طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت باید نیازها و انتظارات کاربران خود را برآورده نماییم. برآورده نمودن انتظارات کاربران در وب سایت باعث موفقیت وب سایت خواهد شد که این کار را در مرحله اول می بایست از طریق شناخت کاربران و در مرحله بعدی از طریق برنامه ریزی برای رفع نیازمندی های آنان انجام داد.

به این معنی که محدوده بازدیدکنندگان وب سایت خود را تعیین نمایید. با رعایت ثبات کاری، وب سایت شما دارای ویژگی یکنواختی و منطق خواهد بود. توجه داشته باشید که طراحی وب سایت متناقض فشار زیادی به کاربر وارد کرده و این امر موجب کاهش تدریجی نرخ کاربران شما خواهد شد. شایان ذکر است که رعایت اصول منطق و ثبات به معنی ارائه کردن مطالب تکراری و کسل کننده نیست.

طراحی موفق سایت، نقشه راه شما را به خوبی در ذهن مخاطب تان ترسیم می کند. اگر به خوبی ثبات را در طراحی خود رعایت نمایید، رابط کاربری شما برای مخاطبانتان قابل پیش بینی خواهد بود و این نکته شما را به موفقیت نزدیک می کند.


همیشه به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبان وب سایت شما در واقع بازدیدکنندگان تمامی وب سایت ها هستند و با انجام وب گردی مکرر قادر به مقایسه وب سایت ها و تشخیص وب سایت حرفه ای و غیر حرفه ای خواهند بود. 

 روزانه وب سایت شما با شمار زیادی از سایت های دیگر مقایسه می شود. به زبان دیگر، ثبات خارجی به معنای برآوردسازی انتظارات کاربران از حیطه کاری شما است. اگر شما قادر به ایجاد ماهرانه یک وب سایت باشید، می توانید به راحتی ویژگی ثبات خارجی را نیز بر روی طراحی خود اعمال نمایید.

استفاده کردن از رابط های کاربری مناسب می تواند از وقوع کم و کاستی های مرتبط با عدم رضایت کاربر از واسط کاربری پیشگیری نماید. بسیاری از مخاطبان شما به واسطه بازدید های روزانه از پلت فرم های مختلف با این واسط های کاربری آشنایی دارند. مثال هایی از این رابط های کاربری مایکروسافت ورد و  فونت مناسب برای آیکون های مورد استفاده در وب سایت شما می باشد.

اگر در مورد چارچوب کاری خود به تصمیم قطعی دست نیافته اید، قانون "کاهش سورپرایز" را رعایت نمایید! به این معنی که ویژگی های کلیدی نباید با استاندارتان تفاوت چندانی داشته باشد. در واقع قوانین طراحی وب سایت از استانداردها مستثنی نیستند.


اگر در مورد چارچوب کاری خود به تصمیم قطعی دست نیافته اید، قانون "کاهش سورپرایز" را رعایت نمایید! به این معنی که ویژگی های کلیدی نباید با استاندارتان تفاوت چندانی داشته باشد. در واقع قوانین طراحی وب سایت از استانداردها مستثنی نیستند.

  • ۹۷/۰۳/۱۰
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی