طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

۱-ساختار وبسایت را شفاف و به روز کنید.

نحوه ساختار و رابط های کاربری(Navigation ) سایت هم برای سئو سایت و هم برای راحتی بازدیدکنندگان فوق العاده مهم است.موتورهای جستجو از طریق ساختار لینک ها به دنبال سایت ها می گردند وآنها را مرتب و ایندکس می کنند.اگر ساختار وبسایت شما قدرتمند باشد،تمامی صفحات و زیرمجموعه ها به آسانی توسط ربات ها و خزنده های موتورهای جستجو یافت شده و ترتیب بندی می شوند.

همچنین رابط کاربری خوب این امکان را به بازدیدکنندگان می دهد که در کمترین زمان ممکن بتوانند به چیزی که برای آن به وبسایت شما آمده اند دست پیدا کنند.قانون”۳بار کلیک” می گوید که هر اطلاعاتی که در وبسایت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت،نباید با بیش از ۳بار کلیک به آنها دست یافت.این همان چیزی است که باید براساس آن برنامه ریزی کنید.


URL صفحه

۲- URLصفحه شامل یک کلمه کلیدی اصلی باشد.

صفحات وب در دامنه شما ممکن است با کلمات کلیدی مختلفی بهینه شده باشند.بهترین راه برای عبارت URL اینست که تنها یک عبارت کلیدی را به صورت مستقیم در URL قرار دهیم.استفاده از خط تیره به جای خط زیرین فراموش نشود.


۳- استفاده از خط تیره(-) به جای Underline (_)

زمانی که از خط زیرین(Underscore یا Underline ) برای جدا کردن کلمات در اسم URL استفاده کنید،گوگل آنرا به عنوان یک کلمه می شناسد.یعنی اگر برای مثال در URL عبارت The_Best_Practice_Seo_in_Arvinkaren باشد ربات های موتورهای جستجو آن را به صورت TheBestPracticeSeoInArvinkaren خواهند خواند.آیا کاوش این کلمه در فضای بی کران اینترنت توسط ربات ها کار سختی نیست؟!


۴- استفاده از آدرس URL استاتیک به جای داینامیک

در کل دو نوع آدرس URL وجود دارد:استاتیک(ثابت) و داینامیک(پویا)

URL استاتیک مانند مثال زیر است:

ArvinKaren.ir/Category/The-Best-Seo-Practice

اما داینامیک به صورت زیر است:

ArvinKaren.ir/Category/?p=028705

موتورهای جستجو هر دو نوع URL  را میتوانند بخوانند اما خواندن URL داینامیک برای انسان غیرممکن است.

اگر از وردپرس استفاده می کنید،هنگامی که مطلبی را منتشر می کنید خود وردپرس به صورت تصادفی از کلمات عنوان مطلب،عباراتی را انتخاب کرده و به عنوان URL  قرار می دهد.توصیه می شود این URL ها را تغییر داده و از کلمات کلیدی مناسب تر استفاده کنید.


۵- آدرس URL کوتاه،وصف کننده و مرتبط باشد.

بازدیدکننده باید بتواند در یک نگاه بگوید که موضوع وبسایت چیست.اگر کسی خودش بخواهد URL را ویرایش کند طبق نکته ای که در بالا گفتیم که این کار بسیار مفید است؛نباید فقط روی جایگذاری کلمات کلیدی تمرکز داشته باشد بلکه باید همچنین آدرس URL را برای فهم بازدیدکنندگان آسان تر کند.در عین حضور کلمات کلیدی در URL ،همچنین باید فهم و خواندن آن برای بازدیدکنندگان سایت آسان باشد.


تگ عنوان،توضیحات متا

۶- برای عنوان هر صفحه از وبسایت برچسب عنوان(Title-Tag ) دلنشین بنویسید.

Title-tag همان عنوانی است که در نتایج جستجو نمایش داده می شود و با کلیک بر روی آن به صفحه وبسایت هدایت می شویم.

تگ عنوان ماهیت کلی دامنه را شرح خواهد داد.در این جمله کوتاه می توان وبسایت را توصیف کرد.این عنوان در جاهای مختلفی نظیر نتایج جستجو،رسانه های اجتماعی،صفحات اضافی و در مرورگرها نمایش داده خواهد شد.

این عنوان باید به قدر کافی کوتاه،جذاب و منحصر به فرد باشد تا بتواند کاربران هدف خود را جذب کند. این بدین معنی است که گاهی اوقات نیاز است که به زبان مشتریان با آنها سخن گفت تا بتوان آنها را جذب کرد.


۷- از توضیحات متا(Meta-description ) برای بهبود برند استفاده کنید.

توضیحات متا،پاراگراف کوتاهی می باشد که در زیر Title-Tag در نتایج جستجو نمایش داده می شود. توضیحات متا این امکان را به جستجوگران می دهد تا قبل از باز کردن وبسایت شما،محصولات یا خدماتی را که ارائه می دهید ببینند.

تعداد کاراکترهای مطلوب در توضیحات متا ۱۶۰-۱۵۰ کاراکتر است.


۸- توضیحات پایین تصاویر را فراموش نکنید.

موتورهای جستجو عکس ها را نمی خوانند و آنها را کاوش نمی کنند اما متونی که زیر آنها نوشته می شود را می خوانند.استفاده از این متون که به آن “Alt attribute یا Alt Text ” میگویند باعث می شود تا جستجو کنندگان و خزندگان موتورهای جستجو مفهوم عکس ها و موضوعی را که ارائه می دهند را بهتر درک می کنند.البته،استفاده از عبارات کلیدی  برای توصیف عکس نیز خوب است.

همچنین بهتر است کلمات کلیدی را در متن قرار دهید و متن زیر تصاویر را پر رنگ کنید.پر رنگ کردن متن باعث می شود تا ربات های موتورهای جستجو متوجه شوند که کدام قسمت از آن پست مهم است.

زمانی که از سیستم مدیریت محتوا(CMS ) استفاده می کنید،هر زمان که عکسی را بارگزاری می کنید این فرصت را دارید که کلمات کلیدی عکس را بهینه سازی کنید.


کلمات کلیدی و عبارات کلیدی

۹- یافتن کلمات کلیدی که برای شما کارایی خواهند داشت.

همانطور که مستحضر می باشید بخش زیادی از سئو تقریبا براساس کلمات کلیدی می باشد.کلید داشتن یک سئوی خوب یافتن و تحقیق کردن برای کلماتی است که کاربران برای دستیابی به اطلاعاتی که وبسایت ما ارائه می دهد،در موتورهای جستجو وارد می کنند.با داشتن کلمات کلیدی مناسب شما نیمه راه سئو را رفته اید.

یکی از رایج ترین کارهایی که برای تحقیق و یافتن کلمات کلیدی صورت می پذیرد استفاده از “Google keyword Planner ” می باشد؛همچنین استفاده از این ابزار رایگان است.

وظیفه شما اینست که مرتبط ترین کلمات را از لیست ارائه شده انتخاب کنید.همچنین مهم است کلماتی که انتخاب می شوند در بین کاربران اینترنت محبوب باشد(از آمار بالای جستجوی ماهانه برخوردار باشد). و در آخر اینکه این کلمات باید رقابت پایینی با وبسایت های دیگر داشته باشند.به این معنی که وبسایت های خیلی زیادی از این کلمات برای بهینه سازی استفاده نکرده باشند؛به زبان ساده تر آنها باید اصیل و منحصر به فرد باشند.


ادامه مطلب در سئو حرفه ای آروین کارن مطالعه شود.

صفحه اصلی سایت :http://arvinkaren.com

  • ۹۶/۰۷/۱۸
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی