طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

بی شک همه با این جمله موافق هستند که”محتوا در این عصر پادشاه است”.به وسیله سیستم مدیریت محتوا میتوان وبسایتهارا به سهولت به روز نگه داشت که این به روز بودن موجب میشود محبوبیت بیشتری نزد موتورهای جستجو داشته باشند.همچنین به وسیله محتوا تازه و به روز میتوانید بازدیدکنندگان را جذب کند و آنها را نسبت به وبسایت شما وفادار کند.بهینه سازی از طریق محتوا باعث میشود تا بیشتر در معرض موتورهای  جستجو قرار بگیرد و ترافیک بیشتری به وبسایت هدایت میشود.

محتوای کامل و تشریحی و کاربردی در مورد محصولات یا خدمات کلید اصلی پیشرفت کسب و کار و وبسایت شماست.همه اینها با استفاده از سیستم مدیریت محتوا(Content Management System ) امکان پذیر است.

سیستم مدیریت محتوا یک نرم افزار پیچیده است که شامل یک سری ابزار است که این امکان را به تمامی افراد میدهد تا صفحات و محتوا را از طریق مرورگرها و بدون دانستن هیچ اطلاعاتی از HTML و یا تکنولوژی های دیگر اضافه،به روز یا حذف کند.کسی که تجارت الکترونیک دارد حتما با سیستم های مدیریت محتوا سروکار خواهد داشت.

دو عدد از پرطرفدارترین این سیستمها وردپرس(WordPress ) و جوملا(Joomla ) نام دارند که در ادامه به مقایسه و بررسی کامل آنها میپردازیم تا ببینیم کدامیک از آنها بهتر است!

WordPress :سیستم مدیریت محتوا وردپرس براساس کدPHPوMySQL بنا شده است.به طور میانگین از هر ۵وبسایت که تولید میشود،۲تا از آنها وردپرسی است و در حال حاضر محبوبترین سیستم وبلاگ نویسی است.اولین نسخه وردپرس در سال ۲۰۰۳ منتشر شده است.

Joomla :جوملا در واقع یکی از فرزندان  وبسایت ساز قدیمی Mambo بود که توسعه اش متوقف شده است.جوملا در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار معرفی شد.جوملا نیز از زبان برنامه نویسی PHP و MySql استفاده می کند.

ابتدا به ذکر تشابهات آن میپردازیم.

-هر دو قالب های موردنظر مشتریان را ارائه میدهند.

قالب هایی که توانایی شخصی سازی و پیاده سازی تنظیمات دلخواه را دارد و طراحان بدون اینکه خودشان قالبی طراحی کنند میتوانند براساس نیاز قالب مورد نظر را خریداری کنند و سپس تنظیمات و شخصی سازی ها را اجرا کنند.

-پشتیبانی قدرتمند

هر دو از پایگاه های داده و ابر داده ها پشتیبانی میکنند.ضمن اینکه پلاگین ها و افزونه ها برای پیشرفت وبسایت ها در اختیار توسعه دهندگان قرار میدهد.برای وردپرس بیش از۴۵۰۰۰ پلاگین و تم و قالب وجود دارد که توسعه دهندگان وب به راحتی میتوانند آنرا دریافت کنند و براساس عملکردی که میخواهند تنظیم کنند؛ و برای جوملا تعداد افزونه ها و کامپوننت به همراه پلاگینها این تعداد تقریبا ۸۰۰۰ عدد است.

-هر دو رایگان و متن باز(Open-Source ) هستند

هم جوملا و هم وردپرس را میتوان به صورت رایگان از وبسایت هایشان دانلود کرد.حتی اکثر افزونه ها و ابزارک ها و پلاگین های آنها رایگان هستند و آنهایی هم که باید هزینه شود تا بتوان استفاده کرد،قیمت چندانی ندارند.


سیستم مدیریت محتوا 

  • ۹۶/۰۷/۲۹
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی