طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

.در این بخش به شما مزایا و معایب طراحی و ساخت وب سایت با دو سیستم مدیریت محتوای وردپرس و جوملا را توضیح خواهم داد تا بتوانید با توجه به این توضیحات تصمیم درست تری بگیرید. جوملا و وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا و یا CMS برای راه اندازی وب سایت هستند که توسط آنها می توانید هر نوع سایتی راه اندازی نمایید. دلیل محبوبیت این دو سیستم وجود امکانات بسیار و جانبی رایگان آن می باشد که در نتیجه هزینه و زمان مورد نیاز برای طراحی وب را کاهش می دهد.

 

هر دوی این سیستم ها کاربران توسعه دهنده، پشتیبان و استفاده کننده بسیاری دارند و همین مورد باعث شده تا به سرعت مشکلات سایت ها رفع عیب شده. در صورتی که از این سیستم ها استفاده نمایید و مشکلی برای سایت شما بوجود آید می توانید در سایت های پشتیبان و جوامع کاربری آن مشکل خود ا اعلام نموده تا سایر کاربران نحوه رفع مشکل را اعلام نمایند.

در حقیقت سایت های طراحی شده توسط وردپرس و جوملا امکانات بسیار بالایی دارند و در صورتی که نیاز به اضافه نمودن امکان خاصی به پایه اصلی سایت خود داشته باشید می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. به عنوان مثال ممکن است قصد داشته باشید در سایت خود سیستم چت، تبادل نظر، گالری و ... فعال نمایید و این کار را می توانید به راحتی و با نصب کامپوننت و پلاگین مورد نظر انجام دهید.

امکانات اولیه وردپرس و جوملا برای راه اندازی یک سایت معمولی و وبلاگ مناسب است. اما در صورتی که قصد راه اندازی سایت شرکتی و سازمانی و سایت های پیچیده تر را داشته باشید حتما می بایست پلاگین های و اکستنشن های لازم را نصب نمایید. در زیر توضیحات لازم برای دانلود و استفاده از اکستنش های هر یک آمده:

وردپرس با توجه به میزان استفاده کننده بیشتر آن تعداد قالب های آماده بیشتری به نسبت جوملا دارد و به راحتی می توانید قالب سایت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در حقیقت وردپرس امکانات آماده بیشتری نسبت به وردپرس دارد و همین موضوع استفاده آن را برای کاربران مبتدی آسان ساخته است و کاربران بدون نیاز به دانش طراحی و برنامه نویسی می توانند سایت خود را راه اندازی نمایند.

جوملا و وردپرس هر دو جزو بهترین سیستم های مدیریت محتوا هستند و امکانات اولیه بسیاری دارند و با استفاده از این ابزارها خیالت شما از بابت رعایت استانداردهای طراحی وب راحت خواهد بود. به عنوان مثال اصول سئو و بهینه سازی سایت در این ابزارها به صورت کامل رعایت شده و مسئله اساسی نحوه پیاده سازی سایت توسط این ابزارها می باشد. ممکن است طراح و برنامه نویس سایت را به درستی و کیفیت طراحی ننماید و ساختار سایت چیدمان درستی نداشته باشد.

در حقیقت کیفیت طراحی به سیستم مدیریت محتوا ارتباطی نداشته و مهم آن است که طراح و برنامه نویس با رعایت اصول و استانداردها سایت را ایجاد نماید.

امنیت ضعف سیستم های مدیریت محتوای جوملا و وردپرس

با توجه به تعداد توسعه دهنده و استفاده کننده این سیستم ها، این سیستم ها در صورتی که به صورت پیش فرض بر روی سرور نصب گردند، وب سایت دچار مشکلات امنیتی فراوانی خواهد گردید و از کار خواهد افتاد. در حقیقت این اشتباهی است که کاربران در استفاده از سیستم های مدیریت محتوای جوملا و وردپرس می نماید و امن سازی آن را انجام نمی دهند. در حقیقت این سایت ها حتما می بایست پس از نصب ایمن سازی شوند و موارد و حفره های امنیتی آن رفع گردند. تنظیمات سرور نیز می بایست تنظیم استاندارد این سیستم ها باشد تا وب سایت از سمت سرور مورد هجوم هکرها قرار نگیرد. پس بنابراین بهتر است هاست مناسب جوملا و وردپرس را که پیکربندی های لازم در آن انجام گردیده را تهیه نمایید. برای ایمن سازی هر یک نیز میتوانید مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید:

  • ایمن سازی وب سایت وردپرس

  • ایمن سازی وب سایت جوملا

نتیجه گیری

مهم کیفیت کار طراح و برنامه نویس سایت در راه اندازی سایت می باشد و استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا و وردپرس صرفا زمان و هزینه اجرای وب سایت را کاهش می دهد. در صورتی که قصد راه اندازی سایت با وردپرس و جوملا را دارید این کار را حتما توسط متخصص طراحی وب سایت جوملا و وردپرس انجام دهید

ساخت سایت دارکوب - http://sitedar.com



  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۱)

  • طراحی سایت مشهد
  • اقا دستتون درد نکنه خسته نباشید
    عالیییی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی