طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

اخیراً طراحی ریسپانسیو حتی از سمت متخصصان و کارشناسان این حوزه به عنوان گرایشی محبوب مطرح شده است. به نقل از مدیرعامل Springbox "طراحی سایت ریسپانسیو" بهترین روش کاربردی برای مخاطبان دیوایس های موبایل خواهد بود. بر اساس گزارشی موثق استفاده از این روش تاثیر بسیار چشم گیری بر رتبه بندی وب سایت دارد. در واقع به کمک ریسپانسیو شما  شانس ارائه مطالب به مخاطبان بیشتری را خواهید داشت و به این ترتیب به نتیجه مطلوب کسب بهترین رتبه در موتورهای جست و جو دست خواهید یافت. اولین دلیل محبوبیت ریسپانسیو که در ذهن انسان بوجود می آید حقیقت غیرقابل چشم پوشی افزایش روز افزون دیوایس های موبایل است. اما موتور جست و جوی هوشمندی مثل گوگل که قادر به تشخیص جنسیت مخاطب خود از روی حرکات ماوس است قطعاً دلایل برتری برای رتبه بندی به "ریسپانسیو" دارد. برای اطلاع از مزایای بی شمار طراحی "ریسپانسیو" با ما همراه باشید.

گوگل : همیشه اولویت، رضایت مخاطب است

حقیقتاً رمز ماندگاری و موفقیت روز افزون گوگل چیست؟ 

راس کار گوگل رضایت مخاطب و کاربران است. این اعتقاد گوگل ستودنی است که همیشه اولویت را بر روی کاربران خود قرار می دهد. بر اساس اصول کاری گوگل اگر همیشه رضایت کاربر و مشتری خود را راس کارتان قرار دهید نقشه کاری شما خود به خود شکل گرفته و شما را به محبوبیت و موقعیت واقعی هدایت خواهد کرد. مشاهده گرایش مردم به استفاده از دیوایس های موبایل کار سختی نیست و شما با مدنظر قرار دادن این قضیه به سمت گرایش ریسپانسیو سوق داده شده و پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی خواهید کرد.


حال که تا حدی از اهمیت بالای این روش طراحی باخبر هستید، دست به کار شوید..

اما ..  آیا سایت شما آمادگی ریسپانسیو را دارد ؟؟!! با روش آزمون و خطای گوگل می توانید از آمادگی سایت خود (Mobile - Friendly) برای آغاز طراحی ریسپانسیو آگاه شوید. همچنین پس از تحقق این روش بر روی وب سایت خود می توانید با ابزارهای متنوع آنلاین موجود،  کیفیت Mobile – Friendly بودن وب سایت خود را در پلت فرم های مختلف بررسی کنید.

انگیزه های پنهان طراحی ریسپانسیو .. !

ریسپانسیو را می توان روشی از طراحی در نظر گرفت که وب سایت شما را به صورتی پویا برای نمایش در دیوایس هایی از جمله موبایل، تبلت ها و آیپدها مطابقت می دهد. صفحه آرایی ها، طراحی های ظاهری انعطاف پذیر، انتخاب سایز و کیفیت مناسب برای تصاویر و استفاده از متن های مناسب می تواند یک ترکیب جذاب و کارآمد برای حضور وب سایت شما در این دیوایس های موبایل فراهم آورد. توجه داشته باشید که تمامی وب سایت ها با موضوعات مختلف مثل سایت های آکادمی، فروشگاه های آنلاین، آشپزی و سرگرمی و نهایتاً همه و همه می توانند و حتی باید به گرایش ریسپانسیو روی آورند. جالب است بدانید که استفاده کردن از اپلیکیشن های موبایلی مثل مرورگرها برای کسب نتیجه دلخواه شما در حیطه طراحی ریسپانسیو به هیچ وجه کافی نیست.

وب سایت شما بیش از چیزی که تصور می کنید در موفقیت نام تجاری شما اهمیت دارد. تک تک کلیک ها، بازدیدها و کامنت ها بر روی وب سایت شما در واقع انعکاس احساسات کاربران و مخاطبان برند شما است.



محبوبیت اپل در طراحی ریسپانسیو ...

از زبان طراحان وب سایت ها بشنوید: بسیاری از صاحبان برند خواستار طراحی ریسپانسیو مطابق با دیوایس های شرکت اپل هستند غافل از اینکه این برند تنها 14 در صد از مارکتینگ جهانی را به خود اختصاص می دهد. این در حالی است که سیستم عامل اندروید 80 درصد بازار را به تسخیر در آورده است. البته با هدف مطرح بودن در زمینه طراحی وب سایت توصیه می شود که تمام سیستم های عامل را در نظر بگیرید و قلب مخاطبان خود با تمامی دیوایس ها را فتح نمایید.



تا به حال به این نکته توجه کرده اید که ..

ایمیل های ارسالی شما به کاربران، در اسمارت فون آنها چگونه ظاهر می شود ؟

اگر به عنوان یک طراح وب سایت به این نکته توجه نکرده باشید، احتمالاً در این ایمیل ها لوگوی شما به شکل نامناسبی بسیار بزرگتر از محتوای اصلی ایمیل شما نمایش داده می شود. این نکته می تواند یک نقطه ضعف بزرگی برای شما باشد. آیا از کاربران خود انتظار دارید که منتظر نمایش داده شدن محتوای اصلی ایمیل شما در فضاهای انتهایی صفحه نمایش دیوایس هوشمندشان بمانند .. ! 

نکات کلیدی وجود دارد که برای تطابق ایمیل های ارسالی شما با دیوایس های هوشمند می توانید آنها را به کار ببرید. نکته اصلی توجه ویژه به سایز متن ها، سایز تصاویر و همچنین متناسب بودن این دو در ایمیل است. در این شرایط شما می توانید از طراحی های آماده مثل Emma و یا MailChimp استفاده نمایید. این الگوها می توانند دستیار کمکی شما برای قابل مشاهده شدن محتوایتان در تمامی دیوایس ها باشد.



تحقق مارکتینگ همه منظوره ... 

جالب است بدانید که برندهایی هستند که با اتکا به طراحی ریسپانسیو و Mobile – Friendly خود به لوگوهایی مطرح و برجسته در ذهن مخاطبان تبدیل شده اند. برای تحقق چنین مارکتینگ موفق و به اصطلاح همه منظوره طراحی ریسپانسیو را در راس کار خود قرار دهید. به این ترتیب همواره در معرض دید مخاطبان و  کاربران خود قرار خواهید گرفت.


نهایتاً اگر به حضور موفق نام تجاری خود در دنیای دیجیتال اهمیت می دهید، از نقش انکار ناپذیر طراحی ریسپانسیو غافل نشوید.



طراحی ریسپانسیو سایت دارکوب

  • ۹۶/۰۷/۱۹
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی