طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

اینطور که معبومه یک سری چیزا از قدیم قراره دوباره مد بشه .  سادگی همچنان باقی میمونن اما انتظار داریم در کنار اینها شاهد بازگشت چند تا از مدهای قدیمی هم باشیم. ترکیب مدهای جدید و قدیمی ظاهر بروز شده ای به سایت میده.

لوگو های واکنشی چند سالی ست که ظهور کرده ظهور سریع وبگردی با موبایل (و دستگاه های مختلف با اندازه های متنوع نمایشگر) مشکلات کارایی مهمی رو برای وب سایتهای قدیمی بوجود آورد. طراح ها و توسعه دهنده ها برای سازگار کردن طراحی سایتها با دستگاه های کاربرها روشهای مختلفی رو امتحان کردند تا شاید بشه کاری کرد که یه وب سایت با همه دستگاه ها مطابقت داشته باشه و روی همشون کار کنه. این تلاشها زمینه ای شد برای اونچه که امروز به اسم “طراحی واکنشگرا” یا ریسپانسیو میشناسیم.

مفهوم گردانیت یعنی انتقال رنگ در خیای از جاهای وب سایت حضور داشته است وقتی وارد طراحی فلت شدیم گرادینت مدر شد و برگشت این بار به صورت بخشی از طراحی فلت آپدیت شده که به “طراحی نیمه فلت” و یا “فلت نسخه 2” هم معروف شد. ظهور این طراحی جدید در iOS و پذیرشش توسط پیشوایان صنایعی مثل اینستاگرام باعث شد دوباره بتونه محبوبیت سابقش رو به دست بیاره و الآن دیگه شما میتونید این طراحی رو در قالب رابط کاربری های جذاب، برند سازی، تصاویر پس زمینه و تصویرسازی ها ببینید.

از نظر قوه درک انسان، عمق ابزار ارزشمندی به حساب میاد و به کاربرها کمک میکنه تا سلسله مراتب بصری (جلو و عقب بودن اجسام، بعد و اندازه هاشون) رو تشخیص بدن و در دنیای وب هم میشه سلسله مراتب دکمه های درخواست برای اقدام و کادرهای پاسخ های فرم رو روی نمایشگر تعیین میکنند. طراح ها برای اینکه بُعد بیشتری به طراحی های فلت بدن و رابط کاربری زیباتری رو آماده کنند از سایه های بلند در طراحی شون استفاده میکنند. این سبک به سرعت حتی در طراحی های غیر متریال هم رواج پیدا کرد و طراح ها شروع به استفاده از سایه در طراحی هاشون کردند. این سایه ها بلند، ملایم و گاهی اوقات رنگی بودند و به زیر اجسام اضافه میشدند تا به اونها عمق و بُعد ببخشند اما سایه هایی که در سالهای گذشته بکار میرفتند اغلب خشن و اغراق شده بودند.

طیف های دو رنگی از خیلی وقت پیش تو طراحی های کاغذی دیده میشد. حتما شما هم دیدید؛ یه سمت صفحه به یک رنگ هست و در سمت مخالف یک رنگ دیگه، این دو رنگ در وسط صفحه که به هم میرسند کم کم در هم ادغام میشن و یه تصویر دو رنگ رو به وجود میارن. این روش زمینه ای که سابقا در کارهای چاپی استفاده میشد، الآن در دنیای دیجتیال جانی تازه پیدا کرده. ساخت تصاویری با طیف دو رنگ به کمک نرم افزارها حتی ساده تر هم شده و میتونه متنوع تر از قبل به صورت تک رنگی، سه رنگی، چهار رنگی و حتی به صورت طیف های جعلی (تصاویر رنگ شده) هم ساخته بشه.

تم های رنگی دهه 60 و  70 – از پاستل های زیبا گرفته تا رنگهای الکتریکی – یک بار دیگه محبوب میشن. با گذشتن از طراحی های فوق العاده فلت، حالا انتظار داریم بیشتر شاهد الگوهای انتزاعی و هندسی الهام گرفته از این دوره باشیم. 

فونتهایی هم که همیشه روی کاغذ دیده میشدند الآن احتمالش زیاده که راه خودشونو به دنیای وب باز کنند. تایپوگرافی های هنری و تجربی، طرح های خلاقانه و محل قرارگیری حروف مثل ساخت یک تصویر با حروف یا اختلاف در ضخامت حروف یک کلمه، فاصله بین حروف و هم ترازی اونها از جمله اونهاست.

اما در دنیای مدرن وب سایتها نقاشی، خوشنویسی و تایپوگرافی های هنری، تصاویر و عکسهای آماده خرید کمتر مورد استفاده قرار میگیرند. انتقاداتی هم که به روشهای طراحی گرافیکی کلاسیک میشه شامل همینهاست. حرکتی که به سمت طراحی فلت بوده هم فضای کمی برای این مدلها و سبک ها باقی گذاشته، و به همین دلیل وقتی میخواهیم آیکون ها و تصاویرمون به سبک فلت طراحی بشن باید چیزهایی رو که یکم حالت یکدست و تک رنگ دارند رو کنار بذاریم.

برای عکس هایی که می زارید باید عکس هایی را انتخاب کنید که حس داشته باشد در دهه 70 یکی از اجزای تبلیغات، استفاده از تصاویر ویرایش نشده و بدون فیلتر بود. نمیدونم چرا طی 15 سال بعد از اون اکثرا برای کارهایی که دست کاری شده بودند کف و سوت میزدند اما خوشبختانه الآن دوباره عکسهای اورجینال و طبیعی دارن روی کار میان.

وینتاژ چیز جدیدی نیست، اما این مد در سال آینده هم به قوه خودش باقی میمونه. هر چند ممکنه در تضاد با مینیمالیسم به نظر بیاد، اما تصاویر و لوگوهای زیبا همیشه زیبا هستند. برندها معمولا میخوان زیبا و متمایز از بقیه رقیبها و هم نوعانشون برای مخاطب جلوه کنند و زیبایی های طراحی کلاسیک میتونه این تمایز و زیبایی رو در اختیارشون بذاره.

زمان هیجان انگیزی برای طراحی گرافیکی است در برابر طراحی فلت مقاومت ایجاد شده سبک طراحی جدید بیشتر روی حس داشتن، واقعی بودن و مخاطبانش تمرکز داره و سعی میکنه شخصیت برند رو به نمایش بذاره. با وجود این هم سبک های جدید و قدیمی حالا وقتشه ریسک کنید و الگوها رو بشکنید.


  • ۹۷/۰۳/۰۷
  • طراحی سایت دارکوب

طراحی وب سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی