طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

آدم از یک سری اصطلاحات گیج می شه اما در شرکت دارکوب همه چیز ساده بیان میشه حالا ساده میگیم طراحی سایت مثله خونه میمونه وقتی میگیم هاست انگار داریم از زمین خونمون حرف می زنیم یعنی زمان دیجیتالی که باید خونه رو بسازیم درست همونطور که هر خونه ای باید روی یه زمینی ساخته بشه، هر سایتی هم باید روی یه هاستینگ ساخته بشه.


اسم دامنه همون آدرس www سایتتونه. در واقع مثل همون اسم خیابون و شماره پلاک خونه میمونه که نشون میده خونه دیجیتالیتون کجای این دنیای وب قرار گرفته. ما میتونیم تو انتخاب و ثبت یه دامنه جدید بهتون کمک کنیم.


نقشه سایت / طرح پیشنهادی / چارچوب

درست مثل خونه، یه سایت جذاب و مؤثر با یه برنامه درست و حسابی شروع میشه. برای اینکه به هدفتون برسید، مهمترین کار ورودی کاره. ما از طریق فرایند طرح پیشنهادی میتونیم یه طراحی حرفه ای آماده کنیم. درست مثل نقشه اشکوب خونه، باید سایتمونو طوری بهینه سازی کنیم که برای اهداف، مشتری ها و کسب و کار  منحصر به فرد شما ساخته شده باشه.

قالب وردپرس – زیربنا و چارچوب خونتونه

روشهای مختلفی برای خونه ساختن هست، مثلا میتونید خونه چوبی بسازید، یا با آجر و ملات باشه. در مورد سایت هم همینطوره. میتونید از بین پلتفرمهایی که هستن یکی رو انتخاب کنید. ما تو دارکوب از پلتفرم وردپرس استفاده می کنیم – وردپرس یکی از محبوترین پلتفرمهای جهانه که پشتیبانی خیلی خوبی هم ارائه میده. وردپرس تو شخصی سازی، عملکرد و سازگاری بهترینه. بعلاوه بروزرسانی ها و گسترش وردپرس بی نهایت ساده انجام میشه.


 فعالان حوزه پزشکی – دکترها، دندانپزشکها و جراح ها. معمولا موقع بهینه سایزی سایتشون برای سئو به این دست مشکلات بر میخورند.


تصور کنید یه ساختمان پزشکان شش تا دکتر داره. هر کدوم هم هویت خودشونو دارند، با تخصص و شاخه متفاوت و بیماران متفاوت. هر دکتری میخواد تو دایرکتوری خودشو فهرست کنه و از هویت محلی گوگل بهره ببره.

با اینکه بهینه سازی سایت برای فعالیتهای پزشکی یه چیز تعریف شده ای هست، ولی وقتی ما میخواهیم برای هر کدوم از این دکترها بهینه سازی انجام بدیم، الگوریتم های گوگل بهشون برچسب میزنن.

با این روش میتونید به گوگل اطلاع بدید که هر کدوم از هویت های مختلف سایتتون کارهای مختلفی انجام میدن. مثلا یه دکتر داخلی جراحی میکنه و یه دکتر ارتوپد در یه طبقه دیگه به بیماران ورزش میده. وب سایت هر کدوم از این متخصص ها رو به فهرست محلی گوگل یا صفحه خدمات سایت اصلی لینک میکنیم و سایتتونو برای چند متخصص و عبارت کلیدی بهینه میکنیم. میتونیم برای شرکت و برندتون هم Google My Business  درست کنیم.

  • ۹۷/۰۳/۰۵
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی