طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

برند سازی در سئو

همه چی به برند سازی سئو مربوط می شود وقتی جایی فروش بهتری دارد بستگی دارد به محل ارائه آن هر محصولی که بهتر معرفی شود فروش بهتری دارد جایی که فاصله تبلیغات یا قصد مشتری تا محل خرید زیاد است احتمال فراموشی و عدم انجام خرید بیشتر است. اینجاست که سئو برتری فوق العاده ایی دارد.

وقتی کاربر داره کلمه کلیدی یا درخواست خودش را جستجو میکند می رسد به سایت شما یا سایتی که می خواهد  شما با بازاریابی اینترنتی، سئو و خرید آنلاین مسیر مشتری را تا صندوق پرداخت را هموار و کوتاه می کنید.

این قدرت سئو در بازاریابی و فروش است. شما با سئو می توانید به شکل فوق العاده موفقی در مدت زمان کمتری با مشتری هدف خود ارتباط بر قرار کرده و خود را از طریق وب سایت و سایر روش ها الکترونیک معرفی کنید.

مردم هرگز بر اساس حقایق غیر شخصی تصمیم نمی گیرند. آنها بر اساس زاویه دید و روش فکری، باور های خود وضعیت ها را تعبیر می کنند. آنها به شکل کاملا مشخصی احساسات خود را با داده ها ترکیب می کنند و همه اینها بر روی سئو تاثیر می گذارد.

این چیزی است که SEO را از قلمرو تنظیم کد، تگ و کار های مشابه تعمیر وب سایت جدا می کند و آن را به یک عرصه انحصاری از فعالیت های کسب و کار استراتژیک می برد.

اکثر مشاوران سئو و بازاریابان صرفا بر روی ظرافت های فنی برای رتبه بندی بهتر وب سایت های مشتری خود تمرکز می کنند. آنها اهداف بسیار بزرگتر و تاثیر گذار بیشتری از رشد کسب و کار را شامل می شوند، از جمله تامین مالی، یافتن سرمایه گذاران و یا افزایش ارزش سهام که همه آنها اهداف نهایی تبلیغات برندسازی خوب است.

دارکوب می تواند شما را در یافتن و انتخاب کلمات کلیدی مناسب، و درک قصد استفاده کاربر از آنها کمک کند، به طوری که صفحات فرود مناسب با توجه به اهداف کسب و کار شما بیشترین بازده را برای شما به ارمغان می آورد.

در چشم بسیاری رتبه بندی بالا به معنای کیفیت بالا است. هر روز بیشتر و بیشتر، مصرف کنندگان قبل از خرید خود تحقیقات خود را آنلاین انجام می دهند و تصمیم گیری های خریدشان نه تنها از رتبه بندی بالا بلکه بر اساس آنچه که در صفحه می خوانند، چگونگی بر آورده شدن نیازهایشان و آنچه دیگران در مورد شما و کسب و کار یا محصول می گویند، تاثیر گرفته است.

عدم کنترل برندسازی با سئو می تواند یک اشتباه پر هزینه باشد. و استفاده درست از آن می تواند بسیار سودآور باشد. بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز همچنان در حال رشد است.

مشتریان رضایتمند، کار را به صورت رایگان با به اشتراک گذاری لینک های خود را با صدها نفر از دوستان، پیام خود را به هزاران نفر انتقال می دهند، بدون آنکه هزینه تبلیغات گسترش می یابد. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که به آنها ابزار مناسب (متون، کلمات کلیدی و پیام) بدهید و از سر راه آنها بیرون بیایید.

نمایش تبلیغات یک جایگاه یا محل کوتاه مدت برای یک برند، محصول یا کسب و کار است. در جهان مجازی اینترنت، مشاوران آگاه باید معادل دیجیتالی برند را در کمپین های خود به کار ببرند.

سئو با نام تجاری از طریق ترکیبی از جستجوگرها و تبلیغات صفحه نمایش می تواند برنده مسابقه عمده بر روی معادل برابر موثر از آگهی های تبلیغاتی به دلیل تفاوت های قابل توجهی – تبلیغات آنلاین در زمان مناسب مشاهده می شود!

اگر شما یک رویکرد غیر استراتژیک از خرید تبلیغات آنلاین در یک منبع یا سایت پر ترافیکی را دنبال کنید، مانند خرید یک بیلبورد آگهی در یک بزرگراه عمل کرده اید. علیرغم پرداخت هزینه بالا مشتری هدف شاید این تبلیغ مورد توجه اش قرار نگیرد. اما اگر این تلاش برندسازی را با سئو ترکیب کنید و مطمئنا این تبلیغات در برقرار ارتباط با مشتری موثرتر خواهد بود.

سئو مدرن نیز همین طور است. هر کمپین تجاری یا تبلیغاتی که نقش حیاتی سئو را نادیده می گیرد، در نهایت شکست می خورد و یا حداقل به طور جدی با کمی رشد حداکثری مواجه است. انجام کمپین برند سازی بدون استراتژی خوب سئو مانند رانندگی در یک بزرگ راه تنها با دنده دو اتومبیل است.

شاید در نهایت به مقصد خود برسید اما سوخت بیشتری را مصرف می کنید، مدت زمان بیشتری را صرف می کنید، و احتمالا اتومبیل شما قبل از رسیدن به آنجا، از بین می رود. و این فقط مقرون به صرفه و کارآمد نیست. اگر شش دنده دارید، از آنها استفاده کنید!

تلاش های سئو شما مانند یک تور ماهیگیری است پس انتظار می رود آن را در مسیر مشتری هدف خود قرار دهید.

مشتری های احتمالی که علاقه مند به آنچه شما پیشنهاد می دهید، به دنبال یافتن راه حل هایی برای مشکلات هستند که شما می توانید کمک کنید آنها را حل کنید، و از طریق انگیزه هایی که شما عمیقا آنها را درک می کنید، صحبت می کنید و با متن صفحه فرود خود بیان می نمایید. اینطور است که شما می توانید مخاطب ایده آل خود را مانند یک آهنربا جذب کنید و تقریبا به طور خودکار آنها را به مشتریان، و طرفداران مشتاق تبدیل کنید.

اغلب شما بحث های مربوط به سئو و علامت تجاری را باعطر و بوی “سیاه و سفید” می بینید. پس بهتر است ببینیم که کارشناسان در این باره چه می گویند.

متاسفانه، این تمایز مصنوعی منجر به نتایج کمتر برای مشتریان می شود. سئو و برندسازی می توانند با هم همکاری کنند تا یکدیگر را تقویت کنند، ایجاد یک هماهنگی قوی تر از هر دو بهتر است. تاثیر برندسازی سئو می تواند طولانی مدت، قابل اندازه گیری و هدف دار باشد.


  • ۹۷/۰۳/۱۹
  • طراحی سایت دارکوب

توسعه سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی