طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

از نظر قیمت

PHP بر پایه سیستم عامل لینوکسبوده و ASP.NET بر پایه سیستم عامل ویندوز و همانطور که می دانید لینوکس به صورت کاملا رایگان عرضه می گردد حال آنکه برای استفاده از ویندوز هزینه مربوط به فعال سازی می بایست پرداخت گردد. هاستینگ های لینوکس معمولا نسبت به هاست های ویندوز ارزان تر بوده و معمولا با قیمت پایین تری ارائه می گرددند. در کنار مسئله سیستم عامل، PHP به صورت کد باز عرضه می گردد و اسکریپت ها و کدهای رایگان بسیار بیشتری نسبت به ASP.NET برای آن وجود دارد و در صورتی که قصد طراحی سایت خاصی را داشته باشید معمولا اسکریپت های آماده و رایگان بیشتری برای استفاده نسبت به ASP.NET وجود دارند و همین مورد باعث قیمت پایین تر هزینه طراحی سایت PHP نسبت به ASP.NET می باشد.

سرعت

با توجه به وجو کدهای آماده و رایگان بیشتر برای PHP معمولا سیکل طراحی سایت با PHP به مراتب سریعتر از ASP.NET می باشد و همچنین کد زنی در PHP بسیار ساده تر می باشد و وجود سیستم های مدیریت محتوای رایگان و محبوبی نظیر جوملا و وردپرس کار طراحی وب سایت را بسیار ساده و سریع می سازد. البته .NET نیز سیستم های مدیریت محتوای رایگان خود نظیر DotNetNuke و Kentico را دارد.

آسانی در یادگیری

PHP بسیار ساده تر از ASP.NET در یادگیری می باشد زیرا کدهای آن و روتین برنامه نویسی بسیار ساده ای برای آن در نظر گرفته شده است حال آنکه برای کار با ASP.NET می بایست از زبان برنامه نویسی C# و یا VB.NET استفاده نمایید که زبان های پیچیره تری هستند.

محبوبیت

PHP به عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی تحت وب می باشد که آن نیز به دلیل رایگان و متن باز بودن آن می باشد امروزه جامعه متن باز یا Open source هر روز در حال گسترش و توسعه می باشد و به سرعت بر تعداد استفاده کنندگان آن افزوده می گردد.

نتیجه گیری

به توجه به موارد ذکر شده در بالا مشخص است که سرعت طراحی سایت های PHP بالاتر نسبت به ASP.NET می باشد و همچنین هزینه تمام شده آن نیز پایین تر می باشد ولی در کنار این دو موردی به نام تجربه و کیفیت وجود دارد و آن هم این می باشد ممکن است شرکتی با توجه به تجربه و خط مشی خود وب سایت را توسط ASP.net با هزینه به نسبت پایین تر نسبت به PHP طراحی نماید و بلعکس. به نظر دارکوب مهم این نیست که سایت با چه زبان برنامه نویسی پیاده سازی گردد در نهایت ساخت وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه ممکن است تا کارفرما از نتیجه کار احساس رضایت داشته باشد. دارکوب برای این مهم زبان برنامه نویسی PHP را به عنوان زبان پایه خود انتخاب نموده است.

http://sitedar.com

طراحی سایت دارکوب 


  • ۹۶/۰۶/۲۵
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی