طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

ترفند های سئو

بهینه سازی فقط کلید واژه نیست کل سایت کم اهمیت ترین مرحله سئو است قوانین طلایی وجود دارد که به آنها می پردازیم :


سایت را همراه با حجم و اهمیت ببینید به این صورت که حجم هرچی بیشتر باشد مهم تر است و به طور مثال هرچه از شما بیشتر حرف بزنند بهتر است . 


گوگل هم با توجه به سرچ مردم و اهمیت شما بهتون رتبه می دهد در نموداری که دارد  اگه تعداد سایت های مهمی که به شما ارجاع دادند زیاد باشه باعث میشه سایتتون مهم تر جلوه کنه و در نتیجه گوگل، یاهو و بینگ بیشتر سایتتونو تو صفحه نتایجشون نشون میدن.


فقط نباید به تعداد توجه کنیم بلکه این پیوندهایی که به ما میدن باید به اندازه کافی خوب هم باشن.


زمینه سایت: اگر مثلا سایت هایی مثل سایت برنامه 90 به سایت شما لینک دادن دیگه باید خیالتون راحت باشه که سایتتون جزء سایت های فوتبالی حساب شده

محتوای سایت: اگر برنامه نود بنویسه: " و اگه دنبال یه فروشگاه خوب برای پیراهن فوتبال میگردید این سایت عالیه" دیگه اینجا مطمئن میشید که سایتتون یه فروشگاه پیراهن فوتبال به حساب اومده.

عمق پیوند: حالا اگه سایت نود به صفحه نخست شما لینک بده که خیلی خوب میشه اما اگرم به یکی از صفحات دیگه سایتتون لینک داد، معلومه که اون صفحه از سایتتون بیشتر مربوط به موضوع پیراهن فوتبال میشه

متن پیوندها و زمینه سایت های دیگه ای که به شما پیوند میدن، برای گوگل، از متن سایت خود شما هم مفیدتره. چونکه از زبون خود شما نیست و بیشتر از تعریفی که شما از سایت خودتون می کنید میشه بهش اعتماد کرد.

همونطور که اول گفتم قرار بود نکات رو به ترتیب اهمیتشون بگم، و حالا اینجا آخرین نکته میرسیم به سایت خودتون. هرچند صد البته خود سایت هم مهم هست ولی بهرحال درجه اهمیتش نسبت به دو نکته قبلی واقعا پایینه.

نشانه گذاری: برای تک تک صفحات سایتتون یه عنوان خوب انتخاب کنید که درست تیتر بدید. باید گرافیک ها و CSS رو خاموش کنید و فقط به عناوین و تیترها فکر کنید تا ایده های خوب بگیرید.

و حالا اینکه سایت در نظر بازدید کننده به چه صورت باشد با اینکه چقدر بازدید کننده دارد اصلا مهم نیست  چون گوگل بازدید کننده هارو قراره بیاره تو سایتتون. پس باید قبل از هرچیزی گوگل رو جذب کنید. و گوگل هم نمی تونه عکس هایی که شما تو سایتتون گذاشتید رو ببینه. بعلاوه فرمی هم پر نمی کنه و اسکریپت هارو هم نمی بینه. پس یعنی کاری که باید بکنید اینه که سایتتونو برای موتورهای جستجو در دسترس و بهینه کنید.

سایت دارکوب هرروز مقالات جدیدی میگذارد تا کاربران مختلف و زیادی بازدید کنند و مورد استفاده آنها قرار بگیرد 


  • ۹۷/۰۲/۲۳
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی