طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

در طراحی وب سایت، خیلی وقتها همون مدهای قدیمی دوباره بعد از یه مدت مد میشن و روی کار میان و اگه میخواهید بروز بمونید باید این مدها رو دنبال کنید. از طرفی، مدهای جدید معمولا در جهت بهبود عملکرد کاربر نهایی یا در هر حال در جهت بهتر کردن سایت از جنبه های دیگه رشد میکنند. با توجه به اینکه هر ساله هزاران توسعه دهنده جدید به قطار این صنعت ملحق میشن، نمیشه برای نوآوری میانبر زد. به تدریج ترکیب‌های ظاهرا ساده و بسته جای مدلهای باز، بریده شده و حتی خراب رو میگیرن و اولویت محتوا بر ساختار فرم های جدیدی به خودش میگیره. 

اینجا 4 گرایش جدید داریم که امسال داره خیلی رواج پیدا میکنه و خیلی هاشون به احتمال زیاد در آینده هم باقی میمونن. شرکت طراحی وب‌سایت دارکوب میتونه به شما در داشتن هر کدوم از این مدها کمک کنه.


ترکیب ساختار باز

الآن دیگه به جای وب سایتهای استاتیک با ساختارهای بسته و متقارن، ترکیبهای ساختار باز تخیلی و مهیج خیلی زیادی اومده، به طوری که یه شرکت طراحی سایت مدرن میتونه عناصر رو به خارج از صفحه نمایشگر بفرسته و کاربر رو به کاوش بیشتر در سایت وادار کنه. مثلا سایت romainpsd.com رو ببینید. این سایت از اندازه مانیتور بزرگتر شده و همه صفحه دیده نمیشه.



عدم تقارن

سایتهای قدیمی همه متقارن بودند اما سبک های جدید فصل جدیدی رو در تقارن باز کردند که خیلی خوش استیل‌تر، برای توسعه دهنده راحتتر و حتی مفیدتره. قالبهای جدید این مدل سایتها از دو طرف توازن ندارند. حتی از متفاوت بودن هم پارو فراتر گذاشتند و حس کنجکاوی کاربر رو برمی‌انگیزند و ظاهر سایتهای آینده رو دارند. برای دیدن نمونه این مدل سایتها به dada-data.net/en سر بزنید.


بی نظمی

با اینکه طراحی مینیمالیستی تا یه مدت طولانی محبوبیت زیادی داشت، طراحی سایت به سمت آزادی بیشتر حرکت کرد و طراحی های بی نظم رو هم وارد کار کرد. این مدل سایتها شور جوانی زیادی در خودشون دارند و دیگه کسالت سایتهای قدیمی توشون دیده نمیشه. بافت و رنگها همچنان مثل قبل مونده اما محل قرارگیری عناصر صفحات وب طوری تغییر میکنه که به سایت ظاهری هیجان انگیز، زنده وجذاب ببخشه. اگه میخواهید تفاوت رو تجربه کنید، سایت e03.epicurrence.com رو ببینید.


افزایش استفاده از الگوها و ایجاد پس‌زمینه‌های غنی‌تر

امروزه توسعه دهنده ها سعی میکنند پس زمینه ها رو جذاب تر کنند و الگوهای زنده تری بکار ببرند. مثلا از طرح های راه راه و خطوط کج استفاده میکنند. الگوی چارخونه هم داره روز به روز رواج بیشتری پیدا میکنه و در کنار این الگوها، عناصر دیگه ای از ساختار صفحه هم بکار میره.


  • ۹۶/۰۷/۳۰
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی