محتوا که سود دارد یعنی واسه کاربرام موثر باشد و به آن احتیاج دارند موضوع به شرایط بستگی دارد که و کار فرما به آن نیاز دارد متن سودمند به متنی می گویند که اکثرا کاربران موبایل شما به آن احتیاج دارند و الیته برای کاربران کامپیوترهای معمولی مناسب باشد.
این اطلاعات را جلوی دید بگذارید:
شماره تلفن
منوها
ساعات کاری
مواردی که مشتریان شما نیاز دارند در مورد شما بدانند
لینک به فرم سفارش
فرد میاد و اینترنت سوال دارد باید ببینید آیا توانایی پاسخ به سوالش را دارید وقتی مشتری سمت شما می آید یعنی شما توانستید به او جواب دهید
چیزی که باعث جذب مشتریان جدید می شود مواردی است که باعث آسان تر شدن زندگی شان می شود. مطالبی است که سایر کاربران آن را دوست دارند و به اشتراک می گذارند.
این زمانی است که محتوای سودمند نقش خود را بازی می نماید. محتوایی که مشکلات کاربران و مشتریان را حل می نماید و در ازای آن هیچ انتظاری ندارد. به عنوان مثال برای شما چند مثال از محتوای سودمند می آورم:
یک ویدئو در مورد نگهداری از گل ارکیده
یک مطلب در مورد آماده سازی خانه برای زمستان
یک محاسبه گر و مبدل رهن خانه
و این موارد محتوای سودمند نیستند:
یک تبلیغ برای نگهداری از ارکیده
تبلیغ عایق سازی لوله ها در تلویزیون
ارسال پیغام گروهی به کاربران در LinkedIn در مورد پایین بودن نرخ ها
در مورد تماس هایی که روزانه دارید فکر نمایید و یا ایمیل هایی که روزانه به آن پاسخ می دهید. چه سوالاتی معمولا توسط مشتریان شما پرسیده می شود؟ آیا می توانید پاسخ به سوالات آنان را در قالب یک ویدئو و یا مطلب در سایت قرار دهید. محتوای سودمند موردی است که شما را از موارد آزار دهنده متمایز می سازد. و باعث می شود شما به عنوان منبعی شناخته شوید که مشتریان شما آن را به اشتراک می گذارند.