طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

اول از همه نیاز به توضیحاتی می باشد که در ادامه بحث به آن می پردازم. امروزه اینترنت بستر بسیار مناسبی برای شرکت ها و سازمان های ارائه کننده کالا و خدمات می باشد تا بتوانند مخاطبان و مشتریان جدید جذب نماید و هر روز بر میزان تاثیر اینترنت بر کسب و کارها افزوده می شود. با توجه به این مورد شرکت ها در صدد طراحی و راه اندازی وب سایت هستند تا بتوانند از طریق اینترنت نیز خود را معرفی نمایند. 

عملیات سئو به فرآیند بالا آوردن وب سایت برای کلمات و عبارات مرتبط به زمینه فعالیت گفته می شود که باعث می شود کاربرانی که در جستجوی ارائه کالا و خدمات مورد نیاز خود در اینترنت هستند در لیست نتایج سایت شما را مشاهده نمایند و در صورت تمایل بر روی آن کلیک نمایند. موتور جستجوی گوگل امروزه قویترین و پر بازدید ترین موتور جستجو می باشد که سهم عظیمی از جستجوها توسط این موتور جستجو انجام می گردد.


 اساس روش سئو کلاه سفید کسب رضایت بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه جذب رضایت گوگل می باشد. به این معنا که در صورتی که در صدد جلب رضایت گوگل هستید می باشد رضایت بازدید کنندگان وب سایت خود را جلب نمایید.

 با جلب رضایت کاربران در زمینه شغلی می توان کاربران جدیدی را وارد سایت نمود و همچنین مدت زمان ماندن کاربران در سایت را بالا برد که نتیجه دو مورد قبل افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو نظیر گوگل می باشد. یکی از مهترین فاکتورهایی که گوگل سایت ها را بر اساس آن رنک دهی می نماید مدت زمانی است که کاربران در سایت شما می مانند و هر چه بتوانید این زمان را بالا ببرید رتبه بهتری خواهید گرفت. طراحی سایت، محتوا، چیدمان مطالب، خوانایی مطالب، کاربر پسند بودن وب سایت همه این موارد می بایست به درستی انجام گردد تا مدت زمان ماندن کاربران در وب سایت را بالا برد.

با توجه به قبل متوجه شدید که جلب نظر کاربران اهمیت ویژه ای در سئو و بهینه سازی وب سایت دارد. حالا این کار را از چه روش های می توانیم انجام دهیم.


در طراحی سایت خود به نیازها و خواسته های کاربران خود توجه نمایید و خود را جای آنها بگذارید و به این تمرکز نمایید که بیشتر از همه به چه چیزهای نیاز دارند و در سایت خود بستری برای رفع نیازهای آنان ایجاد نمایید


در صورتی که کاربران برای رویت صفحات وب سایت شما کمتر منتظر بمانند موفقیت بیشتری نصیب شما خواهد گردید. کاربران سایت هایی را دوست دارند که سرعت لود بالایی دارند و مدت زمان زیادی در انتظار بارگذاری وب سایت منتظر نمی مانند. بهتر است بهینه سازی سرعت وب سایت خود را زیر نظر متخصص افزایش سرعت انجام دهید.

امروزه کاربران از وسایل و ابزارهای مختلفی برای گردش در وب استفاده می نمایند. کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، تبلت و ... ابزارهای مختلفی هستند که ممکن است سایت شما با آنها رویت گردد. بهتر است وب سایت شما نمایش درستی در تمامی ابزارها داشته باشد زیرا امروزه حدودا 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای رویت سایت ها استفاده می نمایند و روز به روز بر این گروه از کاربران افزوده می شود.




  • ۹۷/۰۳/۰۸
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی