طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

از خود وب سایت گرفته تا برندسازی آنلاین، تبلیغات دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و فراتر از اونها روشهایی اند که همه زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار میگیرند. بازاریاب دیجیتالی خوبه که تصور روشنی از هر کدوم از روشها و اهدافشون داشته باشه و اونها رو به خوبی بشناسه.

در اینجا با خلاصه ای از وسیله ها و روشهای معمول آشنا میشید:


 وسایل بازاریابی دیجیتال:

وب سایت

پست های وبلاگ

کتاب الکتریکی و گزارش

اینفوگرافی

ابزار تعاملی

کانالهای شبکه های اجتماعی

پوشش های آنلاین (مثل نقدها، اخبار و گزارشها)

بروشورها و کتابهای آنلاین

مسائل مربوط به برند سازی (مثل لوگو، فونت و غیره)

روشها:

بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

فرایند بهینه سازی وب سایت برای اینکه بتونید در صفحه نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری بگیرید. بنابراین تعداد ترافیک طبیعی (یا رایگان) که وب سایتتون دریافت میکنه افزایش پیدا خواهد کرد.


بازاریابی محتوا

تولید و تبلیغ محتوا با هدف معرفی و شناساندن برند، رشد ترافیک، جذب کاربر دائمی یا مشتری.


بازاریابی داخلی

بازاریابی داخلی به نظریه قیف کامل اشاره داره و هدفش جذب، تبدیل، نزدیکی و خرسند کردن مشتریهاست و این کارو از طریق محتوای آنلاین انجام میده.


بازاریابی شبکه های اجتماعی

تبلیغ برند و محتوا در شبکه های اجتماعی برای معرفی برند به مردم، هدایت ترافیک به وب سایت شرکت و جذب کاربرهای دائمی.


تبلیغات کلیکی یا PPC

در این روش هر بار که کسی روی تبلیغتون کلیک کنه به منتشر کننده تبلیغ باید مبلغی رو پرداخت کنید، این نوع تبلیغات ترافیک رو به سمت وب سایت هدایت میکنه. یکی از رایج ترین انواع تبلیغات کلیکی، گوگل ادوردز است.


بازاریابی وابسته

نوعی از تبلیغ وابسته به عملکرد که در اون شما برای تبلیغ محصولات یا خدمات شخص دیگری در وب سایت خودتون یک کمیسیون دریافت میکنید.


تبلیغات محلی

تبلیغات محلی به تبلیغاتی اشاره داره که در کنار محتوای رایگان، اولویت رو به محتوا و امکانات روی پلتفرم میده. مثل BuzzFeed ، اما خیلی از مردم تبلیغات شبکه های اجتماعی (مثل فیسبوک، اینستاگرام) رو هم جزء تبلیغات محلی به حساب میارن.


اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی به نرم افزاری اشاره داره که هدفش خودکار کردن فعالیتهای بازاریابیه. خیلی از دپارتمان های بازاریابی مجبورند کارهای تکراریشونو خودکار کنند. این کارهای تکراری شامل ایمیل، شبکه های اجتماعی و سایر فعالیتهای وب سایت میشن.


بازاریابی ایمیل

شرکتهای مختلف از بازاریابی ایمیلی برای ارتباط گیری با مخاطبشون استفاده میکنند. معمولا ایمیل برای تبلیغ کردن محتوا، تبلیغها و حراجها بکار میره و میتونه مردم رو به سمت سایت شرکت هدایت کنه.


PR آنلاین

PR آنلاین فعالیتیه که پوشش آنلاینی رو که بدست اومده به کمک انتشارات دیجیتال، وبلاگ و سایر وب سایتهای مبتنی بر محتوا امنیت می بخشه. خیلی شبیه PRهای آنلاینه اما در فضای آنلاین انجام میشه.



بازاریابی دیجیتال

  • ۹۶/۰۷/۲۵
  • طراحی سایت دارکوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی