طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

بودجه برای کسب و کار جدی خیلی مهم است  اغلب افراد پکیج های وسوسه انگیز ارزان قیمت را برای سئو دوست دارند. اما در حقیقت هیچ چیز ارزانی بی دلیل نیست در زیر برخی از معایب استفاده از سئو ارزان قیمت گفته شده است:


دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما نباید از پکیج های ارزان قیمت استفاده کنید؟  شاید آن شرکت ها خیلی بی تجربه هستند و دانش لازم برای انجام این کار را ندارند و یا آنها این کار را با کیفیت بسیار پایین انجام می دهند. بنابراین بهتر است با آنها همکاری نکنید.


خدمات سئو برای شرکتی که کوچک باشد مهم است خیلی از شرکت ها است که هزینه ای را به شرکت طراحی سایت میدهد که در زمان کوتاه اینکار و انجام دهد اما در آن زمان تحویل نمیدهد برای اطلاعات بیشتر بهتر است مقالات سئو را مطالعه کنید 


همچنین، خدمات خوب می تواند همیشه و مداوم باشد. پکیج های ارزان فقط ممکن است در ابتدا کمی خوب به نظر برسد ولی پس از گذشت زمان نتیجه ندهد و یا  نتایج عکس دهد. به علاوه راه های زیادی برای پیچاندن کمپین سئو وجود دارد. در بسته های ارزان تر مسلما این کار بیشتر انجام می شود.  مثال هایی از آن:


استفاده از کلمات کلیدی کوتاه مدت

تاکتیک های کلاه سیاه مانند ساخت لینک های اسپم وغیره

محتوا به درستی به اشتراک گذاشته نشود

اگر در نظر دارید که برای سئو خود خدمات سئو را خریداری کنید ولی بودجه محدود دارید، مسائلی وجود دارد که باید قبل از خرید به آن توجه کنید:


اگر زمان محدود دارید و یا مهارت انجام سئو برایتان اهمیت دارد، همانند هر چیز پر اهمیتی که در زندگی برای آن هزینه پرداخت می کنید برای  سئو سایتتان هم هزینه پرداخت کنید.


رتبه بندی و ترافیک بالاتر می تواند برای شما پول ساز باشد، اما به همان اندازه نیز می تواند برای کسب و کار شما تفاوتی نداشته باشد.  به عنوان مثال: ممکن است که بعد از بهینه سازی سئو، ترافیک بیشتری به دست آورید و یا ممکن  است در مورد کلمات کلیدی که کسی جستجو نمی کند رتبه بندی بالاتری پیدا کنید که این باعث ترافیک کسب و کار نخواهد شد.


سئو نیاز به کار فشرده و مهارت و دانش دارد. یک سایت کوچک که جدید طراحی شده است و قبلا بر روی سئو آن کار نشده است، می تواند حداقل پنج روز تمام وقت در هفته زمان بگیرد. این کار شامل ایجاد لینک، اضافه کردن کلمات کلیدی و محتوا به سایت و سایر فعالیت های ترفیعی است.


سئو یک فرآیند واضح نیست، بنابراین بسیاری از صاحبان کسب و کارها که با فرآیند سئو آشنایی ندارند، ممکن است فریب بخورند و از شرکت هایی که خدمات بهینه سازی سایت به صورت ارزان و بی کیفیت ارائه  می دهند استفاده کنند. ممکن است هر صاحب کسب و کاری به خصوص در شروع بازاریابی  و به خصوص کسب و کارهای کوچک تمایل  داشته باشند که از خدمات ارزان استفاده کنند. متاسفانه، این امکان وجود دارد که شرکت های ارائه دهنده خدمات، ممکن است که خدمات ارزان قیمت را پیشنهاد دهند.


باید دقت شود که در وب سایت حتما همه قوانین را درست رعایت کنید اگر هر کدام از قوانین را نقص کنید ممکن است گوگل شما را جریمه کند پس خیلی مهم است که کار را به چه شرکتی بدهیم 

  • ۹۷/۰۲/۲۰
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی