طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

شرکت سئو و طراحی سایت دارکوب، با ارائه طیف وسیعی از خدمات مرتبط با وب سعی در تبلیغ سایت مشتریان روی گوگل دارد، بطوری که ظرف چند ماه نتایج سئو برای مشتری قابل مشاهده خواهد بود.

وقتی شما یه اسم دامنه و هاست میگیرید و سایتتونو میسازید باید سایت رو تبلیغ کنید.

معمولا مدیران شرکتها برای خودشون کارت تجاری تهیه میکنند و برای تبلیغشون کارتشونو در اختیار مشتریها قرار میدن و روی کارت هم آدرس سایتشونو مینویسن. اما این روشها اثر نداره و حالا همه شرکتها تبلیغات آنلاین و از طریق موتورهای جستجو رو ترجیح میدن. یکی از اصول خدمات سئو میگه ما دنبال مشتری نمیگردیم، بلکه مشتری دنبال ما میگرده. مثلا شما چند تا کارت از شرکتتون پخش میکنید و این کارتها به مرور بخشهاییش ناخوانا میشه و خیلی هاشونم که اصلا از کیف پول بیرون نمیان و همونجا میپوسن: چقدر هم هزینه صرف تولید کارتها کردید. اما با انجام سئو برای سایتتون، دیگه مشتریها خودشون شما رو پیدا میکنند. دارکوب اینو تضمین میکنه.

خدمات سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) یکی از اثرگذارترین روشهای تبلیغ سایت محسوب میشه. ما برای سئوی سایتتون هر دو مدل بهینه سازی داخلی و خارجی رو انجام میدیم.

بهینه سازی داخلی یعنی فرایندی که مربوط به تغییر و توسعه محتوای سایته. تو این مرحله باید کلیدواژه های مرتبط پیدا بشن و محتوای خاصی نوشته بشه و صفحاتی از سایت برای تبلیغ انتخاب بشن. بعد ما لینک داخلی میدیم، عنوان و توصیفات مینویسیم. همه اینها هم به عهده شرکت دارکوب خواهد بود.


  • ۹۶/۰۷/۲۵
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی