طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

زیبایی


یه چیزی روشنه: وبسایت باید ظاهر خوبی داشته باشه. اما در عین حال فوق العاده مهمه که کارایی رو مد نظر داشته باشیم و اون رو فدای ظاهر سایت نکنیم. طراحی باید چشم رو از مهمترین مورد روی صفحه به سمت موارد ثانویه هدایت کنه. میتونید این کار رو با کمک فضاهای خالی و تایپوگرافی انجام بدید. برای درخواستهایی که از کاربر برای اقدام دارید از تصاویر و رنگها استفاده کنید. یه ظاهر حرفه ای و امروزی میتونه بلافاصله اعتماد بوجود بیاره. بینهایت کار میشه انجام داد اما یه طراحی خوب باید اعتماد بوجود بیاره و کاربر رو به سمت اقدام مورد نظر هدایت کنه.


سازماندهی


مثل خونه تون باید روی سایت هم هرچیزی یه جای منطقی داشته باشه که به کاربرها کمک بشه تا چیزی رو که میخوان سریعتر پیدا کنند. مسیریابی (فهرست) سایت باید منطقی باشه و روی همه صفحات در یک جای واحد قرار داشته باشه. باید با اندازه و موقعیت قرارگیری محتوای اصلی و محتوای فرعی مشخص بشن. هر چیزی که روی صفحه هست باید هدفی داشته باشه. ما فقط چند ثانیه فرصت داریم تا روی مخاطب تأثیر بذاریم و اگه سازماندهی سایت با عقل جور درنیاد، کاربر صفحه رو ترک میکنه.


جرقه نمایشی


باید روی سایتتون یه جرقه ای داشته باشید که برای کاربر جذاب و خواستنی باشه، یه چیزی که چشم ها رو به سمت خودش بکشه. اینترنت یه محیط بصری و نمایشیه بنابراین باید از تصاویر و فیلم بهره ببرید اما دقت کنید که زیادی نشه. امکاناتی مثل اسلایدشو ها، گالری تصاویر و فیلمهای یوتیوب (که روی نتایج سرچ به عنوان بخشی از youtube.com میان) موارد خوبی برای این کار هستند.


جمع بندی


طراحی سایت تعیین میکنه که کاربر بخواد روی سایت بمونه و اقدامی انجام بده یا سایت رو ترک کنه – به همین سادگی. طراحی باید طوری باشه که اعتمادسازی کنه، منطقی باشه تا مردم راحت و سریع بتونن اونچه رو که میخوان پیدا کنند و در عین حال اونها رو به سمتی سوق بده تا کاری رو که شما میخواهید انجام بدن.

البته درسته که وبسایت چیزهای خیلی بیشتری داره و همه اش ظاهر نیست – مثلا استانداردهای کدنویسی و سازگاری های بین پلتفرمها – اما اون چیزها رو کاربرها نمیبینند و توسعه دهنده هایی مثل من باید مواظبش باشن. 

راجع به این نکاتی که عرض کردم فکر کنید و سایتتونو در نظر بیارید، ببینید طراحی سایتتون داره همین کارها رو انجام میده یا نه. اگه انجام نمیده یعنی وقتشه که با ما تماس بگیرید.


طراحی سایت دارکوبhttp://sitedesign.joomir.com

  • ۹۶/۰۷/۰۳
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی