طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰


دو مدل طراحی است که شبیه هم است البته از نظر ساختار متفاوت هستند طراح چند بعدی با مسطح با چند بعدی هماهنگ می شود . اما طراحی مسطح مجموعه ای از دستورالعمل ها است.شاید توضیحات فوق ،گنگ به نظر برسد اما هدف آشنایی اولیه شما با تفاوت های این دو سبک طراحی بود که در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد آنها خواهیم پرداخت.


معمولا در این سبک طراحی از فرم ابزارهای آنلاین تا انواع موارد مختلف که در دنیای واقعی وجود دارد مانند برنامه های ترکیبی که شبیه کیبورد تعبیه شده اند استفاده میشود.این طراحی تحت سلطه وب و  طراحی رابط برای اکثر چیز هایی ایت که در واقعیت وجود دارد.


این طراحی ها ساده ترین راه است که از نظر کاربر استفاده از آن بهتر است 


 دنیای طراحی آمده است تا نتیجه گیری کند که چه چیزهایی لازم است تا بتواند توسط سیستم عامل های تزئینی یکپارچه سازی شود و چیزهایی را به ارمغان بیاورد که در اولین قدم راحتی و در دسترس بودن برای کاربر در نظر گرفته شود، زمان کمتری صرف شود برای عملی که قرار است اتفاق بیفتد و مشتری یا بیننده لازم نباشد تمرکز زیادی روی آن داشته باشد.


این نوع طراحی به نوعی است که یه سمت ساده گرایی و طراحی بنیادی سوق دارد.تمامی مواردی از قبیل ایتفاده از عمق دادن به اشکال توسط سایه ها، سایه روشن و زیباسازی  متنی را از بین میبرد تا اثری از طراحی سه بعدی که باعث ایجاد یه نمای خیالی از اشکال میشود،نباشد.این سبک صرفا بر روی اثر مقابل آیکون ها (علامت ها)،ساختار نوشتاری و رنگ متمرکز است


این سبک مزیتی دارد که ویژگی های آن منحصر به فرد است کاربر با استفاده از یک دکمه کار را ادامه می دهد سبک طراحی با استفاده از رنگهای درست و حسی که آنها به بیننده میدهند و یا یک آیکون ساده باعث میشود سریعا المان مورد نظر را شناسایی شود.


یک راه ساده سازی مساله پیکر نگاری این است که در بعضی وب سایت های کپی شده حذفیاتی صورت بگیرد، چرا که بیننده به طور مستقیم میتواند به سمت فرآیندی راهنمایی شود که صرفا با عکس و یا  حتی یک رنگ هم میتواند اتفاق بیفتد.به علاوه این موضوع میتواند سرعت بارگذاری را افزایش دهد و در صفحه نمایش  هایی با رزلوشن های کم و یا زیاد، خوب جلوه کنند، نتیجتا طبق تجربه کاربر این سبک قابل اعتماد خواهد بود.تا اینجای بحث گویا این سبک همه چیز را برای کاربران و طراحان راحت تر میکند،پس بهتر از به جوانب منفی و مثبت این سبک هم نگاهی بیاندازیم.


در طراحی چند بعدی متوجه می شویم که این طراحی برای افراد نا آزموده است یک طراحی گسترش یافته است خصوصیات ویژه ای دارد از محور Z در این طراحی استفاده شده است


ک تکه کاغذ را در نظر بگیرید؛آن را یک بار منبسط و بعد منقبض کنید و مجدد آن را به شکل اولیه خود برگردانید.و حالا تکه ها را مانند خرمن روی هم قرار دهید. حال روی آنها یک المان از سایت را نقاشی کنید.این دقیقا همان معنی طراحی فوق است.


طراحی چند بعدی خیلی بهتر از مسطح است می توانید این دو مدل طراحی را به صورت جدا از هم استفاده کنید و فضا را کاربر پسند کنید می توانید برای زیبا سازی از طراحی چند بعدی استفاده کنید و برای ساختار از طراحی مسطح استفاده کنید به نظر می آید وب سایت های مسطح عملی و کاربردی تر هستند.آنها نسبت به وب سایت هایی که پر از انیمیشن و گرافیک های پیچیده است ، زودتر بارگذاری مشوند.اگر شما طراحی سایتی را انجام میدهید که لازمه ی آن سادگی است، به عنوان تنوع برای کاربران و قابل استفاده شده بر روی تمامی دستگاه ها از چند تکنیک طراحی چند بعدی استفاده کنید و یا تمام تمرکز خود را بر روی فضایی دوستانه و کار بر پسند بگذارید.اگر شما تمایل ندارید که از انیمیشن ها یا گرافیک های حرکتی در سایت خود استفاده کنید و یا اگر در طراحی بی تجربه هستید در درجه اول سادگی و کارا بودن را در اولویت قرار داده و از طراحی مسطح استفاده کنید.


با مشورت با شرکت می توانید به نتایج خوبی برسید

  • ۹۷/۰۲/۳۰
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی