طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

اصطلاح بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing ) برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ استفاده شد، اما در واقع ریشه این صنعت در اواسط دهه ۱۹۸۰ ریشه دارد و شرکت SoftAd بانی آن بود، سپس ChannelNet این تبلیغات را برای شرکت های خودروسازی گسترش دادند:به این صورت که مردم کارت هایی که در مجلات پیدا می کردند، برای کمپانی ها می فرستادند و آنها هم برای مردم فلاپی دیسک هایی که شامل فایل های چندرسانه ای معرفی انواع خودرو و تست رانندگی بود را برای مردم می فرستادند.

بازاریابی دیجیتال در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ پیچیده تر شد، در این سال ها ورود دستگاه های جدید به عرصه تکنولوژی باعث افزایش رشد و انفجار چشم گیر بازاریابی دیجیتال شد.البته آمارها در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ حاکی از آن بود که بازاریابی دیجیتال همچنان در حال رشد است.

به بازاریابی دیجیتال علاوه بر بازاریابی اینترنتی، بازاریابی آنلاین، بازاریابی وب (Web Marketing ) هم می گویند که البته رایج ترینشان در اکثر کشورها بازاریابی دیجیتال می باشد.برای مثال در ایالات متحده آمریکا عبارت بازاریابی آنلاین بیشتر رواج دارد، در ایتالیا بیشتر با اسم بازاریابی وب می شناسند و در کشور خودمان بیشتر با همان اسم بازاریابی دیجیتال می شناسند.در هر صورت از سال ۲۰۱۳ به بعد این صنعت در حال رشد است و از آن به بعد همیشه این روند صعودی ادامه داشته است.

از سال ۲۰۱۰ رشد تبلیغات اینترنتی ۴۸درصد بود و در حال حاضر به طور سالیانه و میانگین ۴٫۵ تریلیون تبلیغ آنلاین انجام می شود.


رایج ترین تاکتیک ها و ابزار بازاریابی دیجیتال


ابزار


وبسایت

پست های وبلاگ

کتاب ها و مقالات آنلاین

ابزارهای تعاملی

کانال های شبکه های اجتماعی (لینکدین، توئیتر، فیس بوک، اینستاگرام و…)

بروشور و بنرهای آنلاین

دارایی های نام تجاری (لوگو، فونت و…)

تاکتیک ها


بهینه سازی برای موتورهای جستجو(سئو)

پروسه ای که بر روی سایت شما برای دریافت رتبه بهتر در نتایج جستجوی موتورهای جستجو انجام می شود، که به موجب آن ترافیک ورودی بازدیدکنندگان به سایت افزایش می یابد.


بازاریابی ورودی

بازاریابی ورودی، اشاره به عملکرد قیف دارد؛ که به جذب، تبدیل و لذت بردن مشتریان از محتوا را دارد؛ که بدین منظور مشتریان بالقوه وارد سایت می شوند و سپس به دلیل وجود محتوای خوب سایت در آن ماندگار می شوند.


بازاریابی شبکه اجتماعی

عملیات هایی که برای معرفی و گسترش برند و محتوای کسب و کار و آگاهی عموم از کسب و کار در کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی انجام می پذیرد، که افزایش ترافیک ورودی به سمت کسب و کار و وبسایت شما را به دنبال دارد و باعث تثبیت و محکم تر شدن برند شما می شود.


بازاریابی کلیکی

روش این تبلیغات به این صورت است که با هر بار کلیک بر روی تبلیغات شما توسط کاربر، شما موظفید که هزینه ای را به ناشر یا همان سایتی که تبلیغ شما در آن قرار گرفته است پرداخت کنید.


بازاریابی ایمیلی

شرکت ها از بازاریابی ایمیلی برای حفظ ارتباط با مشتریان و طرفداران خود استفاده می کنند.ایمیل بیشتر برای معرفی محصول یا خدمتی جدید، تخفیف ها یا جشنواره ها و اطلاع رسانی های این چنینی صورت می پذیرد.


بازاریابی محتوا

تولید و ارائه محتوا برای معرفی و آگاهی بیشتر مردم از کسب و کار ما که بازهم رشد ترافیک و صد البته ماندگاری و وفاداری مشتری را برای ما در پی دارد.در ادامه مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد.


بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا روی محور اطلاعات می چرخد.

به عبارتی دیگر، این سبک از بازاریابی به صورت به اشتراک گذاشتن اطلاعات آموزشی، سرگرمی، سیاسی و… می باشد که به خوانندگان کمک می کند تا زندگی خود را بهبود ببخشند و راجع به چیزی که می خواهند اطلاعات کسب کنند.

بازاریابی محتوا بیننده را مجبور یا تحریک به خرید محصول یا سرویسی نمی کند، بلکه او را در مسیری درست برای دریافت اطلاعات قرار می دهد که البته این اطلاعات می تواند مربوط به خرید و فروش هم نباشد و صرفا مربوط به دریافت اطلاعاتی محض باشد.بازاریابی محتوا استراتژی می باشد که به تولید محتوای ارزشمند، مرتبط و جذاب برای کابر توجه دارد که به صورت پیش فرض این محتوای ارزشمند باعث ماندگاری مشتری می شود و این مشتری به دنبال خود مزایای زیادی برای کسب و کار به همراه خواهد داشت.

بازاریابی محتوا به نمایش و اشتراک گذاری اطلاعات، دانش، توصیه ها، سرگرمی ها که در فرمت های گوناگون انجام می شود که می تواند شامل:


مقالات وبلاگ ها

ویدئوها

پادکست ها

نشر اطلاعات در شبکه های اجتماعی

کارتون و انیمیشن

نرم افزار و برنامه

ارزیابی ها

عکس ها

ایمیل ها

باشد.





 بازاریابی دیجیتال

  • ۹۶/۰۹/۰۴
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی