طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

اگه وب سایتی زیبا طراحی شده باشه اما نشه باهاش درست کار کرد یا سایت سنگین و کند باشه و در کل تجربه کاربریش خوب نباشه، زیبایی به هیچ کاری نمیاد و سایت بلا استفاده میشه. اگه یه سری نکات تو طراحی وب رعایت بشه، وبگردی برای بازدیدکننده ها خیلی ساده تر میشه. حتما سعی کنید این روشها رو بکار ببندید تا وب سایتتون از سایر سایتها متمایز باشه و خاص جلوه کنه. به این ترتیب مشتریهاتونم میفهمن که میتونن روی شما حساب کنن و کارهاتون هم مثل وب سایتتون باکیفیتند. کاربرها از زمانی که روی سایتتون سپری میکنند لذت میبرند و باز هم بعدا برمیگردند.

طراحان تجربه کاربری باید عناصر مختلف زیادی رو مد نظر قرار بدن. مثلا باید در مورد محتوای سایت فکر کنند، برنامه نویس ها رو با هم هماهنگ کنند و مواظب تجربه کاربری سایت مثل مسیریابی، سرعت بارگذاری صفحات و واکنشگرا بودنش باشند.

احتمالا شما هم مالک کسب و کاری هستید و میخواهید خدمات خوبی رو به مشتریهاتون عرضه کنید تا سودتون به این ترتیب افزایش پیدا کنه. با این روشهای طراحی تجربه کاربری سایت آشنا بشید و حتما اونها رو در سایتتون اعمال کنید.

1- واکنشگرا بودن

اگه تو رستورانها و سالنهای انتظار به آدمای اطرافتون توجه کنید می بینید همه دارن با موبایلهاشون کار میکنند. مدت زمانی که مردم با موبایلشون کار میکنند نسبت به زمانی که روی کامپیوترهاشون میگذرونند شده 51 به 42 درصد. گوگل الگوریتمشو تغییر داده و به واکنشگرایی سایتها خیلی اهمیت میده. بنابراین اگه سایتی  واکنشگرا نباشه نمیتونه روی صفحه نتایج گوگل رتبه بگیره.

اگه کاربر موبایل روی وب سایتی فرود بیاد و اون سایت برای موبایل بهینه نشده باشه، احتمال خروج کاربر 5 برابر بیشتر میشه. حالا با توجه به افزایش روز افزون تعداد افرادی که از موبایلشون وبگردی میکنند، به نظر میرسه مدیران سایتها باید خودشونو با این مسئله وفق بدن تا کاربرها بتونن در هر سایز نمایشگری راحت با سایت کار کنند.

وب سایت دارکوب هم به صورت واکنشگرا طراحی شده. اگه همین سایت رو از روی موبایل باز کنید نظم عناصر بهم نمیخوره و باز هم میتونید تصاویر رو بدون نیاز به جابجا کردن صفحه ببینید.


2- در دسترس بودن

باید افرادی که معلولیتهای جسمی دارند رو هم در نظر بگیرید و کاری کنید تا اونها هم بتونن براحتی از سایتتون استفاده کنند.

یکی از کارهایی که میتونید برای افرادی که مشکلات بینایی دارند انجام بدید اینه که alt tagهای مشخصی داشته باشید و این که از یه سری رنگهای خاصی که دیدنشون برای افراد کوررنگ مشکله استفاده نکنید تا راحت بتونن متن ها رو بخونن. خوانایی سایت برای تجربه کاربری فوق العاده مهمه.

اگه میخواهید یه نمونه سایت ویژه افراد کوررنگ ببینید به سایت We Are Colorblind سر بزنید. هدف این سایت بهبود تجربه کاربری برای کاربرهای کوررنگه. ببینید از رنگهای ساده استفاده شده. تضاد رنگی بین متن و پس زمینه، خوندن متن رو راحتتر میکنه. طراح این سایت حتی به این هم توجه کرده که ظاهر سایت برای افرادی که کوررنگ نیستند مناسب باشه.


  • ۹۶/۰۸/۰۳
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی