با داده هاتون شروع کنید
شما همین الآن هم تمام اونچیزی رو که برای هوشمندتر کردن محتواتون نیازه در اختیار دارید. برید سراغ آنالتیکس وبسایتتون و کلیدواژه ها، کمپین های بازاریابی، URLهای ارجاعی، محل جغرافیایی مخاطب و محتوای وبتونو ببینید و با استفاده از مسیری که مخاطب در جریان تصمیم گیریش برای خرید طی کرده، مسیر تبدیل به مشتری بازدیدکننده هاتونو بسنجید.
شاخص های مخاطب
خیلی از تیم های بازاریابی برای کارشون شاخص مخاطب درست کرده اند. ما قبلا در دارکوب در مورد شاخص مخاطب توضیح دادیم که میتونید از لینکی که دادیم بهش مراجعه کنید. با ساخت شاخص مخاطب بهتر میتونید برای انواع مختلف بازدیدکننده ها، محتوای هدفمند طراحی کنید. بعد از اینکه شاخص مخاطبهاتونو درست کردید (در همون مقاله آموزش دادیم چطور شاخص مخاطب درست کنید)، در داده های آنالتیکس سایتتون دنبال الگوها و گرایشات مخاطبانتون بگردید. این اطلاعات میتونه حکم یه فوندانسیون محکم رو برای ساخت محتوای هوشمند ایفا کنه.
محتوای فعلی تونو هوشمند کنید
محتوای فعلی سایتتونو مرور کنید و ببینید کدوماش بهتر تونسته مخاطب رو جذب کنه و شاخص های مخاطبان مختلف رو به خریدار تبدیل کنه. با این اطلاعات میتونیم این محتوای بازاریابی معمولی رو به محتوای هوشمند تبدیل کنیم. چطور؟ باید ببینید هر کدوم از مطالب سایتتون بیشتر به کدوم شاخص مخاطب نزدیکه (یعنی کدوم نوع مخاطب رو تونسته بهتر جذب کنه) و با ایجاد تغییرات لازم، اون مطلب رو برای اون دسته از مخاطبان عرضه کنید.
محتوای هوشمند جدید بسازید
ممکنه طی بررسی و تحلیل محتوا و داده های سایتتون، متوجه کم و کاستی هایی در استراتژی محتواتون بشید. مثلا برای یه شاخص مخاطب محتوا ندارید، یا با توجه به شاخص مخاطبی که برای هر محتوا اختصاص دادید، درخواست برای اقدام مناسبی برای محتواها در نظر نگرفتید. الآن بهترین فرصته که با ایجاد محتوای هوشمند جدید، بازدیدکننده ها رو در ادامه سفر خریدشون یاری کنید.
شرکت دارکوب علاوه بر طراحی و توسعه سایت و بازاریابی، خدمات تولید محتوا هم به مشتریان ارائه میده. در صورت تمایل میتونید با شماره تلفن های دارکوب که در پایین صفحه نوشته شده اند تماس بگیرید.
- ۹۶/۰۸/۰۹