طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

امکان خرید رتبه الکسا

هر وب سایت برای کسب و کار خود دنبال بالا بردن بازدید سایت خود هست یعنی اینکه می خواهد سایت خود را از نظر رتبه الکسا بالا ببرد هرجه رقم الکسا پایین باشد سایت بازدید بیشتری دارد یعنی میزان محبوبیت سایت شما . همونطور که می دانید رتبه ی الکسا شهرت و محبوبیت آنلاین رو تعیین می کنه، البته برای هر وب سایتی که می خواد جای پای خودش رو در دنیای اینترنت محکم کنه، مهم است. الکسا نشون دهنده اعتماد به بازدید کنندگان و کاربران است. اعتماد، پایه بازاریابی آنلاین است. اگه بازدید کننده شما به سایتتون اعتماد نکنه، هیچوقت محصولی رو از سایتتون خریداری نمی کنه و حتی دستورالعمل هایی که در وب سایتتون داده شده است هم دنبال نخواهد کرد.


الکسا نسبت به 3 ماه آخر هر سال میزان محبوبیت سایت شما را می سنجد و به آن رتبه می دهد 


•تولبار یا نوار ابزار الکسا: سبک ردیابی الکسا کمی متفاوت از بقیه ابزارهای تحلیلی است. این از طریق نوار ابزار الکسا بازدیدکنندگان رو ردیابی می کنه. الکسا فقط بازدید کننده هایی رو می بینه که از مرورگرانی که نوار ابزار الکسا در اون ها نصب شده، استفاده بکنن. این یه حقیقت در مورد الکسا است که ممکنه خیلی ها ندونن. اگه سایت شما روزانه 5،000 بازدید کننده داشته باشد و تنها 30 نفر از اون ها از مرورگرانی که دارای نوار ابزار الکسا هستن استفاده کنن، الکسا تنها 30 بازدید کننده در روز رو به حساب میاره نه 5000تا. بنابراین اولویت اصلی رتبه بندی الکسا این است که از مرورگر نصب شده در نوار ابزار الکسا ترافیک دریافت کنید.


 الکسا دارای یک پنل داده بزرگ ترافیکی است که میلیون ها نفر از مردم سراسر جهان رو در بر می گیره. بر اساس داده های این نمونه، الکسا تعداد بازدیدکنندگان رو به تمامی سایت های اینترنتی برآورد می کنه. این یک محاسبه پیچیده است که ابهامات رو اصلاح و همچنین ترافیک جعلی یا هرزنامه رو شناسایی و حذف می کنه. متخصصان داده های الکسا در کارشون بهترین هستن و تمام تلاششون اینه که داده ها بدون اشتباه و عاری از داده های غیر انسانی باشه، بنابراین شما می تونید  با استفاده از الکسا تصمیم های خوبی برای کسب و کارتون بگیرید.


برای دریافت رتبه بندی دقیق الکسا می تونید معیارهای سایت خودتون رو در الکسا تایید کنید. سایت هایی با معیارهای تایید شده، المان های خود رو مستقیما توسط الکسا اندازه گیری می کنن، نه براساس اطلاعاتی که از پنل داده ی الکسا برآورد می شه. 


•تولید محتوای ناب و منحصر به فرد:  مطالب اغلب باید به روز بشن تا ارزش واقعی اونها برای مخاطبان شما مشخص باشه. محتوایی که منحصر به فرد نباشه ، مخاطبان وفادار ایجاد نمی کنه. وقتی خوانندگان منابع ارزشمند و آموزنده پیدا می کنن، خودشون رو درگیر اونها می کنن و بین شبکه های دیگه به اشتراک می گذارن، این کار باعث میشه بازدیدکنندگان جدیدی به سایت معرفی و حتی به مشتریان بالقوه تبدیل بشن


لینک های داخلی، لینک هایی هستند که از یک صفحه یا پست در سایت شما به دیگری هدایت می شن. مفید بودن این لینک ها به این خاطر است که اون ها از طریق وب سایت شما هدایت می شن و اون ها رو با محتوای مشابه مرتبط می کنن. اون ها همچنین به لینک های سایت کمک می کنن و در حقیقت زیر-لینک هایی هستن که در موتور جستجو در پایین لینک اصلی شما ظاهر میشن. اما ایجاد محتوای بهتر، با استراتژی های مختلف لینک های داخلی همراه است، پس مطمئن بشید که محتوایی که تولید می کنید برای بازدیدکنندگان شما مناسب و ارزشمند است.


•بهترین شیوه های سئو را در وب سایت خود دنبال کنید: سئو یه استراتژی بسیار مهم است که باید برای بهبودش وقت بذارید و بهش توجه کنید، البته اگه وقت این کار رو ندارید نگران نباشید دارکوب می تونه این بخش مهم از کارتون رو به عهده بگیره. اما سئو فقط در مورد ارتقای سایت شما نیست، همچنین برای بهتر شدن کار با سایت شما برای مشتریانی است که با سایتتون مواجه میشن. بدون یک تجربه کاربری خوب، حفظ مشتریان و تبدیل اون ها ¬به مشتری های بالفعل دشوار خواهد بود.


بدین ترتیب ترافیک الکسا نه تنها تعداد بازدید کنندگان وب سایت شما رو افزایش می ده، بلکه میتونه باعث افزایش جذابیت اون برای تبلیغ کنندگان بالقوه بشه و در نتیجه درآمد حاصل از سایت شما افزایش پیدا می کنه. علاوه بر این ها خرید ترافیک الکسا می تونه جذابیت وب سایت شما رو زودتر در موتورهای جستجو افزایش بده و ممکن است رتبه بندی صفحات سایت شما رو بهبود ببخشه.

در سایت دارکوب مقالات مفیدی می خوانیم راجع به تبلیغ در شبکه های اجتماعی و راهکارهای سئو.


  • ۹۷/۰۲/۳۰
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی