طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

مدیریت اعتباردهی عبارتی است که در بازاریابی اینترنت به کار میرود و باعث بهینه سازی موتور جستجو(SEO) در دنیا میشود و البته هیچ تجارتی تمایل ندارد که بینندگان دید منفی به وب سایت آن ها داشته باشند و یا زمانیکه مشتری در حال جستجو در وب سایت آنها است (SERP)، موتور جستجو نتواند کارایی لازم راداشته باشد.

اگر شرکتی در امتیاز گوگل رتبه خوبی نداشته باشد دچار ضرر می شود و بحران اقتصادی روی آن تاثیر می گزارد 

هر کسی می تواند مطالبی را در قالب سایت یا وبلاگ در اینترنت بگذارد یک وبلاگ معیوب و یا حتی مورد منفی در مقالات باعث بحران برای سایت می شود و نظر مشتریان را جلب نمیکند 


مدیریت اعتباردهی و بهینه سازی موتور جستجو به صورت مکمل یکدیگر کار میکنند و هر دو تلاش میکنند تا رتبه شما را در هر موتور جستجویی بالا ببرند و از کاسته شدن قیمت محصولات شما و نامساعد کردن شرایط تجارت شما جلوگیری کنند و توجه مشتریان را به سمت وب سایت، برند و در نهایت تجارت شما جلب کنند.

اینجاست که مدیران اعتبار دهی موتور جستجو به میان می آیند و تلاش میکنند تا با موارد مثبت مختلفی که میتواند شامل عکس، متن باشد جایگاه پایینی که دارند را به درجات بالاتر برسانند.راه حل دیگر برای مدیریت درست اعتباردهی در موتور بهینه جستجو(SEO) به این روند است که شما متنی که در سایت قرار میدهید برای  پرسش و پاسخ هم مساعد باشد

اگر متنی که قرار داده شده است افترا آمیز است میتوان از طریق مراجع قانونی وارد عمل شد و یا از طریق موتور جستجو هشداردهی لازم انجام شود.اما اکثر اوقات این مقالات منفی که نسبت به شخص با شرکتی نوشته میشود یک المان و یا موردی وجود دارد که حقیقی است (مانند داستان اخبار نامناسب)و یا حتی ممکن است نظر شخصی یک فرد نسبت به موضوعی باشد.

سری بحران های اجتناب ناپذیر در تکنیک های مدیریت وجود دارد که با توضیحات زیر آنها را به حداقل رساند.علاوه بر این یکی از ضروری ترین تکنیک ها این است که زمانیکه در بهینه سازی موتور جستجو رتبه خوبی کسب کردید از آن مراقبت کنید و سعی در حفظ آن جایگاه داشته باشید.شما میتوانید با مواردی که در ادامه به آنها اشاره میشود برای رتبه خود به اصطلاح حفاظی ایجاد کنید تا از شهرت و اعتبار شما محافظت کنند و حتی مراتب پیشرفت آن را هم فراهم کند.

با ارسال مطالبی مانند انتشار مقاله، فعالیت در انجمن ها و یا حضور در رسانه های اجتماعی برای وب سایت خود امتیاز حضور مختلفی را به وجود آورید.زمانیکه شما، بیرون از وبسایت خود پیام های مثبتی دریافت کنید باعث میشود در زمان جستجو این پیام های مثبت به چشم بیایند و تاثیر مثبتی بر بیننده داشته باشند.

  • ۹۷/۰۲/۲۶
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی