طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

وبسایت داینامیک همانطور که در معنی لغوی هم مشخص است،دقیقا نقطه مقابل سایتهای استاتیک است.سایتهای داینامیک از صفحه های وبی که بیوقفه و به صورت زنده و بیدرنگ تولید میشوند تشکیل شده است.معنی این جمله یعنی زمانی که کاربر به وبسایت قصد اتصال دارد،سرور صفحه ای را که کاربر درخواست کرده،اطلاعات ان صفحه را از پایگاه داده که تمامی اجزای سایت به طور طبقه بندی در ان قرار داده شده است فراخوانی میشود.اطلاعات صفحه ای که در پایگاه داده وجود دارد به سرعت و بی درنگ ساخته میشود وبه کاربر نمایش داده میشود.این صفحات وب از کدهای اسکریپت مانند PHPیاASP تشکیل شده است.در این سایتها همواره تغییر اطلاعات و محتویات موجود در وبسایت انجام میپذیرد.صفحه های داینامیک توسط پایگاه داده اختصاصی در محیط اینترنت ساخته میشوند و هم طراح سایت و هم صاحب امتیاز وبسایت اگر نیازی به تغییر و بروز رسانی داشته باشند،میتوانند به راحتی با اتصال به پایگاه داده اختصاصی وبسایت خود تغییرات مدنظر را اعمال کنند.

این سبک برای وبسایتهایی که تعداد صفحات بسیار بالایی دارند مناسب میباشد،وهمچنین هرتعداد کاربر با دسترسیهای مختلف میتوانند محتوای هر صفحه از وبسایت را با پنل کاربری یا سیستم مدیریت محتوایی که در اختیارشان قرار میگیرد،حتی افراد و مشتریانی که با وبسایت اشنایی ندارند بروزرسانی کنند وتغییر دهند.همچنین سایتهای داینامیک بسیار انعطاف پذیر هستند و میتوان اطلاعات انهارا برای نمایش براساس بازدید کننده،ساعات مختلف روز،منطقه زمانی،زبان اصلی بازدید کنندگان و ویژگیهای دیگر تقسیم بندی کرد.

سایتهای داینامیک همانند سایتهای استاتیک خود به دو بخش تقسیم میشوند؛وبسایتهای فلش داینامیک بر بستر ادوب فلش ساخته میشوند،یعنی در این سایتها از ادوب فلش استفاده میشود و محتواهای دیگر در ان جایگاه خاصی ندارند.سایتهایی که در حوزه معرفی محصول(فقط معرفی و دادن اطلاعات)،سایتهای هنری وگالریها وسایتهای شخصی از این روش استفاده میکنند.این سایتها در موتورهای جستجو رتبه بالایی ندارند و سرعت بارگذاری انها پایین است. دیگری سایتهای داینامیک بر پایه برنامه نویسی میباشند؛بر عکس فلش داینامیک زودتر بارگذاری شده و نزد موتورهای جستجو محبوب تر هستند.سایتهای خبری،پرتال های اموزش از این سبک استفاده میکنند.

مزایای وبسایت داینامیک:


بازسازی و ویرایش سایتهای داینامیک به سهولت انجام میپذیرد و این عاملی است برای افزایش طول عمر وبسایت است.

مدیریت محتویات و اجزای سایت با هر کامپیوتری در هرجای دنیا که ارتباط اینترنت داشته باشد امکان پذیر است.

کسی که وظیفه ویرایش و بروزرسانی اطلاعات را به عهده میگیرد به دانش و مهارتهای کمی برای این کار نیاز دارد.

حتی اگر پشتیبانی از سایت بر عهده طراحان سایت و توسعه دهندگان قرار گیرد،هزینه بسیار پایین و به صرفه است.

محدودیت های مختلف برای مدیران و ویرایشگران سایت این امکان را میدهد تا هر شخص به جایگاه و مطالب مرتبط با خود دسترسی داشته باشد.

پویایی این سایتها اجازه میدهد تا اطلاعات را در تاریخی خاص بایگانی شوند،در سایت نمایش داده شوند ویا انها را از روی سایت بردارد.

به دلیل انکه محتوای این وبسایتها در پایگاه داده ذخیره شده اند،امکان جستجوی محتوا توسط کاربر اینترنت وجود دارد.

ارتباط سایت دو طرفه است و کاربران سایت میتوانند نظرات خود را در ان درج کنند یا حتی میتوان در این سایتها اتاق گفت و گو(چت) راه اندازی کرد.

امکان ایجاد بینهایت صفحه در وبسایت(توسط ادمین)

مانور راحت تر تکنیکهای سئو و به دنبال ان بیشتر دیده شدن و محبوبیت ان نزد موتورهای جستجو.

به روز بودن مطالب و محتوای سایت.

معایب وبسایت داینامیک:


برای شرکتها و کسب و کار خرد میتواند هزینه بسیار بالایی داشته باشد،و این امکان وجود دارد که به نظرسرمایه گذاران این هزینه به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

زمان انتشار و توسعه اولیه ان کمی بیشتر است.

هزینه اموزش مدیریت محتوا به مشتریان

طراحی سایت کارن - http://arvinkaren.com

  • ۹۶/۰۷/۰۴
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی