این بازاریابی به دوروش پرداخت هزینه به کانالها و صفحات بزرگ برای اشاعه برند شما در صفحات خودشان ودیگری رایگان که باهمان .ایجاد یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی است صورت میگیرد
بازاریابی از طریق ایمیل (Email Marketing)
این روش جزء روشهای ساده محسوب میشود;مانند ارسال پیامکهایی به تعداد بالا به گروهی از افراد,این روش با ارسال ایمیل به افراد به تعداد بالا با اندکی تفاوت صورت میگیرد.باید توجه داشت که ارسال ایمیل بهتر است به مشتریانی ارسلا شود که از محصولات و خدمات .ووبسایت های ما استفاده کردند و حس رضایت داشته اند.در درجه اول ایمیل باعث حفظ وافزایش ارتباط با مشتری میشود
ایمیل را میتوان یک نوع ارتباط مستقیم با مشتریها ومراجعه کنندگان نام برد که میتوان اطلاعات تجاری ,صنعتی,خدماتی و یا محصول را ارائه ین میشود مصولات وسرویسهایی که مشتریان استفاده کردند را بارها به انان یاداوری کرد ویا برای مشتریان وفاداررا توسط تسهیلاتی .خاص,پیشنهادهای انگیزشی را به انها توصیه کرد
بازاریابی محتوا(Content Marketing)
این روش جامعترین روش محسوب میشود چرا که در اکثر روشهای دیگر دخیل است.برای مثال خود روش های بازاریابی ایمیل و شبکه های اجتماعی ویا محتوای سایتها که توسط موتورهای جستجو بررسی میشوند نیازمند محتوایی بکر و پرمغز در بخشهایی همچون .مقالات,عکسها,ویدئوها,متون اصلی در سایت و…میباشدکارشناسان سئو ویا مسئولان شبکه های اجتماعی ویا محتوای ایمیلی که به مشتریان .در بازاریابی ایمیلی را ذکر کردیم تصور کنید که اگر محتوایی مناسب را بکار بگیرند چقدر تاثیر بیشتری میتئاند داشته باشد.
بازاریابی محتوا به صورت غیرمستقیم باعث میشود که در درجه اول افزایش فروش شکل بگیرد;درمورد دوم کاهش هزینه ها را به دنبال دارد وسوم اینکه باعث حس اعتماد و دید مثبت بیشتر مشتریهای وفادار میشود.در واقع استفاده از این روش به صورت غیر مستقیم عاملی برای .جذب وحفظ مشتری وفادار وسودمند است.
بازاریابی ویدئویی(Video Marketing)
سایتهای دانلود فیلم را با سایتهای دیگر مقایسه کنید.همه با این قضیه موافق هستند که این سبک از سایتها براساس محتوایی که دارندعلاقه مندان بیشتری دارند.یا سایتی مانند اپارات که همیشه جزء سایتهای با رتبه وبازدید بالا قرار دارد.دلیل این موضوع انست که همیشه دنیای .ویدئو و هنر تصویری طرفداران بالایی دارد
این موضوع گواه انست که با ویدئوهای جذاب ,خلاقانه و بخصوص اموزشی میتوانید خودتان را معرفی کنید و عیار کار خود را به نمایش !بگذارید
این روش اگرچه نسبتا پرهزینه تر و زمانبرتر است اما نفوذ و توان بسیار خوبی در بازاریابی دیجیتالی دارد.میتوان برای مثال حامی های فیلمهای تلویزیونی را مثال زد که در ان فیلم ها حامیان مالی به معرفی محصول خود در دل فیلم میپردازند که باعث میشود ان برند در اذهان .افراد ماندگار شود.
این روش جذاب را میتوان یک روش ترکیبی وچند منظوره به حساب اورد که بازاریابی محتوایی در بخش مضمون ویدئو و بخش بازاریابی .شبکه های اجتماعی برای کمک به ارائه وپخش کردن ان ویدئو دخیل هستند.
تبلیغات با صرف هزینه(Paid Advertising)
به طورکلی تبلیغاتی که با پرداخت هزینه به دیگران در ازای ترویج برند شماصورت میگیرد را تبلیغات پرداختی یا پولی میگویند.تبلیغات پرداختی در حوزه بازاریابی اینترنتی در سایتها و شبکه های اجتماعی انجام میشود.مرسوم ترین نوع تبلیغ وبازاریابی در این زمینه متعلق به بنرهایی است که ما در وبسایتهای مختلف باهرگونه حوزه فعالیت شاهد ان هستیم;که معرفی برند و کسب و کار دربالای سایت,ردیفهای کناری صفحه سایت و پایین سایت به صورت عکس,تصاویر متحرک انجام میشود ,که البته با پرداخت هزینه های بیشتر میتوان قابلیت های .بیشتری را در اگهی های خود جای داد.
این نوع بازاریابی مانند بازاریابی ویدئویی طیف گسترده تری از مشتریان را شامل میشوند,چرا که در روشهای دیگر مشتریان بدنبال نوع کسب و کار و حرفه ما هستند و اگاهانه بدنبال ان در فضای اینترنت میگردند;اما افرادی که وارد سایتی که ما تبلیغ خود را در ان قرار دادیم .میشوند میتوانند افرادی با هر نوع پیشه و شغل وطرز تفکرات مختلف باشند که شاهد اسم بند ما در ان سایت میشود.
معمولا در این روش در ابتدا هزینه های بازاریابی نسبت به درامد بالا است اما روشی مطمئن به شمار میرود که حجم وسیعی از اقشار .مختلف را در بر میگیرد و عامل بالا رفتن ترافیک ورودی به سایت را میشود.
- ۹۶/۰۸/۰۲