طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

اهمیت امنیت وب سایت

بعد از طراحی سایت حالا معقواه امنیت سایت خیلی مهم است به این صورت که سایتی که می سازیم از لحاظ امنیت هم ایمن سازی شود سایت های بزرگ بانکی نیاز به سطحی از امنیت برای حفاظت در فضای مجازی دارند. امنیت در فضای اینترنت از حفاظت از نام کاربری یا مشخصات فردی ساده گرفته تا رمز عبور حساب بانکی یا حفاظت یک وب سایت هر روزه اهمیتی دو چندان پیدا می کند. با گسترش تعداد کاربر ها اینترنت تعداد افرادی که می خواهند در این فضا سوء استفاده کنند نیز رو به افزایش است. بدین جهت امنیت و حفاظت در اینترنت یکی از تخصص های پر اهمیت دنیای تکنولوژی است. و این امر در هر سطحی می بایست مورد توجه قرار بگیرد. از سطح کاربران عادی گرفته تا متخصصان و طراحان وب سایت می بایست هر کاربر به دانشی متناسب برای حفظ امنیت آگاهی پیدا کند. اهداف حملات آنلاین نیز متفاوت هستند. وب سایت شما ممکن است اطلاعات با ارزشی برای دزدیدن داشته باشد و یا از وب سایت شما برای پخش بد افزار ها استفاده شود. هر وب سایتی خدماتی ارئه می دهد.


یک بد افزار به وب سایت آسیب جدی می زند بد افزار یا نرم افزار مخرب نرم افزاری است که طراحی شده برای دسترسی به یک کامپیوتر و یا وب سایت بدون اینکه صاحب آن متوجه شود.


البته تنها وب سایت های دولتی یا شرکت های بزرگ نیستند که در دنیا مورد حمله هکر ها قرار می گیرند. بر اساسا آمار سرویس امنیتی آمریکا (Secret Service and Verizon Wireless) 64% وب سایت های شرکت ها با تعداد 100 کارمند یا کمتر مورد حمله قرار می گیرند. و از آنجایی که برای وب سایت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ اعتبار و شهرت اهمیت فراوانی دارد این حملات باعث از دست رفتن اعتماد مشتریان و کاربران شده و آنها این وب سایت ها سریعا ترک کرده و به دنبال وب سایت های امن تر می روند.


هکر ها همیشه به دنبال نقاط آسیب پذیر در هر شبکه برای نصب شدن سیستم می گردند. یکی از بزرگترین نکاتی که دارندگان وب سایت بایستی به آن توجه کنند به روز نگاه داشتن اپلیکیشن ها و پلاگین های استفاده شده در وب سایت ها می باشد. توسعه دهنده گان اپلیکیشن ها همیشه در حال بهبود و به روز رسانی کدها برای اطمینان امنیت اپلیکیشن هستند. اما این به صاحب یا نگهدارنده وب سایت بستگی دارد که این اپلیکیشن ها آپدیت کند. هکر ها می توانند از کد ها یا اپلیکیشن های تاریخ گذشته برای نصب بد افزار های خود استفاده کنند.


صاحبان وب سایت باید آگاه باشند که گاه هکر از روش های مهندسی اجتماعی برای فریب و متقاعد کردن آنها برای نصب یک نرم افزار مخرب استفاده کنند. و این فریب می تواند به سادگی درخواست برای غیر فعال کردن موقت آنتی ویروس باشد تا یک بد افزار بتواند به راحتی عمل کند.


بد افزار ها نه تنها می تواند اطلاعات شما بلکه اطلاعات مشتریان و یا کاربران وب سایت شما را نیز بدزدند. هیچ کاربری به وب سایتی نمی رود وقتی می داند که یک وب سایت امن نیست. مشتریان به سرعت به دنبال وب سایتی می روند که قابل اطمینان باشد و خود را از خطر وب سایت نا امن خلاص می کنند.


موتور های جستجو زمانی که تشخیص می دهند که یک وب سایت دارای بد افزار است آن وب سایت را وارد لیست سیاه خود می کنند. پاک کردن تمامی بد افزارها و حفاظت وب سایت یکی از راه های حفاظت از یک وب سایت است.تمامی کاربران خود را تشویق به استفاده از کلمات عبور قوی و پیچیده برای استفاده از وب سایت خود بکنید. یک کلمه عبور ضعیف می تواند مورد استفاده هکرها قرار گرفته و امنیت شما را تحت تاثیر قرار دهد. یک کلمه عبور قوی باید کاملا تصادفی انتخاب شود شامل اعداد، حروف، علائمی کاملا غیر مرتب و غیر متعارف


با اینکه تعداد هکرها روز به روز در حال افزایش است روش های زیادی برای امن سازی وجود دارد سرمایه گذاری برای امنیت وب سایت  خیلی سود ده است داشتن یک وب سایت که اولا نیازهای روز متناسب با هر کسب و کار را برای مشتری فراهم کند الزامی است. همچین داشتن وب سایتی که امنیت مناسبی داشته باید برای مد نظر طراحان و صاحبان وب سایت باشد. و این امر با به روز بودن و مشورت با کارشناسان این صنعت ممکن می شود.

  • ۹۷/۰۲/۲۳
  • طراحی سایت دارکوب

طراحی وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی