طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

سایت شرکت های ثبتی

در اینجا اصولی را که در طراحی سایت شرکت های ثبتی (در حوزه ثبت شرکت و علائم تجاری) می بایست رعایت شود را توضیح می دهم.کارکرد و ابزار، نه طراحی ظاهری عامل موفقیت یک وب سایت است. از آنجایی که کاربر یا بازدید کننده وب سایت تنها کسی است که بر روی صفحه ما قابلیت کلیک را دارد، و او تنها کسی است که تصمیمات را در این ارتباط خواهد گرفت، بنابراین طراحی کاربر محور می تواند روش مناسبی برای رسیدن به موفقیت باشد.

در این مقاله وب سایت دارکوب میخوانید : کاربران معمولا موضوعی جالب توجه را جستجو می کنند، سپس از میان آن موضوعات بر روی یک مورد کلیک می کنند. اگر این کلیک پاسخ گوی توقعات آنها نبود، به راحتی از صفحه خارج شده و جستجو را از سر می گیرند. (من خود شخصا به تجربه می دانم که یک شرکت خوب که ممکن است نیاز مرا پاسخ دهد شاید وب سایتی بد و قدیمی داشته باشد. با این حال شاید همین طراحی و محتوای کم کیفیت باعث شود که من از خیر این وب سایت بگذرم به دنبال وب دیگر یا تماس تلفنی بیافتم

بازدیدکنندگان صبر ندارند و مدام در پی پاسخ فوری هستند. به طور ساده اگر طراحی نتواند به توقعات کاربر پاسخ دهد، کمپانی شما سود خود را از وب سایت از دست می دهد. هرچه وب سایت شما کمتر شهودی باشد و پر شود از محتویات شناختی، احتمال اینکه حوصله کاربر سر رود و از وب سایت خارج شود، بیشتر است.

 از این رو بجای خواندن کاربران به گونه ای سر گردان در وب سایت قدم می زنند. به همین جهت  است که طراحان حرفه ایی همیشه به یک طرح می چسبند، چرا؟ چون وقتی چیزی کار می کند و باعث کلیک کردن کاربر می شود دیگر مهم نیست که آن طرح چه شکلی دارد، در نتیجه طراحان طراح هایی که نتیجه خوبی داشته اند را تکرار می کنند.

بسیاری از سایت ها بیش از حد طراحی شده اند، آنها با تعداد عناصر بیشمار در صفحه باعث منحرف کردن بازدید کنندگان از هدف سایت می شوند. در طراحی موثر وب سایت، قانون “سادگی” حکم رانی می کند. نه تنها یک طراحی تمیز و تازه باعث می شود که سایت به راحتی پیمایش شود، بلکه زیبایی شناسی آن جذاب تر می شود و در طول زمان تاثیر گذار باقی می ماند. کاملا غیر ضروری و همچنین گیج کننده است، بارگذاری سایت با ویژگی های طراحی که هیچ هدف کاربردی و عملی ایی را برآورده نمی کنند.

طراحی باید به صراحت به منظور رضایت خاطر این مشتریان انجام شود. تحقیق درباره مشتریان و نظر آن ها درباره نوع تصویر، رنگ ها و سایر ویژگی های طراحی برای کسانی که شما می خواهید آنها به شما جذب شوند موثر است. در آخر نیز هر یک از انواع طراحی ها قوت و ضعف خود را دارند. اما شما به تجربه در می یابید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه.

در طراحی وب سایت، قابلیت استفاده و قابلیت کارکرد باید در پشت هر تصمیم قرار بگیرد – فراتر از هر گونه طراحی دیگر. برای رسیدن به یک مسیر روشن، آسان و در نهایت، مستقیم برای تبدیل مشتری، طراحی و مسائل فنی هر دو با هم در بازی هستند. 

بازدیدکنندگان سایت باید بتوانند بدون هر گونه سردرگمی به راحتی هر کلمه، عبارت و سر فصل را درک کنند. یک کلمه یا عبارت غیر معمول یا کمتر استفاده شده آن ها را از سایت می راند. اصطلاحات مربوط به صنعت که به طور معمول استفاده نمی شوند نیز همینطور عمل می کنند. محتوای پیچیده و خیلی عمیق کار نخواهد کرد. عملکردها با عملیات نامشخص یا دشوار باعث می شوند که مشتری بیشتری از دست بدهید. 

  • ۹۷/۰۲/۱۶
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی