طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

خیلی برای ما پیش میاد که وقتی وارد سایتی می شویم از روی سایت می خواهیم به آدرس آن شرکت برسیم در این مقاله سعی دارند به شما نحوه عملکرد را آموزش دهند . 


در هر وب سایتی حتما باید اطلاعاتی راجع به تماس با آن شرکت وجود داشته باشد در تمامی وب سایت حتما باید یک صفحه تماس با ما جود داشته باشد . فرقی نمی کند که موضوع یک سایت چه باشد . صفحه تماس با ما تنها راه ارتباطی مشتری با سایت می باشد. به وسیله صفحه تماس با مشتری می تواند با شما ارتباط داشته باشد ، اگر انتقادهای سازنده ای داشته باشد از طریق صفحه تماس با ما به اطلاع شما می رساند . اما طراحی این صفحه باید چگونه باشد ؟ اهمیت صفحه تماس با ما  هنوز هم برای بسیاری از سایت ها روشن نشده است و آن را یک صفحه معمولی می بینند .


جایگاهی که این صفحه دارد دراکثرا آخر صفحه هستند  پس حتما در این دو مکان اطلاعات خود را قرار دهید .


محتویات صفحه تماس با ما : در صفحه تماس با ما بهتر است یک فرم قرار دهید تا کاربر بتواند از آن طریق به شما ایمیل ارسال کند . می توانید در این فرم وارد کردن برخی از اطلاعات را الزامی کنید . 


نکته بعدی آدرس شرکت و کسب و کار شما می باشد؛ اگر کسب و کار شما امکان مراجعه حضوری ندارد . فقط کافیست نام شهر و منطقه را در آن درج نمایید . همچنین اگر چند شعبه و آدرس دارید می توانید فقط آدرس شعب مرکزی را درج کنید و برای شعب دیگر هر کدام صفحات جدا قرار دهید


حتما نقشه و لوکیشن را هم می توانید در صفحه تماس با ما بزارید نوبت به شماره تماس می رسد که وجود آن در هر سایتی حیاتی می باشد . درج شماره تماس باید همراه با کد شهر باشد همچنین لازم است شماره تماس در بالای سایت سمت راست یا چپ و همچنین در Footer قرار بگیرد . جدا از این ها حتما در صفحه تماس با ما نیز درج نمایید .


لینک شبکه های اجتماعی ؛ این روز ها کاربران شبکه های اجتماعی افزایش یافته است همچنین این شبکه ها باعث ارتباط افراد مختلف شده است تا جایی که کمتر از SMS و تماس تلفنی استفاده می کنند با استفاده از پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی می توان فایل های چند رسانه ای نیز ارسال نمود. گذاشتن لینک شبکه های اجتماعی در سایت بعنوان راه ارتباطی با مشتری می تواند به تعامل بیشتر با مشتری بی انجامد زیرا این کار بسیار ساده تر می باشد .


برای درج تمامی موارد بهتر است از تگ های HTML  استفاده نمایید زیرا اینگونه صفحات شما زودتر توسط گوگل شناسایی می شود . یکی از راه های اینکه سریع تر صفحه شما توسط گوگل سریع تر شناخته شود ثبت آدرس در گوگل است .


برای این کار لازم است تا در گوگل حساب کاربری داشته باشید منظور از حساب کاربری همان Gmail می باشد . در Gmail حساب کاربری ایجاد نمایید و اگر حساب کاربری دارید فقط کافیست در آن Log in نمایید.


بعد از اینکه قسمت های مربوطه را پر کردید باید دکمه submit را بزنید ممکن کمی طول بکشد اما تا یکی دو روز انجام می شود  زیرا تنها راه ارتباطی مشتری با شما از این صفحه انجام خواهد گرفت پس با توجه به نوع سایت راه های ارتباطی را برای مخاطبان در صفحه تماس با ما قرار دهید شرکت دارکوب تمامی این مراحل را انجام میدهد

  • ۹۷/۰۳/۲۹
  • طراحی سایت دارکوب

شرکت طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی