاربرپسند باشه. موقعیت دقیق و فضایی رو که محتواهای مختلف روی هر صفحه وب سایت اشغال میکنند رو مشخص میکنه. 

وقتی محصول در حال توسعه است، طراح برای اینکه بتونه یه ماکت دقیق از سایت به مشتری نشون بده از ماک-آپ های بصری رابط کاربری استفاده میکنه. در این مرحله دیگه ظاهر بصری سایت شکل میگیره. ماک-آپ ها معمولا ظاهر سایت رو نشون میدن. طراح های وب برای ساخت یک وب سایت مؤثر باید با مفهوم ساخت ماک-آپ کاملا آشنا باشن. طراح های وب برای توسعه قالب کلی سایت از نرم افزار کمک میگیرن تا بتونن رنگ نسبتا دقیق، اندازه فونت و موقعیت دقیق همه محتوا، عناصر و جهتیابی روی سایت رو مشخص کنند.
اینکه با چه دقتی مراحل را دنبال کنید بستگی به پروژه دارد طراح ممکن است بعضی از این مراحل را حذف کند 
اگر می خواهید طراحی سایت کنید باید تمام این مراحل را بدانید پس با خواندن این مقاله به شما کمک میشه چیکار باید کنید 
  • ۹۷/۰۳/۲۸
  • طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت

طراحی وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی