مدل تجاریتونو بررسی کنید
1- اگه میخواهید روی نت پیشرفت کنید، باید حتما یه مدل تجاری سبک داشته باشید. اینترنت همه کارها رو راحتتر کرده اما توجه داشته باشید که همیشه درآمدتون از چیزی که خرج می کنید بیشتر باشه.
2- اعداد رو چک کنید. ترافیک تخمینیتون چقدره؟ سود خالصتون چطور؟ نرخ تبدیل مشتری صفحات وب سایتتون چنده؟ و غیره. این اعداد باید متقاعد کننده باشند.
بازارتونو بررسی کنید
1- اگه وارد یه بازار کاملا اشباع بشید، باید زمان و هزینه زیادی برای پیشرفت صرف کنید. اگه یه سایت جدید طراحی کردید، توقع نداشته باشید با چندتا ترفند بتونید رتبه بالایی کسب کنید.
2- هر چی بازاری که توش فعالیت می کنید رقابتی تر باشه، برای موفقیت باید بیشتر هزینه کنید.
محصولاتتونو بررسی کنید
1- اگه در ماه فقط 20 نفر محصولات یا خدمات شما رو سرچ میکنند، بهینه سازی موتور جستجو هم کار زیادی براتون نمیتونه بکنه. اما خوشبختانه با ابزار بهینه سازی موتور جستجو، و ابزارهایی که برای تحقیق وجود داره میتونید نیاز کاربرها رو بشناسید.
وب سایتتونو بررسی کنید
1- اگه وب سایتتون فقط بازدیدکننده میگیره اما هیچ کدوم ازتون خرید نمی کنند، دیگه تبلیغ وب سایت چه معنی میده! شاید وب سایتتون زشته یا فرایند پرداخت بدی داره که نمیتونید مشتری جذب کنید. باید ظاهر وب سایتتون عالی باشه و روی موبایل کار کنه. صفحات وب باید بتونن بازدیدکننده رو به خریدار تبدیل کنند، در غیر اینصورت، بازدید گرفتن بی فایده است.
شما باید جنبه های فنی سایتتون هم بررسی کنید. فناوری هایی که برای فروش و بازاریابی وبسایتتون بکار میگیرید باید درست کار کنند. اگه فرم سفارشتون کار نکنه، تعجبی نداره که فروش نداشته باشید. برای بررسی جنبه های فنی سایت از ابزارهای بررسی وب سایت کمک بگیرید.
بهینه سازی موتور جستجو مقوله مهمیه و همه صنایع باید سایتشونو بهینه (سئو) کنند. اما قبل از این کار حتما چهار نکته بالا رو بررسی کنید. اگه میخواهید نتایج بهتری بگیرید، مقالات مرتبط با سئو و طراحی وب رو از دارکوب مطالعه کنید.
طراحی سایت دارکوب - http://sitedar.com
- ۹۶/۰۷/۰۵