طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

سیستم مدیریت محتوای سازمانی (ECM / ECMS):

وقتی کسی به سیستم مدیریت محتوای سازمانی اشاره می کنه، ممکنه منظورش یکی از تعاریف زیر باشه:

1. یک برنامه ی سیستم مدیریت محتوا با یه رکورد معتبر طراحی شده برای خدمت و حمایت از نیازهای یک سازمان بزرگ یا یک سیستم مدیریت محتوای بزرگ.

2. یک برنامه کاربردی با قابلیت های چندگانه که یک سیستم مدیریت محتوای کامل رو برای یک سازمان و فرآیندهای شرکت فراهم می کنه.

3. برنامه ای که ابزارها و قابلیت های لازم برای مدیریت، ذخیره و ارائه محتوا و اسناد رو برای سازمان داخلی، گردش کار و فرایندهاشون فراهم می کنه.



هدف سیستم مدیریت محتوا:

هدف اصلی یه سیستم مدیریت محتوا (مربوط به وب) اینه که توانایی چند کاربر با سطوح مختلف دسترسی برای مدیریت وب سایت یا یه بخش از محتوا رو فراهم کنه.

برای مثال، شما می تونید یک وب سایت با مقالات، وبلاگ ها، مطبوعات، فروشگاه ها، رویدادها و اختصاص هر بخش یا بخشی از یک بخش برای کاربر (ها) ایجاد، ویرایش و بایگانی کنید.



مشکلات و تصورات غلط در سیستم مدیریت محتوا:

1. یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد CMS اینه که عنصر اصلی موفقیت وب سایت است. که این کاملا نادرسته. یه سیستم مدیریت محتوا باید مدیریت و توزیع محتوای وب رو برای مالک وبسایت یا مدیر وب (ها) آسون کنه، اما موفقیت وبسایت هیچ ارتباطی با CMS نداره؛ اون رو با کیفیت محتوا، کیفیت خدمات، بازاریابی و بسیاری از عوامل دیگر که خارج از بحث این مقاله هستند، انجام می ده.

2. تصور غلط در مورد CMS اینه که نیاز به استخدام یک توسعه دهنده وب یا برنامه نویس برای تغییر در یک وب سایت رو از بین می بره. که این در بسیاری از موارد درست نیست.

اکثر سیستم های مدیریت محتوا، به ویژه سیستم های CMS Open Source که برای پوشش هر گونه عملکرد ممکن، نیاز به یک برنامه نویس وب با تجربه دارن تا هر گونه سفارشی سازی رو برای خرد کردن اهداف تجاری خود و حفظ یک پروژه در مقیاس بزرگ فراهم کنن.

یه نمونه بسیار خوب از یه سیستمCMS، دروپال است. بیشتر کاربران نهایی گفتن که دروپال بهترین و مقرون به صرفه ترین راه حل برای هر وب سایت است. این کاملا نادرسته. چون به یه برنامه نویس وب نیاز داره تا یه پروژه دروپال رو راه اندازی و سفارشی کند و به دلیل پیچیدگی اون به یک وب مستر با تجربه یا توسعه دهنده وب برای حفظ و مدیریت یک سایت دروپال نیاز داره.

بنابراین، اگه شما یک کسب و کار کوچک هستید و هزینه یک عامل مهم در توسعه ی وب سایت شما است، به یک برنامه مدیریت محتوا که به ساعات زیاد برنامه نویسی برای تنظیم و تعمیر و نگهداری نیاز نداره رو در نظر بگیرید.

3. یکی از موارد مهم برای موفقیت وب سایت، ایجاد یه نام تجاری است که کاربران اون رو به یاد داشته باشن، دوباره برن ازش بازدید کنن و به دوستان خودشون پیشنهادش بدن.

متاسفانه، بیشتر سیستم های CMS توسط برنامه نویسان نوشته میشه. برنامه نویسان معمولا دانشی از طراحی، نام تجاری و تجربه کاربردی از اون رو ندارن. به همین دلیله که اکثر سایتهای CMS منبع باز که سفارشی نشدن، دارای نام تجاری و شخصیت نیستن.



          طراحی سایت دارکوب - http://darkoob.co.ir


  • ۹۶/۰۷/۰۵
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی