طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

ط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP می باشد و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

  • ۰
  • ۰

با اینکه شرکت های معماری خیلی باهوش هستند اما گاهی سایتهاشون این و نشون نمیدن . سایتی پر از اشتباه و طراحی نا مناسب دارند


در اینجا میخوانیم که شرکت دارکوب با خیلی ها در ارتباط بوده که سایت آنها را طراحی کرده در کل این سایت ها دو دسته دارند یکی که طراحی بیش از حد منفور و دوم چارچوبی واضح دارند شرکت های معماری هم میخواهند چند تا کار را با هم انجام دهند این شرکتها فکر میکنن تا وقتی که ورشکست نشدند اهمیتی نداره که چطوری به نظر میرسن یعنی همین که حضور داشته باشن – حالا به هر نحوی – بهتر از اینه که کلا نباشن. متاسفانه این دیدگاه درست نیست. یه سایت ضعیف قطعا اثر منفی روی کسب و کارتون میذاره. حتی اگه قراره سایت یه صفحه ای باشه، باید حرفه ای باشه و با توجه به نیازهای کاربر ساخته شده باشه. 


 برای این هدف، آگاه سازی مردم از برند، تصاویری که مهارتهای شرکت رو نشون بده، موقعیت شرکت در حوزه کاری خودش و دسترسی آسان به اعضا یا اطلاعات بیشتر ضروریه.


معمولا این شرکتها با اینکه ساختمونهای زیبا و خیره کننده ای میسازن، اما سایتشون قدیمی با عکسهای بدون توضیح و نوشته های طولانیه و وبلاگی هم برای نوشتن محتوایی که مهارتشونو نشون بده ندارن. بنابراین به نظر میرسه که نمیتونن از نظر مشتریها چیز باکیفیتی سنجیده بشن و انگار چیز به درد بخوری ندارن که با مشتریها در میون بذارن


گاهی معمارها تو صرف وقت، انرژی و هزینه برای ظهور سایتشون عجله میکنن و دچار اشتباه میشن و از حد فراتر میرن.

تعداد قابل توجهی از سایتهای این شرکتها خودشونو از متفکران وب میبینن و تصاویر بزرگتر از بزرگ با ویدئوهای طولانی و نمونه کارهایی با سطح تعامل عالی نمایش میدن و همچنان هنوز نمیتونن توجه کاربرها رو جلب کنند.


باید در ابتدای کار و قبل از شروع طراحی یه روش برای اجرای کار اتخاذ کنید و این روش کار باید بر شخصیت مخاطبتون، علایقش و نحوه پاسخگویی به این نیازها تمرکز داشته باشه. اساسا کسی که دنبال یه معمار میگرده چه معیارهایی برای انتخاب معمار در نظر میگیره و چرا باید شما رو انتخاب کنه. بیشتر معمارها آدمهای خوش فکری هستن و حرفای جذابی برای گفتن دارن. فقط کافیه این حرفا رو در زمان درست، با یه سایت درست به آدمای درستش بزنن.


تحقیق = اطلاعات: حوزه کار رو بشناسید. یه سرچ ساده از شرکتهای دیگه ای که تو همون فضا کار میکنند میتونه در انتخاب ظاهر و امکانات مناسب یا زائد سایتتون کمک کنه. 


 ایجاد محتوا – محتوای مرتبطی که با مخاطب شما رو هدف قرار بده و باعث برگشتن دوباره کاربرها بشه و باهاشون ارتباط برقرار کنه. برقراری ارتباط میتونه منجر به تجارت بشه.


با توجه به کاربر کار کنید – وقتی کاربر رو در همه کارها مد نظر قرار میدید میتونید سایتی طراحی کنید که ایجاد ارتباطهای عمری با مشتری رو تسهیل کنه و تو صنعتتون باعث ایجاد تفاوت بشه.


سازگاری با موبایل – این حقیقت رو بپذیرید که دیگه مردم محتوا رو از روی تبلت یا موبایلشون دنبال میکنند. سایتهای واکنشگرا با سرعت بارگذاری سریع استاندارد وب سایتهای این روزها محسوب میشن. با فراموش کردن این مد مهم، خودتونو از سایتهای دیگه عقب نندازید.

  • ۹۷/۰۲/۲۴
  • طراحی سایت دارکوب

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی