طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰


این پلتفرم ها بسیاری از صفات دو پلتفرم دیگر ذکر شده در این مقاله را دارا می باشد.مانند آنها متن باز است و شامل کلکسیونی بزرگ از قالب و تم ها و ماژول ها می باشد.


امکانات کلیدی پرستا شاپ

– پلتفرم فروشگاهی متن باز است.

– وجود هزاران تم و ماژول رایگان و منحصر به فرد برای آن

– قالب پیش فرض آن به طورکامل ریسپانسیو(Responsive ) است.بدین معنا که به راحتی در نسخه های موبایلی و تبلتی با هر مرورگری بدون به هم ریختگی و با کیفیت خوب نمایش داده می شود.

– راهنما برای طراحان آن

استفاده آسان

افرادی که با وردپرس یا جوملا که سیستم های مدیریت محتوای قدرتمندی میباشند کار کرده اند،یادگیری و کارکردن با PrestaShop نباید برایشان سخت باشد.

مانند مورد نمایش تجزیه و تحلیل های آماری در Open Cart که ذکر شد،PrestaShop هم این قابلیت را دارد که این تحلیل های آماری را نمایش دهد اما با جزئیات بیشتر.

این پلتفرم اسناد و مقالات خوبی برای اموزش را در سطح اینترنت دارد.همچنین استفاده از این پلتفرم به حدی راحت است که اگر مقاله یا کتابی را برای یادگیری مطالعه نکنید،اما کمی تجربه در سیستمهای مدیریت محتوا مانند وردپرس داشته باشید به راحتی میتوانید وبسایت خود را تا حد خوبی مدیریت کنید.

چه افرادی بهتر است از prestaShop استفاده کنند؟

همانطور که بسیاری از قالب ها وتم ها رایگان هستند اما برای این پلتفرم قالب های زیادی وجود دارد که برای آنها باید هزینه پرداخت کرد.اگر پرداخت هزینه برای شما خیلی مسئله مهمی نیست می توانید ازPrestaShop استفاده کنید،و از قالب ها و امکانات کم نظیر آن بهره بگیرید.



سیستم مدیریت محتوا PrestaShop

  • ۹۶/۰۸/۰۳
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی