طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

انتخاب بین شبک های جدید در سایت با توجه به تجربه طراحان است . طراحی دو بعدی نوعی طراحی است که در این مدل طراحی دریافت و درک اطلاعات وب سایت بسیار سریعتر صورت می پذیرد زیرا ذهن کاربر درگیر گرافیک ها و بعدهای مختلف وب سایت نمی گردد. این مدل طراحی وب سایت همچنین با سایزهای مختلف صفحه نمایش بسیار ساده تر سازگار می گردد زیرا از گرافیک های تصویری در این مدل کمتر استفاده می گردد. در این مدل طراحی معمولا فونت ها بسیار بزرگتر از قبل می باشد به طوری که ارائه اطلاعات به کاربر در اولویت قرار می گیرد 

طراحی تک صفحه ای با کلیک روی بعضی از منو ها به همان بخش از صفحه منتقل می شویم و اطلاعات را در همان صفحه می بینیم سرعت ارائه مطالب در وب سایت های تک صفحه بسیار بالاتر می باشد و نیازی نیست تا صفحه جدیدی بارگذاری گردد تا کاربر اطلاعات را مشاهده نماید. این سبک طراحی همچنین با توجه به بالا بردن مدت زمانی که کاربر در صفحه اصلی وب سایت باقی می ماند سبب افزایش رنکینگ صفحه و در نتیجه افزایش رتبه سئو صفحه وب سایت می گردد. امروزه مدت زمانی که کاربر در یک صفحه از وب سایت می ماند یکی از مهترین المان هایی است که گوگل در رنک دهی نتایج جستجو لحاظ می نماید.

منبع سایت

طراحی ریسپانسیو در این مدل طراحی با استفاده از HTML و CSS وب سایت به گونه ای طراحی می گردد تا با کلیه سایزهای مرورگر سازگار باشد و به عنوان مثال در صورتی که وب سایت را با موبایل و تبلت مشاهده نمایید وب سایت بدون هیچ مشکلی و بدون نیاز به زوم و جا به جایی اسکرول به چپ و راست قابل رویت باشد. امروزه با توجه به اینکه 50 درصد از کاربران اینترنت از موبایل برای رویت وب سایت استفاده می نمایند نسخه موبایلی وب سایت یکی از الزامات وب سایت می باشد و موتورهای جستجو مخصوصا گوگل مدیران وب سایت را تشویق به راه اندازی نسخه موبایلی و سازگاری آن برای سایزهای مختلف صفحه می نمایند.

این نوع طراحی وب سایت طرفداران خاص خود را دارد و برای آنهایی مناسب تر است که به دنبال قالب های خاص می باشند. در این نوع طراحی قالب به گونه ای طراحی می گردد که حس سه بعدی بودن فضا در کاربر ایجاد گردد و البته این سبک طراحی تداخلی با طراحی دو بعدی ندارد زیر فقط در بخشی از وب سایت این کار انجام می گردد و حس بودن در فضا در کاربر ایجاد گردد.

 هزینه طراحی وب سایت به این روش معمولا نسبت به سایر روش های طراحی بسیار بالاتر می باشد و البته نتیجه گیری از این نوع وب سایت بسیار بهتر است. 

  • ۹۷/۰۳/۰۳
  • طراحی سایت دارکوب

طراحی وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی